Odpowiedź T-Mobile na stanowisko UOKiK
W związku z dzisiejszą informacją UOKiK o wszczęciu postępowania wyjaśniającego wobec Polkomtel, T-Mobile Polska w sprawie udostępniania nagrań rozmów z konsultantami, T-Mobile opublikował krótkie wyjaśnienie.
– „Już w naszym pierwszym stanowisku informowaliśmy UOKiK, że dołożymy wszelkich starań, aby nasi konsultanci udostępniali wszystkie nagrania rozmów telefonicznych z klientami. Zamierzamy również podjąć dodatkowe działania, które usprawnią proces i pozwolą na udostępnianie wszystkich nagrań na życzenie klientów” – czytamy w komunikatach T-Mobile Polska rozsyłanych do mediów.
źródło: T-Mobile Polska
Kan
I ja jestem dlatgo w małej sieci Sferia i się raczej o takie rzeczy bać nie muszę
a ja w t-mobile mam telefon i abonament, taki uproszczony bez dopłat co miesiąc i już ładnych parę lat się w tej sieci trzymam. nigdy nie miałem problemów z konsultantami, a kilku się na pewno przewinęło, bo przedlużałem sobie umowę przecież. tak czy inaczej jak t-m che to przecież udostępnić może rozmowy z konsultantami, myslę że nie mają się czego wstydzić. nigdy nie trafiłem na jakąś niekompetentną osobę po drugiej stronie telefonu.
Zauważyłem, że od pewnego czasu nie ma żadnych wpadek, a wręcz przeciwnie pozytywnie zaskakuje…