T‑Mobile Polska już drugi raz z rzędu zwyciężyła w przetargu, którego przedmiotem było dostarczenie Centrum Obsługi Administracji Rządowej usług mobilnej telefonii oraz transmisji danych.

Umowa podpisana między Centrum Obsługi Administracji Rządowej a T‑Mobile obejmuje świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą telefonów komórkowych, modemów i kart SIM na potrzeby Jednostek Administracji Państwowej. Kontrakt został podpisany na 23 miesiące i będzie obowiązywał od 01.01.2020  do 31.11.2022. Opiewa na kwotę 31.924.793,34 zł.

W ramach kontraktu T‑Mobile dostarczy COAR w ramach zamówienia podstawowego 30.719 kart SIM z taryfami głosowymi i do transmisji danych oraz 22.109 urządzeń mobilnych. Dalsze 8.257 kart SIM voice i data oraz 4.882 urządzenia mobilne zostaną dostarczane opcjonalnie, w miarę zapotrzebowania. Całkowita liczba kart SIM to 38.976, a urządzeń mobilnych: 26.991. Jednym z elementów przetargu było także dostarczenie niezwykle rozbudowanego narzędzia do samodzielnego zarządzania kontem, w tym generowania rozbudowanych raportów. W ramach umowy T‑Mobile zapewni również odbiorcom usług cykl wirtualnych szkoleń, obejmujących m.in. kwestie bezpieczeństwa.

Usługi objęte kontraktem świadczone będą na rzecz 222 jednostek administracji państwowej, w tym m.in. Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Kancelarii Prezydenta RP, Ministerstwa Cyfryzacji, Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwa Sprawiedliwości, Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Finansów, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz Głównego Urzędu Statystycznego.

Zwycięstwo w przetargu i podpisanie umowy oznacza rozszerzenie kooperacji między T‑Mobile oraz COAR rozpoczętej w roku 2017 i stanowi rozwinięcie współpracy operatora z sektorem publicznym. Na bazie wcześniejszych przetargów T‑Mobile już dziś świadczy usługi teleinformatyczne dla Najwyższej Izby Kontroli, Komisji Nadzoru Finansowego, Kancelarii Sejmu, czy Narodowego Banku Polskiego