Podobno pierwszy milion zdobyć najtrudniej, ale tym razem poszło wyjątkowo łatwo! Najnowszy hit od T-Mobile z Robertem Lewandowskim i Tomaszem Kotem bije wszelkie rekordy popularności – w zaledwie tydzień po premierze spot na serwisie YouTube ma już ponad 1,3 miliona wyświetleń.


Nawet jeśli ktoś nie widział najnowszego spotu T-Mobile, to prawie na pewno o nim już słyszał. Kampania w którym obok niezawodnego Tomasza Kota występuje król strzelców – Robert Lewandowski cieszy się niezwykłą popularnością. Komentują ją internauci, media branżowe i specjaliści od reklamy. I wszyscy są zgodni – nie można przejść wokół niej obojętnie.

Hity od T-Mobile od początku wychodzą poza reklamowe schematy i wpadają nie tylko w ucho, ale i oko. I mamy na to dowody: w niespełna tydzień od premiery najdłuższa, 45-sekundowa wersja spotu na profilu T-Mobile na YouTube osiągnęła już prawie 1,3 miliona wyświetleń! Doliczając do tego wyświetlenie na oficjalnej stronie T-Mobile na Facebooku – 590 tysięcy i zasięg blisko 1,9 mln – zawojowaliśmy internet.

I to nie jest nasze ostatnie słowo, zapowiada T-Mobile – teraz do akcji włączyli się znani influencerzy: @Olciiak, @Osi Ugonoh, @Marta Sędzicka, @Sheo, @Jakob Kosel, @Michał Baryza i @What Anna Wears? którzy będą podejmować piłkarskie wyzwania i zachęcać do tego internautów. Warto je podjąć, bo w nagrodę można będzie wygrać nawet spotkanie z kapitanem naszej reprezentacji.

Więc dla tych, co jeszcze nie widzieli, przypomnijmy raz jeszcze:

źródło: T-Mobile

Kan