Od 03 czerwca br. Virgin mobile Polska udostępnia multimedialny konkurs w specjalnie przygotowanym portalu: www.bezkompromisow.pl, w ramach którego przesyłać można multimedialne interpretacje (zdjęcia i krótkie filmy) hasła przewodniego i wizualizacji reklamowej nowej oferty Virgin Mobile Polska – bez kompromisów.

Od kilku tygodni (7.05.2013 r.) w Virgin Mobile Polska dostępna jest nowa oferta, z jeszcze bardziej atrakcyjnymi cenami: SMS kosztuje tylko 6 groszy, minuta rozmowy (do wszystkich sieci) – 19 groszy oraz darmowe 100 MB po każdym doładowaniu (powyżej 10 zł). Nowa oferta Virgin Mobile Polska spotkała się z wieloma pozytywnymi ocenami ekspertów i wzbudziła także bardzo duże zainteresowanie klientów, co widać m.in. w kilkukrotnie większej niż zwykle liczbie połączeń telefonów do CMOK (Centrum Miłej Obsługi Klientów, Virgin Mobile Polska) oraz rosnącego tempa sprzedaży.

Cieszymy się, że nowa oferta bez kompromisów Virgin Mobile Polska spotyka się z tak dużym zainteresowaniem już w ciągu pierwszych dni od jej wprowadzenia, wspierana kampanią reklamową w outdoorze, radiu i internecie” – mówi Karol Majewski, online manager w Virgin Mobile Polska – „Specjalnie dla naszych klientów i sympatyków udostępniamy obecnie w internecie możliwość pokazania co dla każdego oznacza hasło: bez kompromisów, a najciekawsze prace nich będą stanowiły kolejną odsłonę naszych działań reklamowych”.

Konkurs Bez Kompromisów dostępny jest w internetowym portalu www.bezkompromisow.pl od 03.06.2013 do 05.07.2013 r. w postaci specjalnej aplikacji konkursowej. Warunkiem uczestnictwa w konkursie Virgin Mobile Polska – Bez Kompromisów jest podanie danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail) i zaakceptowanie treści regulaminu konkursu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Możliwe jest także zarejestrowanie się w konkursie poprzez portal Facebook.
Przez czas trwania konkursu Bez Kompromisów organizowanego przez Virgin Mobile Polska, jego uczestnicy mogą zgłaszać prace konkursowe w dwóch kategoriach:

    – zdjęcia (do 5 MB) obrazujące w jaki sposób uczestnik konkursu interpretuje hasło kampanii „Bez kompromisów” i nawiązujące do pocałunku z reklamy zewnętrznej dostępnej w portalu operatora www.VirginMobile.pl

    – krótki film (trwający do 30 sekund i ważący do 20 MB), obrazujący jak uczestnik konkursu interpretuje hasło kampanii „Bez kompromisów” oraz nawiązujący do filmu dostępnego na stronie internetowej www.bezkompromisow.pl

Każdy uczestnik może zgłosić dowolną liczbę prac w obu kategoriach, a zgłoszone prace konkursowe zostają umieszczone w galerii konkursowej, znajdującej się aplikacji konkursowej. Każda zgłoszona praca konkursowa podlega weryfikacji przez organizatora pod kątem spełniania warunków określonych w regulaminie konkursu i może być udostępniana przez użytkowników portalu Facebook. Jeżeli praca konkursowa nie spełnia warunków określonych w regulaminie, może nie zostać umieszczona w galerii konkursowej. Prace konkursowe powinny być wolne od wulgaryzmów, treści powszechnie uznawanych za obraźliwe, a także od treści o charakterze pornograficznym lub mogących obrazić uczucia lub przekonania innych osób, bądź naruszających prawa osób trzecich (w tym w szczególności dóbr osobistych i praw autorskich). Z dniem zgłoszenia pracy konkursowej uczestnik konkursu udziela jego organizatorowi nieodpłatnej licencji do wykorzystywania pracy konkursowej na okres 5 lat, bez ograniczenia terytorialnego, na następujących polach eksploatacji:

    – wyświetlanie na fanpage’u Virgin Mobile Polska w portalu społecznościowym Facebook,

    – do wykorzystania zdjęcia z Kategorii I Konkursu w reklamie outdoor w formacie 6m x 3m (w okresie czerwiec – września 2013r.

    – do zamieszczania filmów z kategorii drugiej konkursu na kanale organizatora w portalu Youtube.

W aplikacji konkursowej prowadzony jest ranking prac konkursowych z kategorii pierwszej (zdjęcia), a miejscu pracy konkursowej w rankingu decyduje liczba głosów oddanych przez uczestników konkursu lub przez inne osoby, które zarejestrowały się w portalu konkursowym www.bezkompromisow.pl

Każdego dnia trwania konkursu jury konkursu Bez Kompromisów wybierze jedną, najlepszą pracę z kategorii pierwszej (zdjęcia) zgłoszoną do konkursu w tym dniu, której autor otrzyma nagrodę w wysokości 500 zł (przelew na podane konto).

Natomiast po zakończeniu konkursu jury konkursu Bez Kompromisów wybierze, w jej ocenie, 4 najlepsze prace z drugiej kategorii konkursowej (filmy), a której autor otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 3.000 zł (oraz dodatkowo 10% od kwoty nagrody na poczet należnego podatku dochodowego uczestnika konkursu).

Jury konkursu Bez Kompromisów z 20 prac konkursowych z kategorii pierwszej (zdjęcia), które otrzymały największą liczbę głosów w rankingu konkursu wyłoni po zakończeniu konkursu pracę konkursową, która zostanie wykorzystana do stworzenia reklamy zewnętrznej (outdoor) w kampanii reklamowej Virgin Mobile Polska w czerwcu 2013 r. Uwaga: aby praca konkursowa mogła zostać wybrana do reklamy zewnętrznej uczestnik konkursu musi posiadać oryginał zdjęcia w rozdzielczości co najmniej 10 megapikseli.

Jury konkursu Bez Kompromisów ze wszystkich prac zgłoszonych w kategorii drugiej (filmy) wybierze po zakończeniu konkursu od 4 do 10 filmów, które zostaną wykorzystane do stworzenia filmu, który dalej będzie następnie wykorzystany jako reklama Log Out Experience w portalu Facebook.

źródło: Virgin Mobile Polska