18 sierpnia br. Virgin mobile Polska wprowadza ofertę Chcę Wszystko. Nowa oferta to pakiety trzech usług dla użytkowników telefonów na kartę obejmująca: minuty rozmów, SMS-ów oraz transmisję danych „w jakości LTE”, za 29 zł i 59 zł (dla przenoszących numer jest i 49 zł).

Rewolucja w Virgin Mobile! „CHCĘ WSZYSTKO” to zupełnie nowa oferta pre-paid dopasowana do wymagań i oczekiwań Klientów. „CHCĘ WSZYSTKO” to nowe możliwości, nowe usługi i przede wszystkim prosta oferta, bez gwiazdek i ukrytych opłat dodatkowych.

Możliwość korzystania z szybkiego internetu w jakości LTE, nielimitowane sms-y do wszystkich sieci, swoboda rozmów i bezpłatny dostęp do najpopularniejszych aplikacji – to wyróżniki oferty przygotowanej przez Virgin Mobile dla swoich Klientów. Dwie proste oferty, dwa pakiety dostosowane do potrzeb i oczekiwań grupy docelowej.

Naszą grupą docelową są młodzi ludzie w wieku 18-24 lata. Osoby, które nie rozstają się ze swoim telefonem, który jest dla nich nie tylko pomocny w komunikacji, ale przede wszystkim jest stylem życia. Przygotowując tą rewolucyjną ofertę, poznawaliśmy naszych użytkowników. Zrealizowaliśmy panelowe badania, aby sprawdzić, co lubią, co ich interesuje, czego potrzebują, aby dać im produkt, z którego będą w pełni zadowoleni – mówi Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu, Virgin Mobile Polska

Nowa oferta Virgin Mobile składa się z dwóch opcji i jednej dodatkowej skierowanej bezpośrednio do użytkowników przenoszących swój numer z innej sieci. Pakiet za 29 zł to 1 GB internetu w jakości LTE, darmowe smsy do wszystkich sieci i 100 darmowych minut do wykorzystania na rozmowy z dowolnym operatorem. Pakiet 59 zł to 2 GB internetu w jakości LTE oraz nielimitowane smsy i rozmowy telefoniczne do wszystkich sieci. Dla Klientów przenoszących swój numer z innej sieci operator przygotował specjalną, promocyjną ofertę – 49 zł za 2 GB internetu LTE oraz nielimitowane smsy i rozmowy telefoniczne. Niezależnie od wybranej opcji, wszyscy klienci mają darmowy dostęp do popularnych aplikacji internetowych takich jak Facebook i Facebook Messenger, Gadu Gadu oraz Ask.fm.

Nasza nowa oferta powstała w odpowiedzi na zapotrzebowania młodych ludzi i jest dostosowana do ich oczekiwań. Mówimy ich językiem. Dlatego oferta Virgin Mobile jest prosta, nowoczesna i zintegrowana – dodaje Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu, Virgin Mobile Polska

„CHCĘ WSZYSTKO” to przede wszystkim rewolucyjne zmiany w ofercie. Ale nie tylko. Wraz z wprowadzeniem nowych taryf, operator przygotował rozbudowane działania online, kampanię reklamową offline (obejmującą takie nośniki jak outdoor, prasa, TV, Radio) oraz niestandardowe działania skierowane do młodych. Od września w wybranych szkołach średnich, akademikach i na uczelniach wyższych będą dostępne startery Virgin Mobile.

Klienci mogą także liczyć na promocje i akcje specjalne. Użytkownicy Klubu Virgin Mobile dostają liczne zniżki i benefity zarówno na usługi operatora jak i ubrania, dodatki, akcesoria w firmach partnerskich.

źródło: Virgin Mobile Polska

Kan

W Polsce Virgin Mobile jako MVNO rozpoczął działalność 22 sierpnia 2012 roku. Korzysta z infrastruktury sieci Play i T-Mobile. W przeciwieństwie do klientów Play, użytkownicy Virgin Mobile nie mogą korzystać z roamingu w sieci Plus.