Już jutro, 1. czerwca br. startuje nowa, szeroka kampania reklamowa T-Mobile Polska, której bohaterami są Tomasz Kot i Robert Lewandowski. Kampania poświęcona będzie nowym ofertom operatora, które wykorzystują zalety najlepszej sieci. Z piłkarskiego boiska usłyszymy melodię znanego hitu „Blurred Lines” w wyjątkowym wykonaniu.
Najnowsza, ogólnopolska kampania reklamowa rozpocznie się 1 czerwca. Spoty reklamowe utrzymane są w lubianym i popularnym formacie „Hit od T-Mobile”. Tym razem nawiązują do tematyki piłkarskiej.
Główny spot reklamowy przygotowano w wersji 45-cio i 30-to sekundowej. W rytmie popularnego wakacyjnego hitu „Blurred Lines” Robina Thicke’a, zobaczymy zmagania dwóch drużyn – Roberta Lewandowskiego i Tomasza Kota. Obaj kapitanowie „prężą muskuły” i walczą o prymat na boisku, dopóki nie odkryją, że grają w jednej drużynie – obaj są w T-Mobile! Oni już wiedzą, że warto korzystać z superszybkiego Internetu w najlepszej sieci za pośrednictwem najnowocześniejszych smartfonów z gwarancją najniższej ceny.
Certyfikat „Best in test”, przyznany T-Mobile w badaniu jakości sieci przeprowadzonym przez niezależny ośrodek badawczy P3 Communications, potwierdza, że oferuje on swoim klientom usługi oparte o sieć najwyższej jakości. Także Huawei z gwarancją najniższej ceny.
T-Mobile po raz kolejny stawia na mocne i zasięgowe działania w social mediach. Operator przygotował konkurs organizowany przy udziale popularnych i lubianych influencerów, którego przebieg obserwować będzie można za pośrednictwem uruchomionego wraz ze startem kampanii specjalnego serwisu www (www.jestemkotem.pl).
Równolegle prowadzony będzie piłkarski konkurs w punktach sprzedaży T-Mobile, w którym będą mogli brać udział także klienci innych operatorów. Do wygrania będą atrakcyjne nagrody, w tym bilety na mecz z udziałem bohatera kampanii – Roberta Lewandowskiego oraz spotkanie z nim.
Kampania obejmuje także działania w radiu, Internecie (display, mobile, jak również VOD), OOH oraz w salonach operatora. Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG). Za działania w mediach społecznościowych odpowiada Agencja Warszawa. Przygotowaniem materiałów BTL zajęła się agencja G7.
źródło: T-Mobile
Kan
Powiedzcie mi proszę, że to żart? Serio?! Na miejscu Lewandowskiego za zgodę w udziale w tej reklamie zażądałbym 50x roczne wynagrodzenie, aby do końca życia nie musieć pokazywać się publicznie, bo WSTYD!
Co oni chcą osiągnąć publikując taki syf???? Kot osiagnął już dno dna, a Lewemu wpolczuje ze musi dorabiać w taki sposób…
Tej dennej sieci nic nie pomoże. Oferta a nie jakiś nędzny piłkarzyna.
Skad w Was tyle hejtu? Ja sie ubawiłam! Nareszcie troche dystansu i luzu. No i szok, ze Lewy tak śpiewać umie
W końcu ta promocja! Czekałem na filmik i ten telefon!
UMMA ubawiłaś się, bo ci kazali. W końcu pracujesz dla różowego titanica. Swoją drogą niezły wstyd przyznac sie przed znajomym, ze sie pracuje dla tych dziadow.
Fajna reklama.
T Mobile jest nawiekszom .Sieciom Europie nawet USA majom sieć a u nas LTE śmiga a plus dno brak zasięgu nawet GSM nie muwioc o LTE Brawo T Mobile testuje Internet za darmo 🙂
T Mobile jest nawiekszom .Sieciom Europie nawet USA majom sieć a u nas LTE śmiga a plus dno brak zasięgu nawet GSM nie muwioc o LTE Brawo T Mobile testuje Internet za darmo 🙂
żaden wstyd – po prostu kolejny kontrakt reklamowy, który Lewy zgarnął za to, że od małego tyrał by być tu, gdzie jest obecnie. reklama naprawdę nie jest zła, a wam wszystkim przydałoby się trochę więcej dystansu
chyba tylko w Polsce udzial w tego tepu reklamie to wielki wstyd. wyluzujcie sie troche…
Nie rozumiem skąd ta krytyka? Gorsze reklamy widziałem chociażby z Dodą. Lewy ma dystans do siebie, Kot także – brawa dla tych panów!
pierwszy szok minął i w sumie ta reklama zaczyna mi się podobać. Kot po prostu mnie rozbraja. Lewy na wokalu do tej pory bardziej kojarzył mi się z odśpiewywaniem hymnu przed meczem reprezentacji. nie jest źle
śpiewającego Lewego też się nie spodziewałam, ale całkiem spoko wyszło no i mega zabawnie, brawo za dystans dla siebie. widać po reszcie ze nie każdy go ma ;P fajnie ze nie tylko kampanie idą tak duzym torem w t-mobile ale i sama oferta jest coraz lepsza, własnie przechodzę do nich na ten prosty abonament bez dodatkowych opłat czy zwyżek jak je tam w punkcie nazywają. oby tylko dalej takie promocje 😀