Operator sieci kablowej Vectra 1 września br. zmienia regulamin świadczenia usług. W związku z tym abonenci mają prawo do wypowiedzenia umowy bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.
Vectra obowiązkowo wysła do każdego swojego klienta pisma o zmianie regulaminu o treści:
informujemy, że do dnia 31 sierpnia 2013 wszystkim abonentom przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy bez ponoszenia kary umownej, w związku ze zmianą Regulaminu świadczenia usług z dniem 1 września. Więcej informacji udziela: centrum Obsługi klienta 801080180, 587426500
Kary związane z rozwiązywania umowy telekomunikacyjnej
Zmiany dotyczą części głównej umowy, regulaminu świadczenia usług, warunków świadczenia usług oraz cennika, w którym zmianie ulegają wybrane opłaty, część pozycji zostaje usuniętych oraz wprowadzone zostają zmiany niektórych opisów.
źródło: wł.
Kan
Właśnie kilka dni temu złożyłem taki wniosek o rozwiązanie umowy, a dziś zadzwonił konsultant z pytaniem dlaczego rezygnuję? Jak usłyszał, ze mam dość ich „super” jakości usług, a w szczególności cały czas pogarszającej się tv cyfrowej i oraz olewania klientów, którzy alarmują o tym na wszelkie możliwe sposoby (forum vectry na facebook, forum na satkurierze), w odpowiedzi słychać zawsze że sprawdzają i z ich strony wszystko zawsze jest ok. Ta firma jest nastawiona jedynie na zarabianie pieniędzy, upychają programy maksymalnie jak się da, co powoduje pogorszenie jakości dtv.
Wszystkich, którzy nie są związani umową, a zastanawiają się nad podpisaniem cyrografu, przestrzegam aby się dwa razy zastanowili zanim to zrobią.
Jakoś połączeń telefonii stacjonarnej też nie jest rewelacyjna, usługi potrafią się co jakiś czas wyłączać. Mam włączoną blokadę na numery zastrzeżone, mimo to w dalszym ciągu różne firmy dzwonią do mnie z numerów zastrzeżonych, włączam kodem usługę, a ona po jakimś czasie znów się sama wyłącza. W biurze obsługi twierdzą, że usługa powinna działać, gdyż jest aktywna.
Co do internetu, to od jakiegoś czasu jest wszystko ok, ale przez długi czas prędkość zamiast 24Mbps miałem między 10, a 16Mbps, po wielu telefonach wreszcie wymieniono modem i jest jak być powinno. Trwało to jednak przez 4 – 5 miesięcy, a ja słyszałem za każdym razem od konsultantów z bok iż wszystko z ich strony jest prawidłowo.
Zatem przestrzegam, jak najdalej od takich pseudo firm, które klientów mają w d….ie. Trzeba być wytrwałym i upierdliwym, aby mieć to co w umowie operator gwarantuje.
Wybaczcie ale czy jeżeli korzystam z oferty promocyjnej Vectry to, czy również mogę zerwać swoją umowę bez ponoszenia tzw. zwrotu udzielonej mi ulgi?
@Janek – tak możesz wypowiedzieć umowę, zmienia się regulamin i w związku z tym możesz go nie akceptować i w takiej sytuacji udajesz się do lokalnego bok, tam konsultant ma druki wypowiedzenia, wypełniasz i po wszystkim.
ludzie pomozcie….uzupelniłam sb karte za 10zł. i mi zerzacrł internet i wiee moze ktos jak sie go wyłącza ??? pomozcieee
Dorośnij i zacznij pisać po polsku! Znam rozwiązanie, ale za twój styl pisania i brak szacunku do odbiorcy wiadomości, ci nie pomogę.
31 września albo 31 sierpnia – pomijam juz to ze 31 września w naturze nie występuje 🙂
@Kris – zgadzam się w 100%. Mam w domu router, a internet działa prawidłowo tylko w pomieszczeniu z urządzeniem, a w drugim pokoju mieli się i trzeba wyjść, żeby laptop załapał. Gdy zgłosiłam problem na infolinii, pan „fachowo” stwierdził, że „to przez złe ściany i on nic na to nie poradzi”. Taaaaa … Tylko wcześniej miałam UPC, też router i nie było takiego problemu. Nie mówiąc już o TV, która wiesza się notorycznie i nie tylko w dniach, kiedy uprzedzają o pracach modernizacyjnych. Swoją drogą nie pamiętam, żeby w UPC tak często było robione prace modernizacyjne, a tu co trochę z tym wyskakują. Pan doradca, który pojawił się z umową też nieźle mi naściemniał z dekoderem, i opłata wyszła większa niż obiecywał, tak więc ogólnie NIE POLECAM VECTRY.
Ps. A pisma informującego o zmianach nie dostałam do dziś. Kiedy dowiedziałam się, zadzwoniłam na infolinię, to konsultant nie informował mnie, że mogę przyjść do biura i zrobić to od ręki, tylko że mam wysłać pismo. Nie zająknął się nawet, że są dostępne formularze, tylko powiedział, że sama mam napisać.
Do 31 sierpnia, bo zmiany wchodzą z 1 września. Tupta się do siedziby i od ręki wszystko, tylko w kolejkach się stoi niestety. ja zmieniam teraz na upc (net, tv, tel za 75 zł plus 1 miesiąc free) Da mnie git!
Wypowiedziałam umowę drogą pocztową w dn. 30.08. 2013, ze względu na zmiany regulaminowe. Dzisiaj dostałam odpowiedź, że wypowiedzenie jest nieskuteczne, bo do nich dotarło 02.09.2013. Mogę ponowić wypowiedzenie, ale z terminem 2 mies. oraz że mam zapłacić karę itd. Czy ktoś wie napewno, jak to jest z terminem. Czy decyduje data wysłania, czy kiedy pismo dotrze do nich/podobno tak jest zapisane w regulaminie/. Jak to rozwiązać. Pomocy!!!!!
Mamy podobny problem z tym, że chcieliśmy zrezygnować z vectry zgodnie z kończącą się nam umową. Wysłaliśmy pismo listem poleconym 29.05 z rozwiązaniem z dniem 30.06.2013 (tak jak wygasa umowa). Przez pierwsze dni czerwca dzwonili konsultanci Vectry i pytali dlaczego rezygnujemy, proponowali lepsze pakiety, abyśmy tylko zostali. Jednak ze względu na przeprowadzkę nie chcieliśmy przedłużenia oferty. Na koniec czerwca dostaliśmy od nich pismo, że nasze wypowiedzenie przyszło po czasie (każdy konsultant podawał inną datę wpływu pisma a to że 03.06, a to że 04.06), a tak poza tym nie jest ono prawomocne bo brak na nim podpisu (a jesteśmy pewni, że podpis był). Po kilku telefonach i wysyłanych pismach, stanęło na tym, że rozwiązanie umowy z dniem 31.08, z uwzględnieniem opłaty karnej za zerwanie umowy (przedłużonej automatycznie o 6 miesięcy). Napisaliśmy zatem pismo, że nie chcemy rezygnować (w planie mięliśmy ponowne wysłanie wypowiedzenia ze względu na zmianę regulaminu), ale Vectra chyba specjalnie wstrzymywała wysłanie do nas jakiejś odpowiedzi (choć konsultant telefonicznie zapewniał nas, że jeśli chcemy unieważnić nasze wypowiedzenie, to nie będzie problemu, i że mamy czekać na oficjalne pismo). W ostatniej korespondencji Vectra napisała że zalegamy z opłatami, że umowa została rozwiązana 31.07.2013 i że w związku z przetrzymaniem sprzętu (dekoder i inne) doliczona jest opłata. To pismo przelało szalę goryczy, ponieważ w ich burdelu już sami nie wiedzą kiedy nastąpi/nastąpiło rozwiązanie umowy. Sprawę kierujemy do sądu, ponieważ taki brak szacunku wobec klienta, jawne oszukiwanie, zasługują na wymierzenie sprawiedliwości.
w umie ktora podpisalem na 3lata pisalo 1 miesiac przed koncem mozna wypoeiediec wiec poszlem a baba mowi ze zmien ili na 2 a co mie to ja tego nie podpisywalem no to baba dolozyla mi pol roku podam oszutow do sadu trzymajcie od nich zdaleka bo oni sa bankrutami tatego tak trzymaja ludzi tv cyfrowa jezt za darmo nie placcie zlodziejom i oszuttom zpotkam itylko w sadzie
w sumie u mnie jest taka sama sytuacja – jak sie sprawa potoczyla???
Też mam problem z Vectrą!
Gniew mną targa przepotworny…. Mimo iż zmieniłam adres zamieszkania i z usług firmy już nie jestem w stanie nawet skorzystać, z bólem 165 zl miesięcznie,dociągnełam umowę do końca wyznaczonego terminu (rachunki płacę dość spore,bo w pakiecie mam internet telefon i tv), a tu dowiaduję się wczoraj że spóźniłam się z rozwiązaniem umowy o miesiąc i przeszłam w nowy cykl 6 miesięcy!!! Nie tak, w sierpniu zeszłego roku, poinformowała mnie pani w biurze Vectry w Bielsku Białej! Kazała mi zgłosić się w marcu bo wtedy właśnie kończyła mi się umowa…to że złodziejska firma zmienia reguły gry w trakcie jej trwania,to już osobny rozdział tego dramatu! Tak tego nie zostawię! Pomocy! Nie wiem od czego zacząć żeby się wyplątać z tej opresji…
Vectra z 8.04.2014 zmienia regulamin. Czy wszyscy mogą rozwiązać umowę?