Kanał Serca i Rozumu – YouTube.pl/SerceiRozum osiągnął niebagatelną liczbę 15 milionów wyświetleń. Jest to drugi kanał na YouTube z największymi gwiazdami polskiej reklamy, czyli Sercem i Rozumem. Pierwszy YouTube.pl/SerceiRozumTP miał 2,6 miliona wyświetleń.
Największym hitem na kanale jest spot FunPack HD, który lada moment sam osiągnie poziom 2 milionów wyświetleń.
Operator wrzuca również radiówki i tutaj królem jest zdecydowanie radiówka Mokry po pachy z 664 tys. wyświetleń.
Jest to prawdopodobnie jeden z najlepszych wyników jeśli chodzi o wszystkie brandy w Polsce, a może najlepszy? Krótkie zestawienie rynku telekomunikacyjnego na YT.
1. Serce i Rozum – 15 milionów wyświetleń
2. Netia – 6,9 milionów łącznie z dwóch kanałów: Wolność Wyboru i Netia Konkurs
3. Play – 4,1 milionów wyświetleń
4. Orange – 3,6 milionów wyświetleń
5. T-Mobile – 1,8 milionów wyświetleń
6. Vectra – 1,2 miliona wyświetleń
7. UPC – 0,8 miliona wyświetleń
źródło: blog.orange.pl
Kan
Nie powiem reklamy fajne ale żeby jeszcze na youtubie to oglądać? co to to nie
Jestem za ograniczeniem reklam.Stop reklamom.
Gratuluję. Jedne z niewielu reklam dobrych, wg mnie.
Najlepsze reklamy EVER! Nie nudzą a bawią i takie powinny być wszystkie reklamy. Ponadto stały się kultowe.
Poważnie tak rajcują nudziarskie ludziki w tych bezpłciowych spotach? Ani polotu, ani humoru, chociaż satyra w reklamie jest trendy. Albo jestem przesadnie wymagający, albo jest z tą serią 'Serce i rozum’ tak, jak napisałem.
LesH mi się te reklamy bardzo podobają, bo są po prostu smieszne, w zwykłym tego słowa znaczeniu. Nie szukam w reklamie super poziomu tylko dla intelektualistów, których prawie nikt nie zrozumie. Natomiast reklamy z sercem wyróżniają się w stosunku do większości reklam, które są po prostu „GŁUPIE”. Do tego mam wrażenie, ze te reklamy nie pojawiają się za często i są dopracowane a nie tak jak reklamy np. Mumio, nowe powstawały co 2 tygodnie, a ja tam ani sensu ani śmieszności nie zauważyłem. Im ich więcej było, tym te reklamy bardziej żenujące były i wszystko na jedno kopyto.
@LesH tak jak @s1k0r3k napisał, one są po prostu śmieszne, są alternatywą dla nudnych reklam takich jak „rodzina Rexa” gdzie wszystko kręci się wokół proszku do prania.
Ojciec prać? Teraz rozum może się pytać: Serce prać? Oj brać bać jak dają:)
Poprostu wyróżniają się te reklamy i chyba dlatego wszyscy je tak lubią
nie będzie można korzystać z doładowań Play’a
Niezłe. W sumie po pojawieniu się na rynku Heyah i czerwonej charakterystycznej łapy, którą każdy wlepiał gdzie się dało, to druga tak popularna akcja.