T-Mobile za 2016 r. po raz kolejny został odznaczony Certyfikatem Best In Test, przyznawanym za najlepszą sieć. Celebrując ten fakt, Operator przygotował ogólnopolską kampanię, w ramach której zachęcał będzie wszystkich do wypróbowania swoich usług – każdy chętny otrzyma w prezencie bezpłatny pakiet 20 GB danych.
Dla T-Mobile niezawodna, stabilna i szybka sieć jest priorytetem od wielu lat. Dzięki tej dbałości i konsekwentnemu rozwojowi infrastruktury, Operator może po raz kolejny pochwalić się certyfikatem Best In Test, a jego klienci cieszyć się niezmiennie wysokim poziomem usług. W tym kontekście osadzona jest najnowsza kampania Operatora.
W świecie, w którym na tak wiele sposobów korzystamy z dobrodziejstw Internetu, komfort użytkowania (jakość, szybkość i stabilność połączenia) jest atrybutem podstawowym. Ale przy tym nigdy nie był ważniejszy. Zacinający się film, lub zerwane połączenie w czasie gdy akurat zaczynam zdobywać przewagę w grze online rodzi spore frustracje – mówi Piotr Markowski, szef marketingu B2C w T-Mobile Polska.
Badania jakości sieci przeprowadzone przez P3 pokazały jasno przewagę T-Mobile w zakresie jakości oferowanych usług. Akcja, którą właśnie rozpoczynamy to forma podziękowania dla naszych obecnych klientów, a dla wszystkich pozostałych zachęta do spróbowania najlepszej sieci – dodaje.
20 GB całkiem za darmo dla wszystkich – od T-Mobile
W ramach startującej kampanii każdy klient T-Mobile już od jutra, 18 marca, będzie mógł otrzymać bezpłatnie 20 GB danych do wykorzystania przez minimum 30 dni. By aktywować paczkę na swoim numerze wystarczy wysłać bezpłatny SMS o treści BEST pod numer 80120. Oferta dotyczy klientów indywidualnych i biznesowych, aktywowana może być dla ofert głosowych oraz internetowych.
Klienci usług na kartę oraz MIX będą mieli 30 dni na wykorzystanie promocyjnego pakietu, zaś abonamentowi – minimum pełen cykl rozliczeniowy.
Także klienci innych operatorów, którzy chcieliby się przekonać o jakości najlepszej sieci, będą mieli taką okazję. T-Mobile przygotował bezpłatne startery z pakietem 20GB ważnym przez 7 dni. Starter można będzie odebrać w salonach sprzedaży i za pośrednictwem strony www.najlepszasiec.pl. Warunkiem odebrania startera jest jego rejestracja, wyrażenie zgody na komunikację marketingową i zostawienie numeru kontaktowego.
Najlepsza sieć tylko na najlepszym sprzęcie
Klienci, którzy zdecydują się pozostać w najlepszej sieci na dłużej mogą skorzystać z oferty laptopów i tabletów w specjalnie z tej okazji obniżonych cenach. Na klientów czeka kilkanaście urządzeń tańszych nawet o 500 złotych, w tym popularne zestawy:
- laptop Lenovo IdeaPad 100S (64GB) + modem USB Huawei E3372h – dostępne za 99 zł na start (zamiast 649 zł) przy abonamencie 69,99 zł, pakiet danych – 50GB, Internet LTE bez limitu danych, 24 miesiące
- laptop Lenovo IdeaPad 110 + router mobilny Huawei E5577C – za 399 zł na start (zamiast 799zł) przy abonamencie 69,99 zł, z 50GB, Internet LTE bez limitu danych, 36 miesięcy
- tablet Lenovo TAB 3 8 – za złotówkę na start (zamiast 99 zł) i z abonamentem 59,99 zł i pakietem danych 50GB, 24 miesiące
- tablet 2w1 Lenovo Miix 300 + router mobilny Huawei E5577C lub opcjonalnie router mobilny Alcatel Link Zone za 49 zł na start (zamiast 249 zł), w abonamencie 59,99 zł i 50 GB Internetu przy umowie na 24 miesiące
Pełna, bogatsza oferta jest dostępna w salonach operatora oraz na stronie www.t-mobile.pl
20 GB dla każdego – kampania reklamowa
Najnowszej akcji T-Mobile towarzyszy dedykowana kampania reklamowa, której bohaterem jest Bogusław Linda. Nowy spot, nawiązujący do znanej z poprzednich reklam stylistyki T-Mobile, pojawi się w ogólnopolskiej telewizji już 18 marca. Tłem muzycznym nowej produkcji jest hit „Don’t worry be happy”, podkreślający filozofię T-Mobile.
Kampania, która obejmuje także działania w prasie, radio, OOH online i salonach operatora, będzie miała charakter dwuetapowy – po ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej, działania będą prowadzone regionalnie. Co tydzień w kolejnych województwach pojawią się specjalne dedykowane wersje outdooru, prasy i kreacji internetowych. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.
Więcej informacji o badaniu jakości sieci i certyfikacie Best In Test na stronie: www.najlepszasiec.pl
Mają gest.
grunt że za darmo
Postarali się jednak bardziej niż Play na 10-lecie. A pakiet niczego sobie.
Warto podkreślić 30 dni na wykorzystanie tego pakietu. Dobrze że nie poszli drogą Orange i nie dali kilku dni, jak było za gole
20 GB choćby na te 30 dni za darmo to dobra jak na nich promocja
Jak długo to potrwa?
To dopiero zapcha się sieć :/ ale promocja fajna.
Pusta siec to i gest moze byc ;p Ta ich oferta, ktora amiala przywrocic liczbe abonentow okazala sie niezbyt sprawna kserokopiarka konkurencji – nie dziwne, wiec, ze nie zadzialala. Poszli wiec w celebrytow, ale to tez nie dziala jak widac. Ten trend moze zatrzymac cos ultrarewolucyjnego. Na kazda akcje T-mopa konkurencji odpowiadali szybko i sprawnie majac za zadanie jedynie utrzymac klientow, a T-mop stal na straconej pozycji z zadaniem sciagneicia ludzi do siebie. Np w Play super rozegrali te polaczenia darmowe w sieci. Ludzie calymi rodzinami migrowali co widac w ostatnich wynikach. Majac np oferte MiniMax (chyba najlepsza obecnie poza droga transmisja danych) jesli mamy w Play numery, do ktorych najczesniej dzwonimy to koszt spada do smiesznych wartosci. W Orange swietna oferta OFnK za 28zl z pakietem miesiecznym danych 13GB (i to nie przepada). W Play podobna oferta za 25zl przy czym tylko 6GB miesiecznie (i to tez nie przepada). Fanboje T-mopa napisza, ze jest to cos z 10GB limitu danych za bodajze 25zl … ale tutaj limit przepada i nie kumuluje sie. Co gorzej dla T-mopa to jest nowa oferta na przyciagniecie ludzi, kiedy np taki Play wprowadzil taryfe za 25zl by abonentow utrzymac – ot wlaczasz i jest.
Ehhh na mokotowie to ich lte smiga srednio 8mb a w godzinach szczytu max 2… jak dadza ta paczke to juz wogole sie zapcha ta ich niby najlepsza sieć… ps: play niby najgorszy a w tej samej lokalizacj ma srednio 16… tyle sa warte te testy:-)
tmobile i orange to jedyne stabilne sieci w kraju, tego akurat zarzucić nie moge. play czasy świetnosci ma już za sobą, plus próbuje wszystkiego ale przestarzałego podejscia do klientów nie zmieni
W Orange bierzesz nowy numer, podajesz przy rejestracji adres i dostajesz 100 GB na 30 dni. Z czym do ludzi?
@piokuk i naprawde potrzebujesz tych 100GB? gdyby orange dawalo to co najmniej na 60 dni a tak to co przecietny kowalski z tym zrobi
Nwet ciekawy pomysł na promocję. Lepszy niż zatrudnianie celebrytów
Tu sie niestety zgodze, Play wydaje kase na Pania Gessler i innych, a nie ma nic lepszego niz reklama tzw poczta pantoflowa 'Ty, Play mi dalo 10GB gratis w tym miesiacu’. Jakkolwiek jednak T-mob rowniez zatrudnil celebrytow do ostatnich kampanii reklamowych ;p
każda siec praktycznie zaprasza celebrytow do reklam. roznica jest taka, ze play wywala na to najwiecej kasy. szkoda, ze te ich gwiazdki nawet nie korzystaja z tej sieci, tak jak np gessler, ktora na swoim fp udostepnia screen, gdzie widac ze ma innego operatora. chyba nie tak to powinno wygladac.
Mi już przyznali 😉
@mac – jesteś geniuszem obiektywizmu: cyt:”(…) swietna oferta OFnK za 28zl (..) W Play podobna oferta za 25zl (…). Fanboje T-mopa napisza, ze jest to cos z 10GB limitu danych za bodajze 25zl(…)”.
Czyli jak ktoś umie liczyć to od razu zostaje fanbojem? Staram się wybierać najlepsze oferty na kartę i aktualnie (po pobycie w Play i Virgin) mam właśnie TM za 25PLN z 10GB i nielimitowanymi SMS i rozmowami.
No i mamy kolejnego co nie potrafi czytac ze zrozumieniem. Poniewaz masz z tym problem co sam potwierdziles pozwol, ze wskaze Ci PODSTAWOWA ROZNICE – w ofertach Orange i Play limit danych K U M U L U J E S I E B E Z T E R M I N O W O! Ludzie zazwyczaj nie zwracaja na to uwagi kiblujac bezmyslnie (jak np Ty) na ofercie gdzie limit przepada po kazdych 30 dniach. Niby nic, ale zdarza sie, ze czasem trzeba pociagnac z sieci wiekszy plik w terenie, ogladnac mecz itp. Wowczas spadnie mi dajmy na to 2-6GB za jednym razem lub w krotkim odstepie czasu. Majac te Twoje marne 10GB zaboli, bedzie trzeba uwazac … a ci z Orange lub Play majac juz skumulowane 20 lub wiecej GB (ja np mam 65, kolega na Orange dojechal do 120) usmiechna sie wspolczujac takim jak Ty co nie umieja czytac ze zrozumieniem, nie potrafia objac umyslem calosci i WYDAJE im sie, ze umieja liczyc do 25 :]
Myślę, że te 20GB to zbyt słaby wabik na nowych (bo poważnie nie widzę opcji żeby ktoś zmienił sieć z powodu jednorazowej promocji), ale miły prezent na wiosnę dla każdego obecnego użytkownika TM (abo i karty). Tak jak były latem gigabajty za gole dodawane praktycznie każdemu kto wysłał SMSa.
Tu nie idzie o to, ze ktos zmieni operatora z powodu jednorazowych 20GB. WIelu ludzi boryka sie z problemem zlej jakosci polaczen u obecnego operatora. Tu dostaja mozliwosc wyprobowania na duzym pakiecie jak to u nich bedzie dzialac. Ot kolejny kanal pozyskiwania nowych abonentow. Przy okazji wszyscy moga wlaczyc (z tego co rozumiem).
[quote] mac: „skumulowane 20 lub wiecej GB (ja np mam 65, kolega na Orange dojechal do 120) ” [/quote]
Jak dla mnie to tylko objaw, że masz niedopasowaną ofertę – jeżeli masz FUnK z pakietem 6GB, to musiałbyś przez 10 m-cy odkładać pakiet. To po jaki… ci taki zestaw? Ja wykorzystuję miedzy 8 a 10GB, gdybym wybrał FUnK musiałbym płacić 25 +9 za dodatkowy pakiet 2GB, razem 34 za 8GB. Gdybym miał OFnK przepłacałbym 30zł rocznie.
A i nie wspomniałem, że mam konto ładowane z TMUB, więc za każde doładowanie wpada mi na konto 20% więcej (ładuję rocznie 250 wpada 300), przez co efektywny koszt utrzymania pakietu mam w okolicy 20,8PLN. Ale ty i tak wiesz na pewno co jest dla mnie i dla każdego lepsze. To właśnie się nazywa ograniczone myślenie 🙄
Dobra robota T Mobile pl mam LTE u nas jest super do inych sieci prał slow 😀
Czy poniższe zapisy w Regulaminie oznaczają, że testując przez 7 dni Internet, dajemy T-Mobile i ich [b]wszystkim partnerom bezterminową i nieodwoływalną zgodę marketingową [/b] ?
[quote]2.4.2.1
.. Wyrażam zgodę na: otrzymywanie .. informacji marketingowych Operatora lub Partnerów Operatora.. W odniesieniu do informacji marketingowych Operatora oświadczenie jest niezależne od czasu obowiązywania umowy. [/quote]
[quote]2.8. Użytkownik nie ma możliwości zlecenia dezaktywacji usługi. [/quote]
i jak ma człowiek co kolwiek oglądać bez obaw czy jakeś filmy czy teledyski bez obaw jak ***** zamula na *****m 20 GB internetu