Usługa Granie Na Czekanie, którą oferuje T-Mobile pojawiła się jako przykład w ostatnim wydaniu Dużego Formatu. Autor felietonu zwraca uwagę na problem usług sprzedawanym klientom bez ich wiedzy i jasnej zgody, czy też zupełnie innych niż te, które chcieli zamówić. T-Mobile opublikowało własną interpretację usługi Granie Na Czekanie.


Usługa ta jest w naszej ofercie od wielu lat i cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Dążymy do tego, aby satysfakcja klientów z naszej oferty była jak najwyższa. Dlatego chcemy, aby nasi klienci mieli do dyspozycji najlepsze usługi i aby niektóre z nich mogli bezpłatnie wypróbować przed zakupem. Dotyczy to właśnie usługi Granie na Czekanie.

W przypadku aktywowania usługi Granie Na Czekanie staramy się, aby cały proces był maksymalnie przejrzysty dla klienta. Dlatego też, informujemy go szczegółowo o warunkach świadczenia usługi w:

  • regulaminie, który zawsze jest udostępniany klientowi przed podpisaniem umowy,
    w SMSie o aktywowaniu usługi na początku bezpłatnego okresu wraz z informacją jak można bezpłatnie w prosty sposób wyłączyć usługę,
  • w SMSie przypominającym o zakończeniem okresu promocyjnego wraz z informacją o kosztach dalszego korzystania z niej oraz z informacją o sposobie rezygnacji z serwisu.
  • Warto przypomnieć, że rezygnacja jest łatwa, bezpłatna i można dokonać jej w dowolnie wybranym momencie, wysyłając SMS o treści „NIE” na numer 80333.
  • Dla wygody użytkowników oferujemy również bezpłatnie specjalną aplikację Granie Na Czekanie, która pozwala na zarządzanie funkcjami usługi z poziomu smartfonu.

Dokładamy wszelkich starań, by każdy z abonentów był świadom usług działających na jego koncie, opłat związanych z nimi i jeżeli tak zdecyduje – mógł zrezygnować z nich jak najprościej. Jeżeli klient ma jakiekolwiek wątpliwości zawsze może skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Abonentów telefonicznie lub mailowo. Do czego gorąco zachęcamy – pisze T-Mobile Polska w opublikowanym na swojej stronie wyjaśnieniu do publikacji felietonu Dużego Formatu.

źródło: T-Mobile Polska

Kan