Jesteś tutaj:-, Aplikacje, Internet mobilny, Newsy, Operatorzy-moje.a2mobile – już jest aplikacja do zarządzania kontem i usługami w a2mobile

moje.a2mobile – już jest aplikacja do zarządzania kontem i usługami w a2mobile

Aero2 właśnie udostępnił bezpłatną aplikację do zarządzania kontem i usługami w a2mobile, za pomocą smartfonów z systemem Android.

moje.a2mobile
moje.a2mobile

Aplikacja pozwala na aktywację Pakietów, włączanie i wyłączanie WYBRANYCH usług, a także umożliwia przekierowanie do serwisu z doładowaniami online.

moje.a2mobile
moje.a2mobile

Użytkownik na bieżąco może kontrolować stan konta i wydatki, aktywne Pakiety oraz zużycie danych i LEJKI. Historia pozwala na sprawdzenie WYKORZYSTANIA USŁUG na danym numerze w przeszłości. Z obszernego FAQ dowiecie się wszystkiego o usługach a poprzez formularz kontaktowy możesz szybko wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta.

moje.a2mobile do pobrania sklepu Google Play: Tutaj

źródło: Aero2

>Kan

Autor |2017-09-29T06:37:57+02:0029 września 2017 06:37|Kategorie: Android, Aplikacje, Internet mobilny, Newsy, Operatorzy|Tagi: , , |12 komentarzy

12 komentarzy

  1. Petro 29 września 2017 w 06:11 - Odpowiedz

    Brawo a2mobile! Czekałem na tą aplikację odkąd jestem u Was. Za miesiąc przenoszę drugi numer, który mam w Virgin. Tam aplikacja mobilna jest rewelacyjna. U Was jej brakowało. Bardzo się cieszę! Wspierajmy polski kapitał!

  2. KP 29 września 2017 w 06:36 - Odpowiedz

    Apka opiera się o www, ale fakt: + za inicjatywę, funkcjonalność i możliwości.
    Co do kapitału: sprawdź gdzie Pan Solorz płaci z tego podatki…

  3. Korowiow 29 września 2017 w 07:03 - Odpowiedz

    Nie dość że artykuł, to widzę jeszcze, że komentarze sponsorowane… Bo jak to już??? Chyba dopiero! W XXI wieku operator bez możliwości zarządzania kontem on-line… Zresztą to najgorszy operator na rynku. Byłem i w popłochu uciekłem. Jakość połączeń gorsza niż przez stare radio, roaming – masakra, trzeba zmieniać za każdym razem w ustawieniach karty sim, a potem ręcznie wyszukiwać i ustawiać na sztywno operatora. Powodzenia na autostradzie… Co przekroczyłem granicę to zero zasięgu, bo w podróży zasięg i BTS-y się zmieniają, a nie będę kierując cały czas przeszukiwał sieci.
    Po powrocie do kraju znowu brak zasięgu, bo trzeba znaleźć w menu narzędzia karty sim i przestawić roaming na krajowy. Ogólnie najgorsza sieć, nikomu nie polecam. Porażka!

    • Petro 30 września 2017 w 07:17 - Odpowiedz

      Wypraszam sobie takie insynuacje. Nie było to pisane dla kasy! I nie podróżuję autostradami, wiec nie interesuje mnie ta kwestia. Pozdrawiam

  4. Buk 29 września 2017 w 07:27 - Odpowiedz

    Niestety, uciekłem z a2mobile po miesiącu. Jakość rozmów tragiczna (środek Warszawy), internet jako tako.
    Po złożeniu reklamacji otrzymałem odpowiedz ze większość czasu przebywam na styku dwóch BTS – aero i plusa. I aero trzyma sygnał na sile pomimo ze jest słaby.
    Podobno nie dało sie tego obejść. Zatem bez żalu przeniosłem sie do innej sieci.
    Tanie mięso psy jedzą jak widać.

  5. Robert 29 września 2017 w 08:29 - Odpowiedz

    jakość rozmów w tej sieci na minus to aż za mało, jest tragiczna, SMS nie zawsze dochodzą tylko zawieszają się w sieci i trzeba do BOK pisać żeby doszły, albo same są dublowane i wysyłane do znajomych, chociaż wysyła się jeden raz, do tego internet u mnie w miejscowości 0,03 mega pobieranie i 0,00 wysyłanie :/ nic w tym dziwnego skoro RSRP jest na poziomie pomiędzy -104 a -115, a RSRQ to totalna tragedia, bo jest pomiędzy -11 a -21 z czego głównie -21 :/ operator, chociaż wielokrotnie pisałem, że jest problem u mnie w miejscowości i teraz to zbadałem, dlaczego tak niskie wyniki i podałem zdjęcia prędkości oraz zdjęcia pomiarów stwierdził, że jest wszystko dobrze, dziwne tylko, że w innych miejscowościach jest ok, jedyne na plus to cena do tego jak dużo w pakiecie dostajemy, co dostajemy, chociaż jakość tego, co dostajemy nie wiem czy jest warta żeby być w tej sieci, dlatego tak jak pisałem do BOK czekam jeszcze 2-3 miechy na ruch innych operatorów i wybieram cokolwiek, aby nie nic związanego z PLUSEM.

  6. Maciek 29 września 2017 w 13:50 - Odpowiedz

    Super. Taka aplikacja jest bardzo potrzebna. Lajt Mobile który ostatnio usiłuje dotrzymać kroku A2
    w tyle. Przy takiej samej ofercie na no limit za 19,90 za apke wartość dodana dla A2.
    Dwie sieci działające na infrastrukturze plusa.

  7. Marcin 1 października 2017 w 17:38 - Odpowiedz

    Fajnie, że mają wreszcie apk ale jak nie poprawią jakości to będzie odpływ klientów. Przeniosłem numer i po tygodniu złożyłem wniosek o przeniesienie do innego opa. Mieszkam w Krk i jest tak fatalny zasięg, dodzwonić się nie można ani do mnie bo numer poza zasięgiem ani ja nie mogę bo próba połączenia kończy się fiaskiem. I dlaczego mam wspierać polski kapitał i na tym tracić???

  8. kalina 17 czerwca 2018 w 13:46 - Odpowiedz

    uciekłam również z a2 do Virgin, bardziej mi odpowiada oferta, 100% zasięgu, przyjemna obsługa, dobry internet

  9. wojtek 17 czerwca 2018 w 14:00 - Odpowiedz

    W Virgin 19 zl za 9 Gb i wszystko w cenie, za darmo do wszystkicj, kto to przebije ? :D:D:D

  10. […] 6. moje.a2mobile – już jest aplikacja do zarządzania kontem i … […]

  11. […] 6. moje.a2mobile – już jest aplikacja do zarządzania kontem i … […]

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.