Nowa oferta UPC wyróżnia się elastycznością, dzięki której każdy może wybrać taki produkt, jaki najbardziej mu pasuje. Jest też jeszcze korzystniejsza pod względem wartości oferowanych usług.


Zmianie ulega zarówno oferta na usługi pojedyncze (telewizja, internet), jak i na pakiety. Wszystko po to, by klient mógł łatwiej dokonać wyboru i dzięki temu korzystać z innowacyjnych usług cyfrowych UPC Polska.

Najszybszy internet

W przypadku pojedynczej usługi internetu od dziś dostępne są trzy warianty:

    – do 30 Mb/s za 49 zł,

    – do 120 Mb/s za 59 zł

    – do 250 Mb/s za 89 zł

Oznacza to podniesienie prędkości w podstawowej ofercie internetu z 10 Mb/s do 30 Mb/s, a prędkości 60 Mb/s do 120 Mb/s. Do tego klient otrzyma bezpłatnie Pakiet Bezpieczeństwa na trzy dowolne urządzenia (komputer, smartfon, tablet).

UPC dba o to, by oferta była atrakcyjna dla klientów. Najnowsza analiza Urzędu Komunikacji Elektronicznej wskazuje, że oferta internetu od UPC jest najkorzystniejsza cenowo dla usługi o dużych prędkościach.

Najlepsza telewizja

Cena pojedynczej usługi telewizyjnej zaczyna się od 29 zł. Już za 60 zł klient może cieszyć się pakietem Select (102 kanały, w tym 35 w jakości HD) z innowacyjnym dekoderem Horizon, a od 80 zł pakietem Max – także z Horizonem (138 kanałów, w tym 46 HD). Oczywiście klient może wybrać ofertę telewizji z innym dekoderem. Dodatkowo do pakietów z Horizonem UPC dodaje – bez dodatkowych opłat – dostęp do bogatej biblioteki filmów i seriali MyPrime.

Telefon bez limitu

W nowej ofercie klient może też wybrać dodatkowo usługę telefonu domowego z opcją rozmów bez limitu w ramach sieci UPC bez dodatkowych opłat oraz – za 10 zł – bez limitu na telefony stacjonarne, albo za 20 zł na stacjonarne i komórkowe.

Najkorzystniej w pakiecie

UPC zachęca przede wszystkim do wybierania usług w pakietach.

W nowej ofercie pakietów klient może wybrać dowolną kombinację dwóch lub trzech usług, w tym Internet o szybkościach do 30 Mb/s, do 120 Mb/s i do 250 Mb/s z telewizją Select lub Max i dekoderem Horizon. Klienci wybierający więcej niż jedną usługę premiowani są dodatkowymi benefitami: usługą Horizon Go oraz dostępem do biblioteki MyPrime. Nowa oferta przewiduje też wiele usług dodatkowych, jak multiroom w atrakcyjnej cenie 10 zł miesięcznie.

UPC przygotowało też oferty dla osób zainteresowanych telefonem stacjonarnym z internetem oraz telefonem stacjonarnym i telewizją.

Ponadto na klientów czeka wiele promocji, których szczegóły będą dostępne u sprzedawców.

Nowa kampania

Nową ofertę wspiera kampania reklamowa, która startuje również dzisiaj.

Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego formatu MegaRodzinki, ale do znanych już bohaterów, granych m.in. przez Sylwię Gliwę i Tomasza Sobczaka, dołączą sąsiedzi – w tych rolach Robert Wabich i Małgorzata Lewińska. Idea kreatywna nowej kampanii brzmi: Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie.

Zobaczcie spot:

Jest to już kolejna odsłona kampanii promującej innowacyjne na polskim rynku produkty od UPC, w tym najnowocześniejszy dekoder Horizon, łączący telewizję, telefon i internet w jednym urządzeniu. Horizon oferuje wiele nowych, atrakcyjnych funkcji w tym – w zależności od oferty wybranej przez klienta – m.in. możliwość nagrywania nawet programów jednocześnie, dostęp na ekranach telewizorów do YouTube’a, a także dwustronny radiowy pilot, dzięki któremu wyszukiwanie swoich ulubionych programów jest jeszcze łatwiejsze. Horizon sam uczy się, co klient lubi oglądać i oferuje personalizację proponowanych treści na podstawie preferencji klienta. Dodatkowo klienci mają dostęp do bogatych bibliotek VOD, w tym MyPrime – Filmy i Seriale, która zawiera ponad 2000 pozycji.

źródło: UPC Polska

Kan