Choć magia świąt już powoli za nami, w T-Mobile wciąż można liczyć na superokazje! Właśnie ruszyła promocja, w ramach której dostępne są m.in. takie perełki jak Samsung Galaxy S23 FE nawet 1000 zł taniej! Nie zabrakło także smartfonów marek realme, Motorola, OnePlus czy Xiaomi. Wystarczy wybrać urządzenie w abonamencie z nielimitowanym internetem, by kupić je w atrakcyjnej cenie, a także cieszyć się internetem 5G od T-Mobile, w telefonach które obsługują tę technologię. Z kolei klienci oferty na doładowania mają okazję złowić w atrakcyjnej cenie smartfon T Phone 5G (2023). Warto nie odkładać decyzji na później –wyprzedaż w T-Mobile trwa do końca stycznia lub do wyczerpania zapasów!

 

 

Budżetowy, uniwersalny, a może taki stworzony do zadań specjalnych? Pośród różnych półek smartfonów nie brakuje modeli, które błyszczą w swoim segmencie. A teraz ich blask może być jeszcze silniejszy! Już od pierwszego dnia po świętach startujemy z niezwykłą promocją w T-Mobile. Osoby, które zdecydują się na abonament „M Nielimitowana” lub „L Nielimitowana” w magentowej sieci, otrzymają zniżkę na zakup smartfona, a im wyższy plan taryfowy wybiorą, tym większy rabat na smartfona na nich czeka! Co więcej, większość promocyjnych urządzeń jest kompatybilna z technologią 5G i pozwoli cieszyć się siecią najnowszej generacji. Dzięki temu połączenie usług wysokiej jakości z nowoczesnym i funkcjonalnym sprzętem stanowi duet idealny – nie tylko tej zimy.

 

Cała galaktyka promocyjnych urządzeń

Do wyboru jest m.in. prawdziwa gwiazda wśród smartfonów – Samsung Galaxy S23 FE, który oferuje wiele wyróżników znanych z topowej serii marki. Już sam ekran Dynamic AMOLED 2X 120 Hz przyciąga w tym modelu uwagę, całość uzupełnia zaś świetny aparat z obiektywem głównym 50 MP, wysoka pyło- i wodoszczelność IP68 oraz mocna bateria 4500 mAh. Wszystko to zamknięte w zgrabnym rozmiarze 6,4 cala! Urządzenie w ramach promocji przecenione jest nawet o 1000 zł – na taki rabat liczyć mogą osoby, które zdecydują się na abonament w taryfie „L Nielimitowana”.

 

Samsung Galaxy S23 FE 1000 zł taniej

W gamie promocyjnych smartfonów znalazł się także niezwykle uniwersalny model tego producenta – Samsung Galaxy A54 5G teraz tańszy aż o 750 zł dla każdego, kto postawi na tę samą opcję abonamentową.

 

Samsung Galaxy A54 5G 750 zł taniej

Supersmartfony na wyciągnięcie ręki

Specjalną ofertę wyprzedażową przygotowaliśmy również dla fanów marki Xiaomi. I tak – za urządzenie Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G kupujący zapłacą w abonamencie „L Nielimitowana” nawet 750 zł mniej.

 

Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 750 zł taniej

Coś dla siebie znajdą ponadto zwolennicy marki OnePlus: model Nord 3 5G, niezależnie od wybranej taryfy, doczekał się obniżki z 2599 zł na 1999 zł, z kolei OnePlus Nord CE 3 Lite 5G potaniał z 1449 zł do 999 zł. Natomiast miłośnicy realme mogą postawić na model 11 Pro+ 5G w cenie obniżonej o 350 zł. Dodatkowo, od 2 stycznia do promocyjnych urządzeń dołączy także nowość – Motorola Moto G54 5G Power Edition, która w abonamencie „L Nielimitowana” zamiast 1399 zł kosztować będzie 899 zł.

 

Motorola Moto G54 5G Power Edition 500 zł taniej

Szczegółowe zestawienie cen w abonamentach można sprawdzić poniżej:

tab 1.2023 12 27 10 47 24

 

Smartfony w atrakcyjnych cenach w ofercie na doładowania

Wolisz ofertę na doładowania? Atrakcyjne wyprzedaże Cię nie ominą! W ramach promocji do wyboru jest m.in. T Phone 5G (2023) ze 128 GB miejsca na dane oraz etui i szkłem w zestawie. Teraz można go kupić aż 160 zł taniej, czyli za jedyne 99 zł, wybierając opcję na 24 doładowania kwotą 70 zł miesięcznie.

 

T Phone 5G (2023) 160 zł taniej

Z kolei przy wyborze smartfonu OPPO A17 4/64GB w doładowaniu 50 zł miesięcznie, klient otrzyma 300 zł upustu. Natomiast 100-złotowe rabaty dotyczą modeli Motorola Moto G32 oraz Xiaomi Redmi 12 w doładowaniu miesięcznym 60 zł, które do promocyjnej sprzedaży trafią od 2 stycznia. Szczegóły można znaleźć poniżej:

tab 2.2023 12 27 10 47 25

 

Więcej informacji o wyprzedaży w T-Mobile można znaleźć na tej stronie.

 

Koncepcja kampanii została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Materiały do sklepów opracowała agencja ARC (Grupa Publicis), za działania w Internecie odpowiada agencja VMLY&R.