Trwająca obecnie kampania reklamowa T-Mobile, skupiająca się na benefitach najlepszej sieci operatora, zyskała właśnie dodatkową odsłonę. Operator wyróżnił kilka najbardziej charakterystycznych grup internautów, a następnie, we współpracy z Discovery Media Brand Partnership, przygotował na tej podstawie serię angażujących spotów.

Możliwości, które oferuje dziś T-Mobile wyróżnił najpopularniejsze modele korzystania z sieci i w oparciu o nie i przygotował niestandardową kampanię.

A Ty, jakim użytkownikiem Internetu jesteś?

We współpracy z zespołem Discovery Media Brand Partnership powstanie seria filmów promocyjnych, które w ciekawy i lekki sposób dopełniają kampanię promującą najlepszą sieć w T-Mobile. Tzw. Smart Ideas, czyli merytoryczne, 30-sekundowe materiały wideo utrzymane w formie interesujących historii, łączą walory edukacyjne i rozrywkowe. Produkcję zrealizowano w charakterystycznej dla T-Mobile czarno-białej tonacji, połączonej z magentowymi, animowanymi elementami.

Pierwszy z serii spotów prezentuje Muzycznych Łowcówę, którzy nie rozstają się z dźwiękami w słuchawkach,swoje ulubione kawałki trzymają w chmurze, a nowinek poszukują w serwisach streamingowych.. Już wkrótce poznacie Bestię Mediów Społecznościowych, ProGamer’a, Zdalnego Pracownika i Rodzinę Internetowskich. Klamrą spinającą historie użytkowników jest naturalnie najlepsza sieć i superszybki Internet od T-Mobile.

Najnowszy spot prezentujemy poniżej:

Spoty, których powstanie łącznie 5, będą emitowane już od 24 kwietnia do końca maja br. na wybranych kanałach z portfolio Discovery: Discovery Channel, TLC, Discovery Science oraz Discovery Turbo Xtra, w serwisach online i na oficjalnym kanale YouTube T-Mobile.

Za pomysł i produkcję odpowiada Discovery Media Brand Partnership, zaś kreację przygotowała agencja Leo Burnett.

***

O DISCOVERY

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) to światowy lider w dziedzinie rozrywki, docierający do 3 mld widzów ogółem w ponad 220 państwach i terytoriach. W regionie CEEMEA (Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), Discovery za pośrednictwem 19 kanałów dociera do 619 milionów widzów ogółem w 109 krajach i terytoriach, emitując programy tłumaczone na 21 języków.

źródło: T-Mobile

Kan