Zapowiedzi wideo, to nowy sposób na przeglądanie serwisu Netflix, dzięki któremu można szybciej wybierać kolejne tytuły. Netflix wprowadził nowy interfejs użytkownika, w ramach którego prezentuje jeszcze więcej materiałów wideo w czasie rzeczywistym i pomaga użytkownikom w podjęciu decyzji o naciśnięciu przycisku odtwarzania. Czym one są?

Zapowiedzi wideo nie są ani teaserami, ani tradycyjnymi zwiastunami. To specjalne streszczenia wideo prezentujące w zwięzłej formie fabułę, bohaterów i charakter konkretnego tytułu, dzięki którym można szybciej podejmować bardziej przemyślane decyzje.

W ciągu kolejnych kilku tygodni usługa będzie udostępniana na wybranych urządzeniach z obsługą serwisu Netflix, w tym na większości konsoli do gier i urządzeń Roku. W najbliższych miesiącach nastąpi natomiast aktualizacja interfejsu telewizorów Smart TV i pozostałych urządzeń.

Netflix w Polsce na smartfonie w trybie offlineNetflix
Jest to nasza najnowsza propozycja utrzymana w duchu ciągłej ewolucji internetowych serwisów telewizyjnych w kierunku rozwiązania zapewniającego większy wybór, bogatszą ofertę i większy kontekst oraz umożliwiającego łatwiejszą obsługę. Gdy w roku 2007 uruchamialiśmy przesyłanie strumieniowe, zastanawialiśmy się, czym może się stać ta technologia i w jaki sposób najlepiej ją wykorzystać. Poczynione w ciągu ostatniej dekady inwestycje w zakresie metod globalnego dostarczania treści i optymalizacji strumieni w warunkach ograniczonej przepustowości, a także zmieniające się gusta klientów, pozwoliły nam eksperymentować z nowymi rozwiązaniami poprawiającymi wrażenia użytkowników.

Materiały wideo stają się coraz ważniejszą częścią naszego życia i odgrywają coraz istotniejszą rolę w realizowanych przez Netflix działaniach zmierzających do zapewnienia odbiorcom na całym świecie lepszych wrażeń związanych z internetowymi serwisami telewizyjnymi. Mamy nadzieję, że zapowiedzi wideo spodobają się użytkownikom, którzy dzięki nim odkryją jeszcze więcej ciekawych historii. – mówi Stephen Garcia, dyrektor działu ds. innowacyjności produktów telewizyjnych i Chris Jaffe, wicedyrektor działu ds. innowacyjności produktów.

źródło:

Kan