10,609 mln kart SIM – z takim wynikiem zakończył drugi kwartał 2018 roku T-Mobile Polska (grupa Deutsche Telekom). Oznacza to wzrost rdr o 1,5 (10,251 mln) oraz o 1,% w porównaniu do poprzedniego kwartału (10,509 mln) – poinformował w czwartek Deutsche Telekom.
W ciągu roku T-Mobile pozyskał 358 tysięcy klientów, z czego 100 tysięcy w samym drugim kwartale 2018 r. Dobre wyniki operacyjne firmy wspiera stale rosnąca satysfakcja klientów, co ma swoje odzwierciedlenie w pozytywnym bilansie przenoszenia numerów i najniższym od 2012 roku wskaźniku odejść klientów.
W drugim kwartale bieżącego roku T-Mobile pozyskał 78 tysięcy klientów kontraktowych i 22 tysiące klientów prepaid. W sumie, na koniec półrocza T-Mobile obsługiwał 10,609 mln klientów.
źródło: Deutsche Telekom
Czytaj tez: T-Mobile za 2Q2018: operator pozyskał 358 tys. klientów, rośnie też satysfakcja z usług
No no, wyniki jak widać są dobre, stabilne. Duży wzrost, nawet w porównaniu do I Kwartału
No no, jak widać wyniki dobre, stabilne. Wzrost duży, nawet w porównaniu do I Kwartału
Bardzo dobra sięć