Zamawiając Neostradę z telewizją i telefonem w promocji FunPack HD można otrzymać kamerkę HD marki Philips.
Całkiem niedawno Telekomunikacja Polska wprowadziła do oferty trzy nowe promocje pakietowe, są to Internet z TV i telefonem HD, Internet z TV i Internet z telefonem HD.
Aby zachęcić klientów do wyboru swojej oferty co jakiś czas oferuje dodatkowe gadżety, które cieszą się sporym powodzeniem, musimy bowiem wziąć pod uwagę, że TP nie ma zróżnicowanych ofert dla stałych i nowych abonentów, dlatego dodatkowe gadżety mają za zadanie przekonanie potencjalnych nabywców i obecnych użytkowników.
Były już drukarki, nawigacje, pendrive`y przyszedł czas na kamerkę HD w ofercie z kanałami HD.
Neostrada z TV i Telefonem w promocji FunPack HD to m.in.:
- 67 kanałów w tym 8 w HD – Pakiet witaj HD poza promocją 24zł
- dekoder, router livebox 2.0 – 0zł
- możliwość nagrywania, powrotu do wyemitowanych programów do 7 dni i korzystanie z
- wirtualnej wypożyczalni filmów
- telefon VOIP z nielimitowanymi rozmowami na telefony stacjonarne w kraju.
Kamerka HD pozwala na:
- nagrywanie w jakości Full HD,
- udostępnianie treść na FB, YT,
- obsługę kart pamięci,
- połączenie z TV za pomocą HDMI.
W promocjach pakietowych utrzymanie łącza jest wliczone w cenę abonamentu, biorąc np.: Neo + TV nie musimy mieć telefonu stacjonarnego, a jak mamy możemy do przenieść do VOIP, w promocji Neo + TV + telefon HD.
Minus tego rozwiązania jest to, że przy awarii internetu nie mamy również telefonu.
Serce i Rozum: FunPack HD (video)
Źródło: tp.pl
JarKen
Kryzys widać… kryzys… jeszcze pół roku temu wszyscy dawali laptopy, netbooki, konsole do gier… Dla takiej kamerki raczej nie podpisałbym wiążącej umowy…
no to sie TP wysilila w tym roku ogolnie na rynku widac ze w tym roku prezenty jakies skromniejsze
nie wiem czy są skromniejsze to zależy do kogo porównywać… jak na razie nikt mi nie przychodzi do głowy z lepszą ofertą.
To że skromniejsze prezenty są od tp to nie da sie ukryć ale zawsze mogłoby być gorzej.
Fajny prezencik dodają
@akmk, popieram Cie… prezenty są zawsze fajne, bądź to kamerka czy
usługa VOD przez pół roku za darmo
Kochana Pani w systemach TP nie ma żadnego błędu, tylko konsultanci z któymi Pani rozmawia telefonicznie palą głupa bo doskonale wiedzą ja to wygląda, ale nie mogą Pani powiedzieć prawdy bo zostaliby za to zwolnieni z pracy !!! Poprzejściu z telefonu stacjonarnego i samej neostrady na ofertę Fun Pack poprzednie usługi są likwidowane i anulowane w systemie, więc nie ma możliwości przywrócenie od ręki poprzednio posiadanych usług !!! Pani składa rezygnację pracownik po tygodniu dwóch siada nad Pani wnioskiem o rezygnacji z usługi Fun Pack średnio po pótorej tygodnia od daty wpływu, gdyż liczba pracowników jest co miesiąc zmniejszana, a rezygnacji z Fun Packa wpływa każdej doby 600-800, jak już zajmie się Pani wnioskiem wprowadza ręcznie do systemu rezygnację z tej usługi, w tym czasie żeby system zamknął tą usługę mudi Pani zwrócić dekoder Livebox do salonu sprzedaży TP oraz dekoder telewizyjny, całość trwa średnio kolejne 2-3 tygodnie stare zamówienie zostaje w systemie zamknięte i można złożyć nowe. Konsultant wprowadza Pani od nowa neostradę od nowa telefon stacjonarny i ma Pani od nowa umowy na 24 miesiące, w systemie można ustalić datę kuriera najwcześniej po tygodniu od dnia wprowadzenia nowego zamówienia, wiec w najlepszym wypadku po tygodniu otrzymuje Pani aneks od firmy kurierskiej DPD, po podpisaniu czeka Pani średnio około 48 godzin na możliwośc zalogowania się do nowych usług ;-)))) Więc pytam czy warto brać Fun Packa z którego rezygnuje 75% abonentów tylko po to żeby stracić nerwy zdrowie czas i pieniądze a dodatkowo pozbawić się na prawie półtorej miesiaca dostępu do globalnej sieci??? W 21ym wieku to niedopuszczalne ale jak TELE Komuna tego nie rozumie to już dawno powinna Pani jak i inni abonenci zagłosować swoimi nogami i nigdy więcej nie wiązać sie żadną umową z TP. Mało tego ta oferta Fun PACK jest tak ogromnym kretyństwem że od czerwca tego roku właściciel firmy chce zlikwidować w Polsce całkowicie markę TP żeby przestała się abonentom kojardzyć z ofertą Fun Pack. Tutaj ostrzegam, że ta sama beznadziejna promocja będzie w dalszym ciągu sprzedawana tylko, że już przez sieć ORANGE pod inną oczywiście nazwą handlową, żeby żekomo „głupi” abonenci po raz kojeny z rzędu dali się na to nabrać!!! Ale to będzie w 100%tach ta sama niedziałająca i spieprzona od samego początku usługa !!!! Dlatego informuję i ostrzegam zarazem.
To jest kompletna PORAŻKA! Mieszkam w Warszawie. Miałam niedawno podłączoną tą usługę (dokładnie oferta nazywała się coś tam z extra TV > podobna jak Fun Pack, telewizja, internet, telefon przez sieć) Po podpisaniu umowy nastepnego dnia roboczego odlaczyli mi neostrade i linie stacjonarna. Nastepnego dnia probowalam podlaczyc live box. Niestety okazalo sie, że sie nie synchronizuje z serwerem neostardy. Oczywiscie wykonalam telefon do Błękitnej linii. Dzien pozniej przyszedl do mnie monter- rano o godz. 10:00 bez zadnego wczesniej umowienia sie (byłam akurat w domu). Okazało się, że u mnie nie da się włączyć takiej przepustowości (mialam wczesniej neostarde 6 MB i taka chcialam zachowac dotychczasowa predkosc). Nastepnego dnia poszlam oddac sprzet do punktu. Oczywiscie codziennie dzwonilam do tpsa kiedy zostanie mi przywrocona linia telefoniczna i neostrada. Nikt nie byl mi w stanie odpowiedziec. Co wiecej maz dzwonil na linie techniczna, gdzie po 40 minutowej rozmowie kompletnie nic sie nie dowiedzial. Dzisiaj mija 1,5 tygodnia odkad nam odlaczyli telefon i internet. Na chwile obecna wiem, ze w systemie tpsa jest jakis blad i pomimo mojego odstapienia nie da rady anulowac uslugi!!! Taka informacje uzyskalam po ok 10-15 rozmowach z blekitna linia. UWAZAJCIE NA TA OFERTE. Jesli ktos sie zdecyduje na nia to niech pierw tpsa sprawdzi, czy u was sa warunki techniczne. Ja jestem wsciekla na ta cala sytuacje. U mnie dalej nie wiadomo kiedy wszystko zostanie znow wlaczone…
ja tez zamowilem tą „uslugę” i okazuje sie, ze nikt w tej wspanialej firmy nie jest w stanie podac nawet przyblizobnego terminu uruchomienia
na szczesci to tylko rok, a pozniej adieu
@Katona, a próbowałeś się dowiedzieć w dziale technicznym? Może opisane przez Ciebie czynności dotyczyły umożliwienia korzystania przez Ciebie tej usługi?
Zdecydowanie dobrze pokazał się w tym roku Samsung, natomiast moim zdaniem największym rozczarowaniem jest Apple i jego szumnie zapowiadany iP4s który miał zaskakiwać a w ostatnim słowie pozostawił niedosyt. Na drugim miejscu oczywiście HTC – za technologię i jakość wykonania 🙂
Wie ktos czy można kupic samsunga galaxy s plus w wersji gdzie ma 16GB wewnętrznej pamięci ?? Przeglądam allegro i z tego co widzę są same 8GB
Z góry dzięki za informacje 🙂
samsung najlepszy a sony ericsson to chyba najgorsze co można kupić i nie powinno być brane pod uwagę bo coraz gorzej z ta firma skończyła się na modelu k 800
Dziś podpisałam umowę… na włączenie usług mają …30 dni. W umowie wyraziłam zgodę na wcześniejsze niż w umowie podłączenie usług. Ciekawe jak to wszystko będzie wyglądało.
witam, ja akurat sie nie zgodzę z niektórymi wypowiedziami ponieważ zamówiłam fanpak i nie miałam żadnych problemów z założeniem i uruchomieniem, pomagaja telefonicznie zamontowa.a wczesniej informója ze przez 48 godzin może nie by sygnału,
Każdy obcina koszty nawet TP. Dobrze że nie o szczędzą na reklamie z sercem i rozumem bo to ich trzyma na dobrej pozycji. Reszta na http://www.allereklamy.pl
umowę fun packa podpisałem w grudniu, żałuję , wszystko chodzi kulawo, dwa lata wytrzymam, A POTEM jak najdalej od tpsa : 😡
a ja podpisałam umowę w grudniu,kamerkę obiecali ,a nie przysłali,jest 22 luty,dzwoniłam kilka razy ,i nic ,kolejna umowa to już nie z tp…
Totalny kit nie telefon! Gorszego nie mogli wyprodukować. Non stop się zawiesza sam dotyk, klawiatura chodzi elegancko tylko problem z dotykiem. Wgrałam nowe oprogramowanie i nic. Czy problem może tkwić w tym, że telefon przymarzł, bo był w samochodzie przez cała noc w 30 stopniowe mrozy?
Witam. Czy ktoś wie gdzie można znaleźć regulamin promocji Fan Packa z kamerą HD?
Chodzi o to,że po dwóch miesiącach oczekiwania na kamerę dostałam pismo w którym poinformowano mnie,że wg. regulaminu nie należy mi się kamera, ale mój regulamin , który przyszedł z umowa nie mówi nic takiego, co więcej jego treść nie zgadza mi się z treścią wyciągu z regulaminu przysłanego w piśmie od TP. Proszę o pomoc.
Witam serdecznie!
Czytam to forum i jestem w takiej samej sytuacji jak Pani Katarzyna – to trwa od 23 stycznia 2012 r.
Już w grudniu z TP rozdzwoniły się do nas telefony abyśmy skorzystali z promocji Fan Pack i przysłano nam umowę na FanP. Monterzy, którzy byli u nas i sprawdzili czy to będzie działało to od razu powiedzieli, że u nas to nie bedzię działało i zeby tej umowy nie podpisywać, tylko przedłużyć dotychczasowe warunki (osobno umowa na telefon i osobno umowa na telewizję z internetem) W związku z tym nie podpisaliśmy tej umowy FanP i kurier zabrał ją z powrotem.
Zadzwoniłam na infolinię TP i poprosiłam o umowę o przedłużenie dotychczasowych warunków, bardzo miła Pani obiecała taka umowę (nie FanPack)! i kurier ją przywiózł….oczywiście nie dał jej przeczytać, ale względem uzgodnień z Panią z infolinii podpisałam umowę i……jak kurier odjechał to przeczytałam umowę i…. okazało się że to FanPack!!! którego nie chcieliśmy!!!
Od razu na drugi dzień wysłałam rezygnację z tej umowy piorytetem….i zaczeło się….
1. Odłączyli mi telefon i odcięli linię telefoniczną i usunęli z systemu!!!
2. Po setkach telefonach do TP uzyskałam informację że nie ma możliwości przywrócenia mnie na starych warunkach – bo FanPack (mimo iż z niego zrezygnowałam) anulowała poprzednie umowy!!!
3. W kolejnych rozmowach uzyskałam informację że teraz muszę zrobić sobie nowe przyłącze (które dodatkowo kosztuje) i będę traktowana jako nowy klient – użytkownik TP!
A do tego, mimo, iż telefonu nie ma, przychodzi abonament telefoniczny z terminem płatności do 22 lutego 2012!!!!
Dziś jest 28 luty a telefon dalej nie działa…… a rachunek do zapłaty jest!
Przecież to jest kabaret i sądzę, że jest setki ludzi oszukanych tak jak ja!! Dlatego chciałabym zrobić cos w tej sprowie, może zianteresować media, które nagłośniłyby ta sprawę.
Każdy konsultant z BL mówi co innego…dziś (28 luty) Pani poinformowała mnie, że musimy sie uzbroić w cierpliwość i czekać, że ona nic dla nas nie może robić, a my musimy czekać!!!
Kabaret!!!!!! [b] [/b] [u] [/u]
Pracuję w TP i ten cały Fun Pack to jedna wielka pomyłka. Oferta nie przmyslana, nieprzetestowana i calkiem do dupy!!!! Odradzam wszystkim którzy chcieliby zamówić tą usługę !!! To największa porażka w historii TP. W grudniu został w Warszawie zwolniony dyrektor ds. projektu odpowiedzialny personalnie za wdrożenie oferty Fun Pack. Praconikom nakazano wyrobić po 150 dodatkowych godzin pracy z powodu nawału reklamacji, nikt nie jest w stanie nad tym wszystkim zapanować w firmie i ogarnąć całego tego burdelu w szczytowym momencie tj. listopad grudzień każdej doby do tp wpływało 2.000 reklamacji z całej Polski, 95% dotyczy Fun Packa, nie dziaął usługa, kompletnie nie działa voip, nie poprawnie naliczone są faktury, nie został przełączony telefon stacjonarny na telefon internetowy, podłączony abonentowi zupełnie inny numer telefonu niż miał miał uprzednio na stacjonarnym itp itd tak każdego dnia. Dziennie z usług tp rezugnuje 5-7 tysięcy abonentów, ludzie nie bądźcie idiotami i nie zamawiajcie żadnych usług w tej firmie, kierownic takiej infilinii zwanej Contakt Center zarabia 15.000 zł miesiecznie a swoich klientów ma głęboko w dupie. To wszystko kręci się tylko dla kosmicznie grubej kasy kilkudzisięciu polskich cwaniaczków i podobnej grypy Francuzów, kient a tym bardziej jego satysfakcja zkorzystania z oferowanych przez koncern usług nie ma tu żadnego znaczenia. Nie zapominajcie o tym kochani !!!!
wkrótce w wyniku porażki Fun Packa czyli tzw. w TP oferty tripaly w skrócie 3P, zostanie zaoferowana oferta 4P jeszcze większe gówno więc jak za pół roku będą Was obdzwaniać sprzedawcy mobilni z TP Sa z nową świetną zajebistą wyjątkową korzystną i unikatową ofertą 4P jakiej jeszcze nigdy wcześniej nie było na polskim rynku to podpowiadam szczerze 40 przeanalizujcie tą ofertę zanim cokolwiek podpiszecie !!!
kupiłam sobie dzisiaj właśnie ten telefon, narazie wydaje sie w porzadku, wszystko dziala, podoba mi sie, nie mam zastrzezen, polecam 🙂
Ja podpisałem umowę 14 dni temu – jednak na chwile obecną zostałem bez telefonu telewizji i internetu- okazało sie że linia nie ma przepustowości czy cos takiego – teraz poinformowano mnie że mam kupić sobie antene satelitarna zeby ją podłaczyć do tego białego modemu wtedy moze to pomoze – szkoda jednak ze tylko rachunek przysłali na 175 zł bo to narazie nie zawodzi.