Jesteś tutaj:-, Newsy, Operatorzy, Reklama, T-Mobile-T-Mobile i Discovery – Jakim typem użytkownika Internetu jesteś? Może muzycznym łowcą?

T-Mobile i Discovery – Jakim typem użytkownika Internetu jesteś? Może muzycznym łowcą?

Trwająca obecnie kampania reklamowa T-Mobile, skupiająca się na benefitach najlepszej sieci operatora, zyskała właśnie dodatkową odsłonę. Operator wyróżnił kilka najbardziej charakterystycznych grup internautów, a następnie, we współpracy z Discovery Media Brand Partnership, przygotował na tej podstawie serię angażujących spotów.

Możliwości, które oferuje dziś T-Mobile wyróżnił najpopularniejsze modele korzystania z sieci i w oparciu o nie i przygotował niestandardową kampanię.

A Ty, jakim użytkownikiem Internetu jesteś?

We współpracy z zespołem Discovery Media Brand Partnership powstanie seria filmów promocyjnych, które w ciekawy i lekki sposób dopełniają kampanię promującą najlepszą sieć w T-Mobile. Tzw. Smart Ideas, czyli merytoryczne, 30-sekundowe materiały wideo utrzymane w formie interesujących historii, łączą walory edukacyjne i rozrywkowe. Produkcję zrealizowano w charakterystycznej dla T-Mobile czarno-białej tonacji, połączonej z magentowymi, animowanymi elementami.

Pierwszy z serii spotów prezentuje Muzycznych Łowcówę, którzy nie rozstają się z dźwiękami w słuchawkach,swoje ulubione kawałki trzymają w chmurze, a nowinek poszukują w serwisach streamingowych.. Już wkrótce poznacie Bestię Mediów Społecznościowych, ProGamer’a, Zdalnego Pracownika i Rodzinę Internetowskich. Klamrą spinającą historie użytkowników jest naturalnie najlepsza sieć i superszybki Internet od T-Mobile.

Najnowszy spot prezentujemy poniżej:

Spoty, których powstanie łącznie 5, będą emitowane już od 24 kwietnia do końca maja br. na wybranych kanałach z portfolio Discovery: Discovery Channel, TLC, Discovery Science oraz Discovery Turbo Xtra, w serwisach online i na oficjalnym kanale YouTube T-Mobile.

Za pomysł i produkcję odpowiada Discovery Media Brand Partnership, zaś kreację przygotowała agencja Leo Burnett.

***

O DISCOVERY

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) to światowy lider w dziedzinie rozrywki, docierający do 3 mld widzów ogółem w ponad 220 państwach i terytoriach. W regionie CEEMEA (Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), Discovery za pośrednictwem 19 kanałów dociera do 619 milionów widzów ogółem w 109 krajach i terytoriach, emitując programy tłumaczone na 21 języków.

źródło: T-Mobile

Kan



Autor |2016-04-22T19:03:13+02:0022 kwietnia 2016 19:03|Kategorie: Internet, Newsy, Operatorzy, Reklama, T-Mobile|Tagi: , , , |2 komentarze

2 komentarze

  1. bubi 25 kwietnia 2016 w 20:46 - Odpowiedz

    reklamy t mobile sa bardzo spoko wyrozniaja się 🙂

  2. nortek 26 kwietnia 2016 w 10:14 - Odpowiedz

    do mnie też przemawia taka estetyka. te czarno-białe reklamy plus akcent kolorystyczny świetnie się wyróżniają. przez to ich w ogóle zauważyłem i poszperałem więcej jaką mają teraz ofertę. spore zmiany u nich zaszły. t-mobile pozbył się tego co było zmorą u innych operatorów czyli tzw zwyżek – opłat za papierowe faktury, za niepłacenie w terminie, za przenoszenie numeru itp. dobrze że się do nich przeniosłem bo i net mam teraz lepszy i abonament uproszczony i w końcu wiem że płacę tylko za to na co wyraziłem świadomie zgodę 😛

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.