„Gazeta Wyborcza” rozpoczęła współpracę z siecią T-Mobile. Klienci tego operatora, którzy założą konto na Wyborcza.pl, będą mogli przez 90 dni cieszyć się bezpłatnym dostępem do serwisów internetowych „Gazety Wyborczej”. Po zakończeniu okresu promocyjnego będą mogli wygodnie doliczyć płatność za prenumeratę do swojego rachunku za telefon. Dotychczas w podobnym modelu operator oferował m.in. dostęp do platform streamingowych Showmax i Tidal.


Klienci T-Mobile mogą aktywować 90-dniowy bezpłatny dostęp do cyfrowych treści „Gazety Wyborczej” za pośrednictwem strony Wyborcza.pl/tmobile.

W ramach pakietu Premium będą mieli dostęp do wszystkich treści publikowanych w serwisach Wyborcza.pl, w tym do artykułów z wydań papierowych „Gazety Wyborczej” i do dodatkowych tekstów dostępnych wyłącznie dla prenumeratorów. Skorzystają także z aplikacji „Gazety Wyborczej” i jako prenumeratorzy uzyskają możliwość komentowania artykułów na Wyborcza.pl.

Obserwujemy, że internauci częściej korzystają z usług subskrypcyjnych czy streamingowych i coraz chętniej płacą za jakościowe treści w internecie. Współpraca z T-Mobile pozwala nam dotrzeć do kolejnych czytelników, a klientom tej sieci daje możliwość zapoznania się z bogactwem treści „Gazety Wyborczej”. Ważna jest dla nas też wygoda użytkowników, dlatego umożliwiamy im doliczenie płatności do rachunku za telefon – mówi Danuta Breguła, szefowa strategii online „Gazety Wyborczej”.

Po wygaśnięciu okresu promocyjnego klienci T-Mobile będą mogli nadal korzystać z pakietu Premium i wygodnie doliczyć płatność do rachunku za telefon.

Aplikacja „Gazety Wyborczej” będzie także preinstalowana na nowych smartfonach, dostępnych w salonach T-Mobile.

Uważnie obserwujemy jak zmieniają się potrzeby naszych klientów i sposób wykorzystania przez nich urządzeń mobilnych. Chcemy dostarczać im nie tylko najlepsze usługi telekomunikacyjne, ale także inne, których poszukują za pomocą telefonów i smartfonów. Dlatego dajemy naszym klientom możliwość korzystania z szerokiego wachlarza treści cyfrowych „Gazety Wyborczej”. Ważnym elementem oferty jest możliwość płatności za usługi w rachunku T-Mobile, co jest rozwiązaniem prostym i bezpiecznym dla klienta. Dotychczas w podobnym modelu oferowaliśmy głównie treści rozrywkowe i wideo, na przykład dostęp do platform streamingowych Showmax i Tidal – mówi Piotr Markowski, Dyrektor Departamentu Marketingu B2C, T-Mobile Polska.

T-Mobile – serwis wideo Wyborcza.pl dołącza do oferty Supernet Video

W ofercie Supernet Video T-Mobile już wcześniej dostępne były treści wideo z serwisu Wyborcza.pl, czyli kilkadziesiąt stałych programów, prowadzonych przez znakomitych, cenionych dziennikarzy, m.in.: „Crash test” Dominiki Wielowieyskiej, „Studio Dużego Formatu” Włodzimierza Nowaka, „Książka dnia” Michała Nogasia, „I kto tu rządzi” Justyny Dobrosz-Oracz czy programy publicystyczne – poranne „3×3” i wieczorny „Temat dnia Gazety Wyborczej”.

Klienci innych operatorów będą mogli skorzystać z płatności dopisanej do rachunku telefonicznego już wkrótce.

źródło: Agora

Kan