Usługa Granie Na Czekanie, którą oferuje T-Mobile pojawiła się jako przykład w ostatnim wydaniu Dużego Formatu. Autor felietonu zwraca uwagę na problem usług sprzedawanym klientom bez ich wiedzy i jasnej zgody, czy też zupełnie innych niż te, które chcieli zamówić. T-Mobile opublikowało własną interpretację usługi Granie Na Czekanie.
– Usługa ta jest w naszej ofercie od wielu lat i cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Dążymy do tego, aby satysfakcja klientów z naszej oferty była jak najwyższa. Dlatego chcemy, aby nasi klienci mieli do dyspozycji najlepsze usługi i aby niektóre z nich mogli bezpłatnie wypróbować przed zakupem. Dotyczy to właśnie usługi Granie na Czekanie.
W przypadku aktywowania usługi Granie Na Czekanie staramy się, aby cały proces był maksymalnie przejrzysty dla klienta. Dlatego też, informujemy go szczegółowo o warunkach świadczenia usługi w:
-
regulaminie, który zawsze jest udostępniany klientowi przed podpisaniem umowy,
w SMSie o aktywowaniu usługi na początku bezpłatnego okresu wraz z informacją jak można bezpłatnie w prosty sposób wyłączyć usługę, - w SMSie przypominającym o zakończeniem okresu promocyjnego wraz z informacją o kosztach dalszego korzystania z niej oraz z informacją o sposobie rezygnacji z serwisu.
- Warto przypomnieć, że rezygnacja jest łatwa, bezpłatna i można dokonać jej w dowolnie wybranym momencie, wysyłając SMS o treści „NIE” na numer 80333.
- Dla wygody użytkowników oferujemy również bezpłatnie specjalną aplikację Granie Na Czekanie, która pozwala na zarządzanie funkcjami usługi z poziomu smartfonu.
Dokładamy wszelkich starań, by każdy z abonentów był świadom usług działających na jego koncie, opłat związanych z nimi i jeżeli tak zdecyduje – mógł zrezygnować z nich jak najprościej. Jeżeli klient ma jakiekolwiek wątpliwości zawsze może skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Abonentów telefonicznie lub mailowo. Do czego gorąco zachęcamy – pisze T-Mobile Polska w opublikowanym na swojej stronie wyjaśnieniu do publikacji felietonu Dużego Formatu.
źródło: T-Mobile Polska
Kan
bla bla bla….
Ciekawe dlaczego klienta tylko nie poinformujecie, że takową usługę można włączyć, a że jest włączona? Usługa zbędna, ale nie, trzeba włączyć i udawać Greka
🙁
ale nowość…. wszyscy operatorzy tak robią przecież
Nie wszyscy tak robią. Wczoraj przedłużałem przez neta umowę u pomarańczowych i była opcja WŁĄCZENIA grania na czekanie z wyraźnym info, ile kosztuje. Domyślnie opcja wyłączona. Czyli w Orange jakoś w końcu mogli zrobić to normalnie (choć jakiś czas temu zapłacili za to karę, fakt).
T-mobile, przestańcie naciągać nieświadomych.
spokojnie u pomarańczowych jak nie graniem na czekanie, to czym innym sobie odbiją
A zastanowił się kiedyś ktoś ilu klientów nie czyta w ogóle SMSów? Albo ilu kasuje sms widząc, że nadawcą jest operator bez uprzedniego przeczytania (dokładnie!) o co temu nadawcy chodzi?
Bardziej zastanawiające jest ilu nie czyta papierów, które podpisuje tj. regulaminu. Tam jest całe info o usłudze.
oj gdybyś wiedział ilu nawet nie słucha nawet co sprzedawca mówi 😉
A co z dodatkowymi usługami typu ProDysk wciskanej na siłę klientom? A płatne połączenia z BOA nawet w celu reklamacji zawyżonych faktur? Jakość BOA też obecnie leży. Ich zdaniem klient – jeleń ma płacić, najlepiej więcej niż powinien i siedzieć cicho.
A co reklamacji nie potrafisz wysłać emailem lub złożyć pisemnie? Za trudne co nie?
Słodkie pierdzenie w wykonaniu T-mobile. To nie jest odpowiedź na zarzuty, a ordynarne odwrócenie kota ogonem.
Ale jakie odwrócenie kota ogonem? Każdy operator to stosuje, jeśli nie wyłączysz za wczasu to musisz płacić, i to nie jest jakiś ewenement na skale światową tylko norma wśród operatorów.
tak naprawdę to usługa nie jest dla klienta, bo przecież sam klient muzyki w swoim telefonie nigdy nie słyszy, bo przecież do siebie nie dzwoni… więc jaka to usługa dla klienta? bardziej dla klientów klienta;-) bo to oni słyszą gdy do niego dzwonią;)
taka sytuacja;-)
Sieć plus też serwuje klientom czasoumilacz. Nie wiem jak obecnie ale było tak że domyślnie nowe numery miały aktywowaną usługę odgórnie. Opłaty naliczane co prawda po 30 dniach ale wiele osób po długim czasie orientowała się z rachunku że ma coś takiego. I płaciło za nic.
Ta, 10 lat temu i kosztowała 2 zł miesięcznie.
do teraz tak jest. W plusie tym jajcem zwanym czasoumilaczem również częstują na siłę przedłużających umowy i trzeba to cholerstwo wyłączyć.
lolek, dekadę temu to plus był na gsm-ie i nie w głowie im były cwane usługi dodatkowe. A umilaczo-czasowywacz nadal jest i nadal zarabia ;p
Każda usługa powinna być włączana na _WYRAŹNE_ życzenie klienta.
Jako pracownik jednego z telcomu wiem, że to co wyrabiają operatorzy w PL to czyste złodziejstwo.
Granie na czekanie, prenumeraty, włączanie roamingu po 3 miesiącach wszystkim ( przy granicy powoduje to olbrzymie dodatkowe koszty dla klienta końcowego ). Oczywiście, operator będzie się bronić, że przecież wszystko jest w regulaminie, albo dostają smsy z informacjami – tylko że kody do wyłączenia najczęściej nie działają, albo klienci nie czytają sms w natłoku przeróżnych wróżek, srużek i podobnych dupereli przychodzących kilka razy dziennie.
Tak jak banki nasz doją, to samo robia nie-polscy operatorzy.
Każda usługa? Acha.. czyli CLIP, CLIR, MMS, roaming, połączenia międzynarodowe również. I na wszystko piszesz osobno zgodę? A to tylko niektóre z usług które są domyślnie uruchamiane przy aktywacji numeru. Sprecyzuj o jakie usługi Ci chodzi a nie że „wszystkie” i sączysz jadem
Nie rozumiem w czym problem? Przecież każdy użytkownik może w każdej chwili wyłączyć taką usługę ! Ja na przykład jestem z niej zadowolona 🙂 Każdy kto do mnie dzwoni może posłuchać mojej ulubionej muzyki 🙂
e tam, lepiej napiszcie o wszystkich „dodatkowych” usługach oferowanych przez Orange. Jak ostatnio przejrzałem swój rachunek dokładniej to się przeraziłem…
W swoim felietonie w Dużym Formacie G. Sroczyński ukazuje (choć nieświadomie) całkiem inny problem, mianowicie to, że większość ludzi NIE CZYTA warunków umowy, na które się godzi podpisując ją, lub włączając na swoim koncie wszelkiego rodzaju „darmowe” usługi.
Konsumenta trzeba chronić przed oszustwami, ale nie wolno uczyć go bezradności i braku odpowiedzialności za podpisywane dokumenty!
Super usługa. Wszystkim moim znajomym podoba sie moje grani ena czekanie. tmobile ma najwiekszy wybor . polecam każdemu, a cena tez jest bardzo rosządna 😉
bardzo fajne dzwonki na tej stronce są [url]http://hitynaczekanie.pl/ [/url] polecam. Ja znalazłam tam starą piosenkę Shakiry Waka Waka , która odzyskuje popularność.