– Pamiętaj, zawsze możesz na nas polegać! Nasz Help Desk Team jest do Twojej dyspozycji na Facebooku, stronie www oraz pod telefonem. Możesz nas również odwiedzić w naszym biurze, jesteśmy w samym centrum miasta – czytamy na WWW mobile Vikings Polska. Wirtualny Operator podsumował 3 miesiąc działania helpdesk.

– Te liczby nie mówią jedngo – ten help desk jest zarąbisty Wśród wszystkich, z którymi miałem do czynienia jest na pierwszym miejscu – komentuje podane liczby, klient Mobile Vikings Polska.
Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – zespół lub wyznaczona grupa osób odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania. A jakie są Wasze doświadczenia z helpdeskami, w rozwiązywaniu problemów związanych z IT u innych operatorów?.
źródło: Mobile Vikings Polska
Kan
Fakt jest taki ze naprawde załatwisz z nimi wszystko od reki
Gdyby serial Vikings był w dzisiejszych czasach to mogliby się zając lokowaniem produktu, jak iphone w wielu filmach, czy Lumie i Windows Phone w serialu – Pod kopułą.