„Projektowanie nowego „Mojego T‑Mobile’a” zaczęliśmy od zera: silnik, szata graficzna i user experience zostały zbudowane od początku. Dzięki udostępnieniu wersji beta miało ją okazję przetestować wielu klientów. Otrzymaliśmy mnóstwo szczerych, bardzo dla nas cennych opinii i spostrzeżeń. Nie zawsze były dla nas powodem do radości, ale dzięki temu jesteśmy w stanie mocno dopracować całość. Dziś z przyjemnością oddajemy „Mój T‑Mobile”, już w wersji produkcyjnej, w ręce wszystkich użytkowników. Tak systemu Android, jak i iOS.” – chwali się T-mobile.

„Mój T‑Mobile” stworzono tak, aby dawał klientom oszczędność czasu i sprawny dostęp do informacji. Dla zobrazowania jakie oszczędności można osiągnąć, firma porównała czas potrzebny  do załatwienia najczęściej kierowanych do biura obsługi klienta spraw,  do czasu wykonania tych samych czynności w aplikacji „Mój T‑Mobile”:

  • można sprawdzić status wybranych pakietów i usług 27 razy szybciej, niż przez infolinię,
  • 30 razy szybciej przejrzymy faktury i sprawdzimy saldo konta,
  • paczkę roamingową aktywujemy 12 szybciej niż telefonicznie.

Aplikację „Mój T‑Mobile” rozbudowano o niedostępne dotychczas funkcje –  m.in.:  jednoczesne zarządzanie wieloma numerami w jednym profilu, możliwość przypisania nazw powiązanym w aplikacji numerom czy automatycznych płatności z pomocą karty kredytowej. Aplikacja pozwoli tez zachować stałą kontrolę nad swoimi usługami, dając wgląd do historii faktur z ostatnich 12 miesięcy czy możliwość sprawdzenia pakietów dodatkowych, np. roamingu.

Poza nowościami funkcjonalnymi, T-mobile przeprojektowała aplikację pod względem estetycznym i użytkowym. Poprawiono stabilność, zmieniła się również szata graficzna oraz interfejs. Firma cały czas pracuje nad rozwojem modułu kontaktu z biurem obsługi, zarządzania zgodami i blokadami klienckimi oraz możliwością dokonywania płatności i doładowań konta poprzez Google Pay i Apple Pay. Te funkcje pojawią się już w najbliższym czasie.

Nowa wersja aplikacji mobilnej „Mój T‑Mobile” dostępna jest bezpłatnie dla wszystkich klientów abonamentowych, MIX oraz T‑Mobile na Kartę. Wystarczy ją pobrać ze sklepu Google Pay lub AppStore.