TapOn uruchomił usługę pozwalającą prowadzić konkursy i promocje za pośrednictwem telefonów komórkowych wśród uczestników imprez masowych.


Usługa pozwalająca prowadzić promocje i konkursy wśród uczestników imprez masowych to kolejna funkcja TapOn – systemu do budowania i prowadzenia programów lojalnościowych. Rozwiązanie działa na terenie ustalonym przez organizatorów, np. wyznaczonym przez ściany sali koncertowej, zarys obiektu sportowego lub specyfikę określonego terenu. Mobilna aplikacja TapOn pozwala komunikować się z uczestnikami wydarzenia od chwili jego rozpoczęcia, a następnie utrzymać nawiązane relacje w przyszłości. Używa m.in. funkcji meldunku na Facebooku, dzięki czemu fani mogą dodatkowo promować imprezę i jej partnerów. Żeby wziąć udział w konkursie, promocji czy badaniu opinii na temat marki lub produktu sponsorującego wydarzenie, wystarczy zainstalować aplikację TapOn na swoim telefonie. Pozwala ona na wysyłanie użytkownikom informacji na komórkę, a także adres e-mail. Nabiera to szczególnego znaczenia przy wydarzeniach wielodniowych i cyklicznych, np. dużych festiwalach czy rozgrywkach sportowych.


Podczas koncertu z okazji X-lecia kultowej marki odzieżowej DIIL został przeprowadzony konkurs z użyciem TapOn. Mogł w nim wziąć udział każdy z uczestników imprezy. Wystarczyło posiadać w telefonie aplikację TapOn lub pobrać ją po wejściu na imprezę i odpowiedzieć na kilka prostych pytań. Dla zwycięzców przygotowano sto koszulek marki DIIL z serii limitowanej oraz rabaty do wykorzystania w sklepach sieci Hempszop.

Aplikacja TapOn także na iOS i Windows Phone

Promocje i konkursy w TapOn podczas imprez masowych mogą być dostępne wyłącznie na terenie danej imprezy, który wyznaczają np. zarys budynku czy powierzchnia obiektu sportowego – mówi Michał Filipek pomysłodawca TapOn. – Takie podejście pozwala nagradzać i budować relacje z osobami, które zapłaciły za bilety i są realnie zainteresowane danym rodzajem muzyki lub sportu – dodaje Michał Filipek.

Wystartował TapOn – promocje, rabaty i nagrody w komórce

Koncert, podczas którego zadebiutowała nowa funkcja TapOn, odbył się 13 listopada br. w warszawskim klubie Stodoła.

źródło: TapOn

Kan