T-Mobile Polska i Play walczą niby lwy o miano, który operator uruchomił usługę Mobile Connect – metodę uwierzytelniania, która może zastąpić dziesiątki haseł i jednorazowych SMS-ów.


Dziś Play zaprotestował i komunikuje w mediach, żeu nich taka usługa działa już od września 2015 roku. Play – Mobile Connect – pierwsi w Polsce to my

Długo nie musieliśmy czekać i mamy odpowiedź różowej sieci.


Kolegom odpowiedzialnym za PR w fioletowej sieci nie spodobał się mój wpis o Play działa podobne rozwiązanie już od 2015 roku tylko nie nazywa się Mobile Connect. Drodzy koledzy, jak zapewne wiecie jest kilka możliwych sposobów cyfrowego uwierzytelnienia użytkownika. Jednym ze nich jest ten zaprezentowany przez Was. Innym może być rozwiązanie stosowane przynajmniej przez jeden z dużych banków w Polsce. Spełniają one to samo zadanie w bardzo podobny, a czasem ten sam sposób. Nigdy nie uzurpowaliśmy sobie prawa do pierwszeństwa we wprowadzaniu cyfrowego uwierzytelnienia, a wprowadzenia, w porozumieniu z GSMA, uwierzytelnienia w oparciu o standard Mobile Connect. Z mojej wiedzy wynika, że zrobiliśmy to jako pierwsi i jako pierwsi w Polsce mamy produkt, przy którym można się posługiwać tą nazwą.
Odnośnie prac nad rozwojem Mobile Connect, to tak jak napisaliście pracują nad tym wszyscy operatorzy i chwała za to, bo to tylko zwiększa szansę na budowanie popularności tego konkretnie rozwiązania. Ewentualny sukces i popularność Mobile Connecta w Polsce zależeć będzie w dużej mierze od tego, czy wszyscy operatorzy wdrożą to konkretne rozwiązanie, a następnie zaadoptują je dostawcy usług
– odpowiada na zarzuty Play Konrad Mróz z T-Mobile Polska.

źródło: T-Mobile

Kan