Piotr Kędzierski dołączył do zespołu T-Mobile Polska, gdzie będzie zarządzał nowopowstałym Departamentem Public Affairs w Pionie Prezesa Zarządu. Do głównych zadań nowej jednostki należy koordynowanie działań związanych z kształtowaniem relacji z instytucjami i organizacjami odpowiedzialnymi za rynek komunikacji elektronicznej.
Piotr Kędzierski, CEO Departamentu Public Affairs w Pionie Prezesa Zarządu
T-Mobile Polska rozbudowuje kompetencje z zakresu Public Affairs powołując, w Pionie Prezesa Zarządu, nowy departament odpowiedzialny za ten obszar. Jednostką pokieruje Piotr Kędzierski, który posiada ponad 18-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii, przygotowaniu komunikacji oraz budowaniu pozytywnych relacji z otoczeniem w Polsce i w Europie. Do zadań Departamentu Public Affairs będzie należała współpraca z obszarami strategii, regulacji i komunikacji korporacyjnej w zakresie koordynacji działań związanych z kształtowaniem relacji z instytucjami i organizacjami odpowiedzialnymi za rynek komunikacji elektronicznej.
„Teraz, kiedy usługi cyfrowe napędzają rozwój gospodarczy świata, współpraca biznesu z administracją rządową staje się jeszcze bardziej istotna. Dzięki wzajemnemu zrozumieniu potrzeb oraz dialogowi, możliwe jest wykorzystanie potencjału polskich firm w celu przyśpieszenia rozwoju gospodarczego i społecznego kraju. Chcemy aktywnie uczestniczyć w tym procesie i dlatego wyodrębniliśmy obszar Public Affairs, którym pokieruje Piotr Kędzierski” – komentuje Adam Sawicki, Prezes Zarządu T-Mobile Polska.
Piotr Kędzierski przez ponad dziesięć lat związany był z koncernem energetycznym Vattenfall w Polsce i za granicą, gdzie obejmował stanowiska Dyrektora Komunikacji Strategicznej oraz Zastępcy Dyrektora ds. ICM (Incident and Crisis Management). Pracę w komunikacji korporacyjnej rozpoczął w 1998 roku jako dyrektor Departamentu Promocji i Informacji PKO Banku Polskiego. Piotr Kędzierski jest absolwentem stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim.
źródło: T-Mobile Polska
Kan
czyli w sumie dla klientów nic nowego? t-m ostatnio dobrze cisnie, zadbali trochę o klientów, jakieś abonamenty uprościli, nie naliczaja zwyzek, co sie zdaza w innych sieciach, całkiem spoko, oby tak dalej…
Myślę że to dobry ruch z ich strony.
Szkoda, że tylko w Departamencie Public Affairs bo liczyłem, że w Mordor Content Evangelist Division 🙁
W świetle ostatnich wydarzeń taki departament na pewno się przyda.
W chu..wych reklamach t-debila o kreceniu ich super (s)hitu przez klientów też występuje Piotr Kędzierski (Kędzior z 4funu sprzed lat) i dopóki nie zobaczyłem zdjęcia to byłem pewien,ze chodzi o niego 😐 a to, byłoby co najmniej dziwne.
Wychodzi na to,ze w t-debilach wszędzie są Piotrki Kedziorki.
gargamel – no masz racje – podwyzki abo o 5 zl itd 😀 no wcale nie robia takie szitu 😀