„Hit od T-Mobile” to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej T-Mobile, w której Tomasz Kot wykonując utwory oparte o melodie kultowych szlagierów prezentuje usługi i produkty dostępne w T-Mobile. Tym razem działania reklamowe skupią się na benefitach, które zyskują klienci nowoczesnej bankowości mobilnej T-Mobile Usługi Bankowe.


Zalet z posiadania konta w T-Mobile Usługi Bankowe jest wiele: bezpłatne prowadzenie konta i przelewy internetowe, darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów na całym świecie, czy choćby możliwość płatności telefonem. Teraz tych zalet jest jeszcze więcej.

Już jutro, 5. listopada ruszy kolejna odsłona nowej kampanii „Hity od T-Mobile”. W nowym, 30-sekundowym spocie, przechadzający się po parku Tomasz Kot ma zwrócić uwagę na najważniejszy nowy atrybut oferty: zwrot 5% wartości zakupów dokonanych kartą.

Nową odsłonę kampanii dopełnia krótszy, 15-sekundowy spot produktowy, przypominający najważniejsze zalety konta w T-Mobile Usługi Bankowe. Wyróżniać się będzie użyciem mocnych elementów graficznych i ciekawych efektów postprodukcyjnych, a także nową, przykuwającą uwagę tonacją kolorystyczną.

Kreację nowej kampanii przygotowała agencja Leo Burnett. Spoty reklamowe, które pojawią już 5 listopada w telewizjach ogólnopolskich i online, wpierają także dodatkowe działania – m.in. kanały społecznościowe, owned media, oraz materiały POS w salonach operatora. Za planowanie i zakup mediów oraz kampanię w Internecie odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG), a za działania w mediach społecznościowych – agencja Blueberry.

Więcej informacji i szczegóły oferty T-Mobile Usługi Bankowe znaleźć można w salonach T-Mobile w całej Polsce oraz na stronie www.t-mobilebankowe.pl.

źródło: T-Mobile

Kan