Dziś T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji redakcja Telix.pl była zaproszona na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Symbolicznego przecięcia wstęgi dokonali: Prezes Andreas Maierhofer, Frederric Perron, szef rynku prywatnego oraz pierwszy klient usług na kartę w T‑Mobile – Pan Piotr Dobkowski:
Rozbudowa i modernizacja sieci sprzedaży to dla T‑Mobile jedna z kluczowych inicjatyw w strategicznym projekcie koncentracji na zwiększaniu satysfakcji klienta. Do nowych placówek T‑Mobile zatrudnił i przeszkolił prawie 300 nowych pracowników. Oficjalne zakończenie projektu miało miejsce dziś, w nowym sklepie w budynku CEDET, przy ul. Kruczej w Warszawie.
Symbolicznego przecięcia wstęgi dokonali: Prezes Andreas Maierhofer, Frederric Perron, szef rynku prywatnego oraz pierwszy klient usług na kartę w T‑Mobile – Pan Piotr Dobkowski:
„Rozmawialiśmy ostatnio podsumowując ten projekt, że jesteśmy w zdecydowanej krajowej czołówce gdy wziąć pod uwagę szybkość rozwoju sieci sprzedaży. Ktoś nawet pokusił się o wyliczenie, że właściwie co drugi dzień otwieraliśmy jakiś sklep. Nie widziałem takiego tempa i sprawności nigdy wcześniej”
– mówi Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska.„Jestem także niesamowicie dumny że zachowujemy przy tym wysoką jakość – w badaniach satysfakcji z obsługi w sklepach aż 7 na 10 klientów ocenia ją na 10 w dziesięciostopniowej skali” dodaje.
Rozbudowa sieci przynosi już wymierne efekty biznesowe. W nowych lokalizacjach T‑Mobile pozyskuje 3-krotnie więcej klientów przenoszących numer, nowe sklepy pomimo krótkiego stażu odpowiadają też za istotny udział w całym wolumenie nowych klientów.
Łączna powierzchnia nowych sklepów to 6,7 tysiąca m2. Do wyposażenia użyto ponad 400 monitorów multimedialnych oraz ponad 120 km przewodów elektrycznych i LAN.
W budowie i przygotowywaniu nowych lokalizacji użyto 5 tysięcy m2 podłóg, 36 tysięcy m2 płyt gipsowych i 335 tysięcy wkrętów. 5 tysięcy litrów farby potrzeba było na pomalowanie 50 tysięcy m2 ścian i sufitów.
Meble użyte do zaaranżowania przestrzeni ważyły w sumie ponad 112 ton.
Klienci, którzy w dniu otwarcia sklepu (8 czerwca 2018) lub w ciągu dwóch następnych tygodni podpiszą nową umowę, lub zdecydują się przenieść do T‑Mobile swój numer będą mogli skorzystać z dodatkowego 20% rabatu na całość trwania umowy. Bonifikata obejmuje całkowitą wartość miesięcznego zobowiązania (opłata abonamentowa i rata za sprzęt).
Do palety propozycji dostępnych w ramach promocji zaliczają się nie tylko oferty głosowe ale także mobilnego internetu i internet domowy, w wariancie SIMO i ze sprzętem ( w tym także z laptopami i tabletami).
Oferta internetu mobilnego i domowego z 20% opustem dostępna jest także dla klientów przedłużających umowę.
Oferta dostępna będzie tylko w punkcie w CEDET przy ul. Kruczej 50, tam też dostępne będą szczegółowe warunki promocji.
źródło: T-Mobile
To super nagroda za lojalność. Brawo dla p. Piotra i T-Mobile
To faktycznie unikat ?
Fajnie że się pamięta nawet o takich klientach. Zapewne za te lata aż tak dużo im nie zapłacił, a jednak go szanują
A gdzie klient, który podpisał jako pierwszy umowę na abonament?? Czyżby przeszedł już dawno do innej sieci? Hahahhah.
Promocja -20% dla podpisujących umowy tam jest suuuper…przecież to przez dwa lata wychodzi spora znizka,dla mnie dobrze zagrali na zakończenie tej kampanii
Całkiem fajna akcja z tym panem Piotrem.
A ja jestem z Erą i T-Mobilem bez przerwy od 1997 r. to 21 lat i nikt mnie nie zaprosił:-( Zmieniam operatora.
Hahaha, pomysł na Marketing jest 😛 Ja w sumie w Virgin wciąż, ale to młoda sieć, i jednak dała spore powody żeby się do niej przenieść:D