Największy serwis sprzedający bilety w Polsce – eBilet.pl ujawnił to, nad czym pracował przez ostatnie miesiące. W kwietniu 2016 uruchomił nową wersję portalu, która pozwala w łatwy i szybki sposób znaleźć interesujące wydarzenia i kupić na nie bilety. Nowa wersja portalu zaprojektowana jest w technice Responsive Web Design (RWD).


Sprzedaż biletów w Polsce na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe i sportowe cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Szczególnie szybko rozwija się internetowa sprzedaż wejściówek. rynek sprzedaży biletów online w ubiegłym roku osiągnął wartość 0,5 mld złotych. W tym roku eksperci eBilet.pl, lidera rynku sprzedaży wejściówek w Internecie, szacują, że urośnie o 20%. „Z roku na rok widzimy stały wzrost sprzedaży w naszym serwisie. W niedługim czasie możemy spodziewać się, że sprzedaż w Internecie, zastąpi tradycyjne formy kupna biletów.” – mówi prezes eBilet.pl Marcin Matuszewski i dodaje – „Dynamiczny rozwój rynku sprawia, że rośnie zapotrzebowanie na szybkie i wygodne formy zakupu biletów. Żeby sprostać wymaganiom i oczekiwaniom naszych klientów, kilka lat temu rozpoczęliśmy prace nad nową odsłoną portalu i serwisu do zakupu biletów. Zakończyliśmy je w ubiegłym rokiw” – kończy Matuszewski.


Nowa wersja portalu powstała od podstaw i jest efektem prac zespołu ekspertów eBilet.pl i jego partnerów. Portal zaprojektowany jest w technice Responsive Web Design (RWD) i jest dostosowany do wyświetlania w przeglądarkach komputerów oraz na smartfonach i tabletach.

Zmiany, w porównaniu do poprzedniej wersji są znaczące. Przede wszystkim uproszczone zostały opcje wyszukiwania wydarzeń i zakupu samego biletu. Użytkownik może skorzystać z menu, które zostało podzielone na 7 kategorii: Muzyka, Teatr, Sport, Rodzina, Klasyka, Widowiska, Biznes. W każdej z nich znajdziemy informacje o wydarzeniu, programie i  biletach. Zmieniona została segmentacja wydarzeń ze względu na ich lokalizację. W nowej wersji, opcje zostały rozszerzone o miasta, regiony i konkretne lokalizacje. Wyszukiwanie wydarzeń zostało zoptymalizowane, co zwiększyło czytelność i jest bardziej intuicyjne. We wdrożonej w kwietniu wersji wprowadzono nowatorski system, który w czasie rzeczywistym informuje użytkownika o zajętości miejsc na wybierane przez niego wydarzenie.


Podczas pracy nad portalem skupialiśmy się na dwóch najważniejszych elementach: użyteczności i przejrzystości. Nowa wersja portalu jest nie tylko jasna i przejrzysta, ale też przyjazna dla użytkownika. Portal w prosty i szybki sposób przeprowadzi klienta przez cały proces zakupu” – opisuje prezes eBilet.pl i tłumaczy – „Zmodyfikowana szata graficzna ma spowodować lepszą komunikację między eBilet.pl a odwiedzającymi go użytkownikami i współpracującymi z nami partnerami. Teraz na portalu eBilet.pl nie tylko szybko możemy kupić bilet, ale też dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w naszej okolicy, w najbliższym czasie</i>” – podkreśla Marcin Matuszewski.

źródło: eBilet.pl

Kan