Wprowadzeniu nowej oferty T-Mobile Supernet multi-sim w Superduecie, towarzyszyć będą intensywne działania promocyjne, których główną bohaterką jest Maja Ostaszewska. Tłem muzycznym kampanii jest przebój Bobby’ego McFerrina – „Don’t Worry Be Happy”, który idealnie ilustruje strategię ofertową T-Mobile.


30-sekundowy spot będzie można zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich już od 23 stycznia, a przedpremierowo publikujemy go poniżej.

Opowiedziana w reklamie historia rozszerzana będzie w specjalnych spotach internetowych oraz w social media, dla których kanwą będą relacje między rodzicem a dorastającym nastolatkiem. Dzięki temu kampania przekroczy klasyczne schematy kanałów komunikacji, budując zaciekawienie i dodatkowo angażując odbiorcę.
Kampanię wspierają także działania w prasie, na nośnikach OOH (w tym digital signage), radiu i mediach społecznościowych, jak też w punktach sprzedaży Operatora. Koncepcję i kreację kampanii stworzyła agencja Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, zaś działania w Internecie wspiera Liquid thread.

Za kreacje BTL odpowiada agencja ARC Worldwide, a za media społecznościowe Agencja Warszawa.

źródło: T-Mobile

Kan