18 sierpnia br. Virgin mobile Polska wprowadza ofertę Chcę Wszystko. Nowa oferta to pakiety trzech usług dla użytkowników telefonów na kartę obejmująca: minuty rozmów, SMS-ów oraz transmisję danych „w jakości LTE”, za 29 zł i 59 zł (dla przenoszących numer jest i 49 zł).
Rewolucja w Virgin Mobile! „CHCĘ WSZYSTKO” to zupełnie nowa oferta pre-paid dopasowana do wymagań i oczekiwań Klientów. „CHCĘ WSZYSTKO” to nowe możliwości, nowe usługi i przede wszystkim prosta oferta, bez gwiazdek i ukrytych opłat dodatkowych.
Możliwość korzystania z szybkiego internetu w jakości LTE, nielimitowane sms-y do wszystkich sieci, swoboda rozmów i bezpłatny dostęp do najpopularniejszych aplikacji – to wyróżniki oferty przygotowanej przez Virgin Mobile dla swoich Klientów. Dwie proste oferty, dwa pakiety dostosowane do potrzeb i oczekiwań grupy docelowej.
–Naszą grupą docelową są młodzi ludzie w wieku 18-24 lata. Osoby, które nie rozstają się ze swoim telefonem, który jest dla nich nie tylko pomocny w komunikacji, ale przede wszystkim jest stylem życia. Przygotowując tą rewolucyjną ofertę, poznawaliśmy naszych użytkowników. Zrealizowaliśmy panelowe badania, aby sprawdzić, co lubią, co ich interesuje, czego potrzebują, aby dać im produkt, z którego będą w pełni zadowoleni – mówi Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu, Virgin Mobile Polska
Nowa oferta Virgin Mobile składa się z dwóch opcji i jednej dodatkowej skierowanej bezpośrednio do użytkowników przenoszących swój numer z innej sieci. Pakiet za 29 zł to 1 GB internetu w jakości LTE, darmowe smsy do wszystkich sieci i 100 darmowych minut do wykorzystania na rozmowy z dowolnym operatorem. Pakiet 59 zł to 2 GB internetu w jakości LTE oraz nielimitowane smsy i rozmowy telefoniczne do wszystkich sieci. Dla Klientów przenoszących swój numer z innej sieci operator przygotował specjalną, promocyjną ofertę – 49 zł za 2 GB internetu LTE oraz nielimitowane smsy i rozmowy telefoniczne. Niezależnie od wybranej opcji, wszyscy klienci mają darmowy dostęp do popularnych aplikacji internetowych takich jak Facebook i Facebook Messenger, Gadu Gadu oraz Ask.fm.
– Nasza nowa oferta powstała w odpowiedzi na zapotrzebowania młodych ludzi i jest dostosowana do ich oczekiwań. Mówimy ich językiem. Dlatego oferta Virgin Mobile jest prosta, nowoczesna i zintegrowana – dodaje Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu, Virgin Mobile Polska
„CHCĘ WSZYSTKO” to przede wszystkim rewolucyjne zmiany w ofercie. Ale nie tylko. Wraz z wprowadzeniem nowych taryf, operator przygotował rozbudowane działania online, kampanię reklamową offline (obejmującą takie nośniki jak outdoor, prasa, TV, Radio) oraz niestandardowe działania skierowane do młodych. Od września w wybranych szkołach średnich, akademikach i na uczelniach wyższych będą dostępne startery Virgin Mobile.
Klienci mogą także liczyć na promocje i akcje specjalne. Użytkownicy Klubu Virgin Mobile dostają liczne zniżki i benefity zarówno na usługi operatora jak i ubrania, dodatki, akcesoria w firmach partnerskich.
źródło: Virgin Mobile Polska
Kan
W Polsce Virgin Mobile jako MVNO rozpoczął działalność 22 sierpnia 2012 roku. Korzysta z infrastruktury sieci Play i T-Mobile. W przeciwieństwie do klientów Play, użytkownicy Virgin Mobile nie mogą korzystać z roamingu w sieci Plus.
RedBullMobile – 2GB + unlimited voice & SMS za 38 zł a nie 59 zł – tyle do dodania
Slaba oferta…
29 zł to kwota doładowania – chwila te minuty sms internet sa za doladowanie czy za te 29 zł , 50% za doładowanie zostaje????
Za29zł gdyby było 2GB i darmowe rozmowy wew. sieci to jeszcze, ale te 100min także do virgin….kpina
Uwielbiam TELIX – to moj ulubiony portal telekom. Ale szkoda, ze w niedziele śpicie :/ Inni podali to wczoraj.
Bywa. Możemy tylko posypać głowy piaskiem
Ale latem – tylko piaskiem plażowym. 😉 :lol
Strasznie drogo , dajcie spokój to jest jakaś parodia 🙂 klienci będa spieprzać z tej sieci bo nikt nie bedzie ładował konta za 60 zł heheheheeh A dla tych co będą przenosić nr to odrazu się aktywuje ta taryfa za 49 zł ? jesli tak to kiepsko !
Tak, nowi klienci i przenoszący numer od razu trafiają do nowej taryfy i nie mają możliwości wyboru taryfy „Bez kompromisów”.
Dotychczasowi klienci zostają na starych warunkach póki co (o ile nie zdecydują się sami przejść do nowej oferty).
Dlatego w Virgin tylko „stary” prepaid + bonus 50% więcej od doładowania dla klubowiczów jest sensowny bo i neta dają 100mb na m-c.
Nowa oferta to kpina skończą tak samo jak MTV
Mogę chyba potwierdzić, że te ceny są przed uwzględnieniem 50% z Virgin klub. Po uwzględnieniu Virgin Klub ceny wyniosą odpowiednio ~20 zł za mniejszy i ~40 zł za większy pakiet. Piszę „chyba” bo tam mi to wygląda z poziomu mojego konta na stronie Virgin. Osobiście nie jestem tymi pakietami zainteresowany, także nie będę kupował, żeby sprawdzić.
A ja już mogę potwierdzić (bo są dostępne regulaminy), że bonus 50% nie jest dostępny w nowej taryfie. Bonus dotyczy tylko starej oferty oznaczonej jako „Oferta 2012”.
Czy aby jesteś tego pewien? Przecież to nie jest „Taryfa” to jest pakiet. A ja dzisiaj ładowałem konto i jak najbardziej bonus dostałem. Czy w regulaminie pakietu jest gdzieś konkretnie napisane, że jak go włączysz to nie ma bonusu? Coś mi tu pan kręci….
Tak, jestem pewien. Potwierdza to również ekipa Virgin Mobile na oficjalnym profilu sieci na Facebooku. Cytaty: [i]”50% bonus za doładowanie jest częścią oferty Bez Kompromisów”[/i], [i]”przejście na nową ofertę jest bezpowrotne, co oznacza, że masz przed sobą dwie możliwości: aktywowania pakietów wraz z nowymi cenami połączeń i smsów albo pozostania w Bez Kompromisów, gdzie stawki i bonusy zostają bez zmian. Korzystanie z nowych pakietów przy jednoczesnym pozostaniu w promocji BK jest niemożliwe.”[/i]
Byłbym przewdzięczny za umieszczanie przy newsie n.t. jakiegoś MVNO info: na jakiej infrastrukturze bazówek działa ten podoperator? To bardzo istotne, a niekoniecznie 'konotowalne’ przez czytelnika raz na zawsze tak, by pamiętał. Informację o operatorze bazówek, na których zasiadł dany MVNO zawsze warto przypominać wzmianką przy okazji tematu. Oczywiście zawsze można sobie wygooglować brakujące informacje ale po co tracić cenny czas na inne linki, skoro mam pod ręką Telix?
Zgodnie z życzeniem Czytelnika. Jest już dodatkowe info o operatorze.
Chyba wzięli menago z NC+ żeby uwalic VM. Masz wszystko czyli nic poza wyższym rachunkiem
Virgin juz nie jest virgin. Poszla sie rypac.
Dotychczasowi klienci pozostana tak dlugo jak dlugo stara taryfa 13 gr/min zostanie zachowana, co, zdaje sie, dlugo juz nie potrwa. Po zlikwidowaniu starej taryfy wszyscy klienci w ciagu tygodnia przeniosa numery do ziemniaka. Doplyw nowych klientow bedzie zerowy. Cos musi sie zmienic, bo inaczej Polska bedzie trzecim krajem na swiecie, po Singapurze i Katarze, z ktorego Virgin Mobile zmuszona byla sie wycofac.
^ Oferta redbulla jest lepsza. Jak długo można korzystać ze starej taryfy tak długo będę z niej korzystać( no chyba, że zaczne wydawać po ~38zł/mc) – wtedy przechodzę do redbulla. Sorry, ale Virgin z nową ofertą to nic ciekawego. Mam płacić 49 zł( tak przenosiłem tu nr, jak ktoś nie przenosił to będzie miał 59zł) za bardzo podobną ofertę normalnego operatora z własnymi salonami za 38zł ? W wirtualnym jest drożej ? Nie – powinno być taniej – inaczej prędzej czy później upadnie. Coś mi się wydaje, że Virgin ma za mało klientów, by móc negocjować stawki u innych operatorów i teraz są takie same ( a taryfa się nie opłaca 2GB zamiast 10GB w telefonie w zupełności wystarczy,a wiąże się to z obniżką o 10 zł) Nikogo nie skusi nowa oferta.