„Projektowanie nowego „Mojego T‑Mobile’a” zaczęliśmy od zera: silnik, szata graficzna i user experience zostały zbudowane od początku. Dzięki udostępnieniu wersji beta miało ją okazję przetestować wielu klientów. Otrzymaliśmy mnóstwo szczerych, bardzo dla nas cennych opinii i spostrzeżeń. Nie zawsze były dla nas powodem do radości, ale dzięki temu jesteśmy w stanie mocno dopracować całość. Dziś z przyjemnością oddajemy „Mój T‑Mobile”, już w wersji produkcyjnej, w ręce wszystkich użytkowników. Tak systemu Android, jak i iOS.” – chwali się T-mobile.
„Mój T‑Mobile” stworzono tak, aby dawał klientom oszczędność czasu i sprawny dostęp do informacji. Dla zobrazowania jakie oszczędności można osiągnąć, firma porównała czas potrzebny do załatwienia najczęściej kierowanych do biura obsługi klienta spraw, do czasu wykonania tych samych czynności w aplikacji „Mój T‑Mobile”:
- można sprawdzić status wybranych pakietów i usług 27 razy szybciej, niż przez infolinię,
- 30 razy szybciej przejrzymy faktury i sprawdzimy saldo konta,
- paczkę roamingową aktywujemy 12 szybciej niż telefonicznie.
Aplikację „Mój T‑Mobile” rozbudowano o niedostępne dotychczas funkcje – m.in.: jednoczesne zarządzanie wieloma numerami w jednym profilu, możliwość przypisania nazw powiązanym w aplikacji numerom czy automatycznych płatności z pomocą karty kredytowej. Aplikacja pozwoli tez zachować stałą kontrolę nad swoimi usługami, dając wgląd do historii faktur z ostatnich 12 miesięcy czy możliwość sprawdzenia pakietów dodatkowych, np. roamingu.
Poza nowościami funkcjonalnymi, T-mobile przeprojektowała aplikację pod względem estetycznym i użytkowym. Poprawiono stabilność, zmieniła się również szata graficzna oraz interfejs. Firma cały czas pracuje nad rozwojem modułu kontaktu z biurem obsługi, zarządzania zgodami i blokadami klienckimi oraz możliwością dokonywania płatności i doładowań konta poprzez Google Pay i Apple Pay. Te funkcje pojawią się już w najbliższym czasie.
Nowa wersja aplikacji mobilnej „Mój T‑Mobile” dostępna jest bezpłatnie dla wszystkich klientów abonamentowych, MIX oraz T‑Mobile na Kartę. Wystarczy ją pobrać ze sklepu Google Pay lub AppStore.
Zostaw komentarz