Podobno pierwszy milion zdobyć najtrudniej, ale tym razem poszło wyjątkowo łatwo! Najnowszy hit od T-Mobile z Robertem Lewandowskim i Tomaszem Kotem bije wszelkie rekordy popularności – w zaledwie tydzień po premierze spot na serwisie YouTube ma już ponad 1,3 miliona wyświetleń.
Nawet jeśli ktoś nie widział najnowszego spotu T-Mobile, to prawie na pewno o nim już słyszał. Kampania w którym obok niezawodnego Tomasza Kota występuje król strzelców – Robert Lewandowski cieszy się niezwykłą popularnością. Komentują ją internauci, media branżowe i specjaliści od reklamy. I wszyscy są zgodni – nie można przejść wokół niej obojętnie.
Hity od T-Mobile od początku wychodzą poza reklamowe schematy i wpadają nie tylko w ucho, ale i oko. I mamy na to dowody: w niespełna tydzień od premiery najdłuższa, 45-sekundowa wersja spotu na profilu T-Mobile na YouTube osiągnęła już prawie 1,3 miliona wyświetleń! Doliczając do tego wyświetlenie na oficjalnej stronie T-Mobile na Facebooku – 590 tysięcy i zasięg blisko 1,9 mln – zawojowaliśmy internet.
I to nie jest nasze ostatnie słowo, zapowiada T-Mobile – teraz do akcji włączyli się znani influencerzy: @Olciiak, @Osi Ugonoh, @Marta Sędzicka, @Sheo, @Jakob Kosel, @Michał Baryza i @What Anna Wears? którzy będą podejmować piłkarskie wyzwania i zachęcać do tego internautów. Warto je podjąć, bo w nagrodę można będzie wygrać nawet spotkanie z kapitanem naszej reprezentacji.
Więc dla tych, co jeszcze nie widzieli, przypomnijmy raz jeszcze:
źródło: T-Mobile
Kan
w jakim celu piszecie raz jeszcze o tej żenujacej kupie z udziałem kota i lewandowskiego ? infantylnosc, głupota tej reklamy zasługuje jedynie na wzmianke w tym własnie kontekscie.
Kot to błazen to każdy o tym wie, ale że Lewandowski robi błazna z siebie to mu się dziwię.
Straci szacunek i to się szybko na nim odbije.
Że niby straci szacunek bo reklamuje telefonię komórkową? chyba bóg cię opuścił. Lewego rozliczają strzelone bramki a nie kampanie reklamowe. w tej przynajmniej wychodzi na wyluzowanego gościa a nie na typowego piłkarskiego zadufańca
wiocha.pl i tyle w temacie
reklama miala dotrzeć do jak największej liczby odbiorców? to dotarła. szum wokół niej ogromny się zrobił. Lewy znów wygrał internety
Chcieli zrobić szum to im się udało w innym wypadku nie angażowali by Lewandowskiego do duetu z Kotem. Reklama super więc nie dziwi mnie ilość wyświetleń.
To się T-Mobile udało! Reklama nie musi szokować, żeby krążyła w świadomości. Zabawna, luźna i z dystansem – brawo 🙂
1,3 miliona 😮 Ależ im ta reklama wypaliła – tak szeroko komentowanej reklamówki dawno nie było 🙂 Moim zdaniem bardzo na plus. Fajnie, że Lewandowski pokazał się z takiej „luzackiej” strony.
Gwiazdy sportu zawsze dają zasięg reklamom, ta dodatkowo jest komiczna co jak widać zapewniło spory sukces. A śpiewający Lewandowski made my day:) Reklamy Play z „celebrytami” mogą się głęboko schować….
dla mnie najwazniejsze jest poczucie humoru, fajnie jak firma z branzy telekom ma dysnats, tak samo występujący 😉
Tak drętwa reklama, że aż trzeba tłumaczyć to, że ma być zabawna 😀 Oferta dno, jakaś promocja 10GB i tyle, a w pakietach i w regularnej ofercie wieje nudą i starociem od czasów Ery.
Jeżeli ktoś tłumaczy to niestety tylko ze względu na ludzi takich jak Ty, którzy mają problem z odbiorem prostych treści i zanik poczucia humoru i luzu…. No ale wiadomo, że nigdy wszystkim sie nie dogodzi.
Mnie się podoba 🙂 No i osiągnęła to, co miała osiągnąć – wszyscy o niej mówią 🙂
Jest beznadziejna.Szkoda liter .
Z oglądania tego czegoś abonentów im nie przybędzie.Ale od kiedy jest TM to widać, że trzeba news-ować takie ,,sukcesy,,.Kto na to dał pieniądze.Pewnie sami klikali, no ale i tak bywa.Propaganda działa jak za PRL-u.
Jeszcze Lewy będzie płakał,że w tym zagrał.