Podczas ogólnopolskiego Kongresu Dyrektorów Marketingu w Sopocie firma Wind Mobile zaprezentowała innowacyjne medium reklamowe – reklaMÓWKĘ. Nowe medium wykorzystuje mechanizm rekomendacji i umożliwia dotarcie do precyzyjnie dobranej grupy konsumentów.
Krótkie, atrakcyjne treści reklamowe odtwarzane są w trakcie oczekiwania na połączenie telefoniczne. Uczestnicy programu otrzymują darmowe minuty i SMSy w zamian za rekomendowanie swoim znajomym wybranych produktów. Usługa dostępna jest pod adresem www.rekla-mowka.pl.
„Premiera reklaMÓWKI odbywa się w bardzo dobrym momencie. Zamierzamy przed finałami Euro 2012 zbudować zasięg umożliwiający dotarcie do ponad miliona konsumentów, a dzięki narzędziom marketingu wirusowego zasięg może być znacząco powiększony. Dla reklamodawców będzie to unikalna możliwość dotarcia do konsumentów w okresie, kiedy media ATL będą wysycone. Zachęcamy innowacyjnych reklamodawców i partnerów do nawiązania współpracy. reklaMÓWKA, bazująca na rekomendacji, jak żadne inne medium, pozwala na skojarzenie reklamowanej marki z pozytywną energią finałów Euro 2012. Pierwsze rozmowy zainicjowane podczas Kongresu Dyrektorów Marketingu napawają mnie dużym optymizmem. Pracujemy bezpośrednio z reklamodawcami oraz agencjami, ale zamieramy również w najbliższych dniach włączyć do współpracy partnera, który ułatwi nam zbudowanie masy krytycznej naszej usługi.
Jestem przekonany, że wypracowany wspólnie z T-Mobile model biznesowy usługi, wyznaczy nową jakość na rynku reklamy mobilnej, i tym samym ułatwi pozostałym operatorom dołączenie do naszej usługi. Zamierzamy po raz pierwszy na świecie oferować produkt dostępny na bazie wszystkich sieci obecnych w kraju. Niedawno firma Google ogłosiła zainteresowanie technologią reklamy opartą o halodzwonki. Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy o dwa kroki dalej – oferujemy już produkt końcowy. Wind Mobile jest niekwestionowanym liderem w Europie jeśli chodzi o halodzwonki rozrywkowe sprzedawane pod markami Granie na Czekanie, Halo Granie, Czasoumilacz oraz Muzyka na Czekanie. Stawia nas to w unikalnej pozycji, by z reklaMÓWKI zrobić hit o zasięgu ogólnoświatowym.” – mówi Jan Wójcik, szef marki reklaMÓWKA.
źródło: Wind Mobile
Kan
Warto przeczytać:
reklaMÓWKA: minuty i SMS-y za reklamy wkrótce w innych sieciach
ReklaMówka: minuty i SMSy za reklamy w T-Mobile
Dobrze, że T-Mobile nie boi się nowości i jako pierwszy ochotnik zdecydował się wprowadzić taką ofertę. W sumie reklamy są wszędzie, gdzie by nie spojrzeć, bo na tym fundamentalnie opiera się cały marketing, ale skoro ludzie jeszcze mogą na nich skorzystać, to tylko chwalić, nie żalić 🙂
Ja też to chwalę.
Zadeklarowałem chęć uczestnictwa… Minęło 48 godzin i ni! Nie było żadnego zapytanie o charakter reklam a strona reklamówki jest porażką!
Pierwszy z usługą tego typu był i jest brand Plusa (nie MVNO) 36.6. Tam polega to na wysłuchiwaniu reklam przed połączeniem. No i jest jeszcze FreeM z internetem za reklamy.
Spadam z każdej sieci, gdzie mi taki badziew wmuszą, no szkoda – bedzie dzwonił do mnie jakiś kumpel, albo klient i w czasie czekania na połączenie ma odsłuchiwać jakieś reklamy biedronki, stonki, albo jakiegoś innego badziewia… o mnie zapomnijcie w tym biznesie..
Jeszcze nie wiesz jakiego typu reklamy będą a już wymyślasz. Sądzę, że będą to raczej produkty sieci, a nie spożywka ;D teraz bynajmniej ma być wprowadzony jakiś spot na Euro. Nie jest to zła sprawa, ale skoro nie chcesz dodatkowych benefitów to Twoja sprawa 🙂