Według doniesień dziennika „The Wall Street Journal”, w mobilnych wynikach wyszukiwarki Google pojawi się przycisk „Kup” ułatwiający zamawianie towarów w sklepach internetowych.

Dedykowany przycisk „Kup” miałby pojawić się w przeciągu najbliższych tygodni, ale tylko w mobilnej wersji wyszukiwarki oraz w wypadku sponsorowanych bądź płatnych wyników.

Po kliknięciu na przycisk „Kup” klient miałby zostać przeniesiony na inną stronę Google, na której będzie mógł potwierdzić zamówienie konkretnego towaru, wybrać jego rodzaj i parametry, a także sposób płatności i dostawy. Realizacją dokonanego w ten sposób zamówienia będzie się już zajmował sprzedawca, który oferuje produkt.

Według analityków branżowych, amerykański gigant chce w ten sposób wejść na terytorium zajmowane dotychczas przez Amazon oraz eBay. Warto jednak dodać, że informacji The Wall Street Journal nie potwierdził na razie koncern z Mountain View.

źródło: www.dlahandlu.pl/

Kan