Już jutro, 1. czerwca br. startuje nowa, szeroka kampania reklamowa T-Mobile Polska, której bohaterami są Tomasz Kot i Robert Lewandowski. Kampania poświęcona będzie nowym ofertom operatora, które wykorzystują zalety najlepszej sieci. Z piłkarskiego boiska usłyszymy melodię znanego hitu „Blurred Lines” w wyjątkowym wykonaniu.
Najnowsza, ogólnopolska kampania reklamowa rozpocznie się 1 czerwca. Spoty reklamowe utrzymane są w lubianym i popularnym formacie „Hit od T-Mobile”. Tym razem nawiązują do tematyki piłkarskiej.


Główny spot reklamowy przygotowano w wersji 45-cio i 30-to sekundowej. W rytmie popularnego wakacyjnego hitu „Blurred Lines” Robina Thicke’a, zobaczymy zmagania dwóch drużyn – Roberta Lewandowskiego i Tomasza Kota. Obaj kapitanowie „prężą muskuły” i walczą o prymat na boisku, dopóki nie odkryją, że grają w jednej drużynie – obaj są w T-Mobile! Oni już wiedzą, że warto korzystać z superszybkiego Internetu w najlepszej sieci za pośrednictwem najnowocześniejszych smartfonów z gwarancją najniższej ceny.

Certyfikat „Best in test”, przyznany T-Mobile w badaniu jakości sieci przeprowadzonym przez niezależny ośrodek badawczy P3 Communications, potwierdza, że oferuje on swoim klientom usługi oparte o sieć najwyższej jakości. Także Huawei z gwarancją najniższej ceny.

T-Mobile po raz kolejny stawia na mocne i zasięgowe działania w social mediach. Operator przygotował konkurs organizowany przy udziale popularnych i lubianych influencerów, którego przebieg obserwować będzie można za pośrednictwem uruchomionego wraz ze startem kampanii specjalnego serwisu www (www.jestemkotem.pl).

Równolegle prowadzony będzie piłkarski konkurs w punktach sprzedaży T-Mobile, w którym będą mogli brać udział także klienci innych operatorów. Do wygrania będą atrakcyjne nagrody, w tym bilety na mecz z udziałem bohatera kampanii – Roberta Lewandowskiego oraz spotkanie z nim.

Kampania obejmuje także działania w radiu, Internecie (display, mobile, jak również VOD), OOH oraz w salonach operatora. Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG). Za działania w mediach społecznościowych odpowiada Agencja Warszawa. Przygotowaniem materiałów BTL zajęła się agencja G7.

źródło: T-Mobile

Kan