Kanał Serca i Rozumu – YouTube.pl/SerceiRozum osiągnął niebagatelną liczbę 15 milionów wyświetleń. Jest to drugi kanał na YouTube z największymi gwiazdami polskiej reklamy, czyli Sercem i Rozumem. Pierwszy YouTube.pl/SerceiRozumTP miał 2,6 miliona wyświetleń.


Największym hitem na kanale jest spot FunPack HD, który lada moment sam osiągnie poziom 2 milionów wyświetleń.

Operator wrzuca również radiówki i tutaj królem jest zdecydowanie radiówka Mokry po pachy z 664 tys. wyświetleń.

Jest to prawdopodobnie jeden z najlepszych wyników jeśli chodzi o wszystkie brandy w Polsce, a może najlepszy? Krótkie zestawienie rynku telekomunikacyjnego na YT.

    1. Serce i Rozum – 15 milionów wyświetleń

    2. Netia – 6,9 milionów łącznie z dwóch kanałów: Wolność Wyboru i Netia Konkurs

    3. Play – 4,1 milionów wyświetleń

    4. Orange – 3,6 milionów wyświetleń

    5. T-Mobile – 1,8 milionów wyświetleń

    6. Vectra – 1,2 miliona wyświetleń

    7. UPC – 0,8 miliona wyświetleń

źródło: blog.orange.pl

Kan