Najnowszą promocję od T-Mobile „Darmowe rozmowy i SMS-y w sieci dla wszystkich w T-Mobile na kartę” wspiera kampania utrzymana w konwencji Hit od T-Mobile, która już 15. czerwca pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
W spotach wykorzystane zostaną elementy koprodukowanego przez T-Mobile teledysku do przeboju – „Error” popularnej wokalistki i ambasadorki projektu Electronic Beats – Natalii Nykiel.
Natalia Nykiel
Artystce na planie partneruje Tomasz Kot, wcielający się w rolę właściciela klubu muzycznego. Pośród tłumu imprezowiczów, fluorescencyjnych kolorów i spadającego confetti, polecają najnowszą ofertę T-Mobile na Kartę.
Dłuższy spot wizerunkowy wspiera 15-sekundowa reklama produktowa, jak zwykle utrzymana w bardzo charakterystycznej stylistyce:
Na potrzeby kampanii powstał także dedykowany jej serwis www www.t-mobileulatwia.pl, który stanowi rozszerzenie klasycznych działań reklamowych. Witryna zaprojektowana jako wirtualny klub Electronic Beats, daje możliwość „zwiedzania go” w 360°, a dzięki wykorzystaniu innowacyjnych technologii (biblioteki graficznej WebGL, czy żyroskopu dla urządzeń mobilnych do wsparcia w nawigacji przestrzennej) będzie spełniać nie tylko rolę informacyjną ale i angażującą. Na odwiedzających czekać też będą dodatkowe niespodzianki.
Media mix uzupełniają dodatkowe działania, które obejmują: Internet, w tym kanały społecznościowe, outdoor (citylights), radio, kino, owned media, oraz materiały POS.
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group, kreacją w Internecie agencja Next a za materiały BTL odpwiada agencja G7 Sp z o.o.. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.
źródło: T-Mobile
Kan
Czy promocja zostanie włączona również klientom Heyah?
Długo im zajęło (kilka lat!) wprowadzenie rozmów za free w sieci jak ma Play.
Teraz to niech się pocałują w d …
moim zdaniem ofrta moze się fajna okazać, mnie przekonują a już tym bardziej reklama z Natalią hmmmmm lubię! heh
Widzę, że kolejna nowa twarz się pojawia, a oferta naprawdę niezła!
W sumie nie wiem co, ale Natalia ma coś bardzo fajnego w sobie, aż ciężko oderwać wzrok..
No jak zwykle kicha. Usługa promocyjna i będzie trwała do końca sierpnia 2016.
Oczywiście jest jeszcze jeden myk. Po 30 dniach trzeba samemu sobie przedłużyć. Niby drobiazg, ale po co takie rzeczy?
od początku kampanii bylam fanką Kota, a teraz stałam sie też fanką Natalii, chociaż jej muzyka jakos mnie nie przekonala na poczatku. ;p haslo „Ułatwiamy!” też pasuje, bo podobno ostatnio nawet faktury za abonament w TMobile sa prostsze, bez kosztow dodatkowych. niezle, rozowi! <3
Czy tylko mnie ona drażni? Mogliby znaleźć kogoś lepszego 😉