T-Mobile łączy pokolenia i wprowadza na swojej infolinii wyjątkowe rozwiązanie dla osób starszych. Już od 27 lutego kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta wystarczy wybrać numer 8 aby skorzystać z nowych udogodnień dla seniorów. Jest to kontynuacja kompleksowych działań operatora na rzecz bardziej inkluzywnego dostępu do technologii oraz zapewniania jak najlepszego doświadczenia klienta.

Żyjemy w starzejącym się społeczeństwie. Jednocześnie obserwujemy coraz szybszy rozwój technologii, a co za tym idzie większą jej dostępność. W związku z tym zwiększa się ilość seniorów, aktywnie korzystających z usług (w tym usług cyfrowych). Nie wszyscy z nich czują się jeszcze w pełni komfortowo w świecie zdominowanym przez aplikacje, smartfony i internet. W związku z tym wielu klientów dzwoniących na infolinię biura obsługi to osoby, które mogą potrzebować wyjątkowego wsparcia czy wygodnego dla nich dostępu do informacji, szczególnie z obszaru obsługi urządzeń, usług czy bezpieczeństwa.

Firma T-Mobile Polska od zawsze dba o satysfakcję wszystkich swoich klientów. Teraz, wdrażając dedykowaną obsługę dla seniorów, zadbała o rozwiązania, które sprawią, że infolinia operatora będzie jeszcze bardziej przyjazna i inkluzywna dla tej grupy klientów. Od prostego wyboru dedykowanej obsługi w drzewie IVR (Interactive Voice Response), przez zapewnienie wysokiego poziomu kompetencji doradców oraz szerokiego zakresu wsparcia udzielanego na infolinii (szczególnie w obszarze technologii, obsługi urządzeń, usług, procedur czy płatności), po możliwość dostosowania wielkości czcionki w wysyłanych pismach. Wszystko po to, aby zapewniać klientom jak najlepsze doświadczenie, niezależnie od wieku. Aby skorzystać z dedykowanej infolinii, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta T-Mobile wystarczy wybrać na klawiaturze numer 8.

 

„W T-Mobile Polska kochamy naszych klientów, a ich życzenia i potrzeby są dla nas najważniejsze. Wierzymy też w siłę różnorodności i chcemy reprezentować wszystkich, których obsługujemy, odpowiadając na ich unikalne potrzeby. Wprowadzenie dedykowanej infolinii dla seniorów jest dla nas naturalnym kolejnym krokiem w konsekwentnej realizacji naszej strategii ESG, która w dużej mierze opiera się na walce z wykluczeniem cyfrowym. W T-Mobile wierzymy że łączność jest prawem człowieka i każdy powinien mieć dostęp do cyfrowego świata, niezależnie od wieku. Nie spoczniemy, dopóki wszyscy nie będą połączeni. „– mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i CR w T-Mobile Polska

 

W ramach kompleksowych działań dla seniorów T-Mobile Polska prowadzi również akcję „Sieć Pokoleń” w ramach której powstał specjalny kurs przybliżający korzystanie z nowych technologii od podstaw. Ponadto operator wspiera podopiecznych Fundacji „Pod Dębem” przekazując im laptopy, aby mogli korzystać z nowych możliwości jakie daje digitalowa rzeczywistość. W ramach akcji powstała też edukacyjna kampania radiowa oraz prasowa.

Kurs wideo oraz materiały edukacyjne dostępne są na stronie siecpokolen.pl.