Meritum Bank wprowadził w czerwcu nową usługę bankowości elektronicznej – kompleksową obsługę powiadomień za pomocą SMSów i emaili. Dzięki temu klienci Banku będą mogli na bieżąco kontrolować przychody i wydatki, nawet bez konieczności logowania do systemu. Wystarczy do tego telefon komórkowy.

Ponadto system może informować z wyprzedzeniem o zbliżających się terminach zakończenia zleceń stałych wprowadzonych do systemu lub o zbliżającym się terminach zakończenia naszych lokat terminowych.

Usługa powiadomień dostępna jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, korzystających z bankowości elektronicznej Meritum Banku. Każdy ma możliwość otrzymywania wiadomości SMS lub e-mail w zależności od własnych potrzeb. Takie rozwiązanie w praktyce pozwala nam odbierać informacje o zbliżającym się terminie płatności rachunków czy też zakończeniu lokat terminowych. Ponadto na życzenie otrzymamy potwierdzenie, że nasze płatności zostały zrealizowane, nasza wypłata wpłynęła już na konto, a także przypomnienie o zbliżającym się terminie spłaty karty kredytowej czy raty kredytu. Każdy może kompleksowo dopasować usługę do swoich indywidulanych potrzeb, a pełna kontrola nad wpływami i wydatkami z pewnością pomoże lepiej zarządzać codziennym budżetem osobistym bądź firmowym.

Poza kontrolą nad naszymi bieżącymi płatnościami usługa powiadomień pozwala podwyższyć poziom bezpieczeństwa naszego konta. Dzięki SMS-owym lub e-mailowym komunikatom dowiemy się o wypłatach pieniędzy z bankomatów, próbach logowania na nasze konto czy o transakcjach w sklepach internetowych.

Usługa powiadomień SMS lub e-mail, stworzona została dla każdego klienta Meritum Banku, korzystającego z bankowości internetowej. W zależności od potrzeb usługa dostępna jest w abonamencie lub w systemie płatności za pojedynczego SMS-a, jednakże niezależnie inteligentny system pozwala nam zdefiniować i kontrolować liczbę powiadomień jaką chcemy otrzymywać w danym okresie czasu.

źródło: Meritum Bank

Kan