Sieć wRodzinie z okazji trzecich urodzin, przygotowała prezenty dla Klientów. Za każde doładowanie powyżej 10 pln dodatkowo 30% wartości doładowania w prezencie. Oferta promocyjna „3 urodziny wRodzinie” ważna jest do 31 lipca 2012 roku.

Warunkiem przyznania Bonusa Urodzinowego jest uzupełnienie konta kwotą minimum 10 zł poprzez kupony doładowujące, karty zdrapki, przelew środków na doładowanie na konto bankowe CenterNet podane przez Operatora na stronie internetowej www.wrodzinie.com.pl lub przekazywane za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta albo doładowanie bezpośrednio z konta bankowego na stronie doladowania.wrodzinie.com.pl.

Wartość środków pieniężnych przyznawanych w ramach Bonusa Urodzinowego wynosi 30% wartości dla każdego doładowania.

Środki pieniężne przyznane w ramach Bonusa Urodzinowego są sumowane z kwotą środków pieniężnych na koncie Użytkownika i tworzą wraz z nimi jednolitą pulę środków pieniężnych.

Nie ma możliwości rezygnacji z przyznanego Bonusa Urodzinowego, nie ma możliwości uzyskania ekwiwalentu pieniężnego w zamian za przyznany Bonus Urodzinowy i nie ma możliwości transferu środków pieniężnych z Bonusa Urodzinowego na konto innego Użytkownika.

Klient ma możliwość sprawdzenia ilości posiadanych na koncie środków pieniężnych (obejmujących środki przyznane w ramach Bonusa Urodzinowego) poprzez sprawdzenie stanu konta kodem *111# .

Operator rozszerza zasięg sprzedaży o salony Cyfrowego Polsatu, wprowadza doładowania elektroniczne, a także usługę „Wypróbuj zanim kupisz”, pozwalającą na przetestowanie usług sieci oraz aparatu telefonicznego bez zobowiązań finansowych.

10 lipca CenterNet, operator sieci wRodzinie, jako jedyny podmiot w Polsce, otrzymał po raz drugi z rzędu Certyfikat Seniora, przyznany przez Panią Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Magdalenę Gaj. Wyróżnienie przyznawane jest w ramach programu „Certyfikat Prezesa UKE” firmom, które oferują usługi przyjazne osobom starszym, a tym samym przyczyniają się do walki z wykluczeniem cyfrowym seniorów.

Oceniając ofertę wRodzinie pod tym kątem, Urząd Komunikacji Elektronicznej brał pod uwagę takie czynniki jak wsparcie sprzedażowe oraz standardy obsługi klienta, możliwość przetestowania usług sieci, dostępność szkoleń przeznaczonych dla nowych użytkowników oraz dostosowanie oferty aparatów do ich potrzeb.

źródło: CenterNet

Kan