18 czerwca startuje nowa odsłona kampanii reklamowej dedykowanej taryfie Jump! W najnowszym spocie telewizyjnym „Lepiej mieć Jump!” zobaczymy Annę i Roberta Lewandowskich, którzy promują nielimitowane rozmowy, SMSy i MMSy do wszystkich.

Lepiej mieć Jump! to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej T-Mobile, do udziału w której zaproszone zostało małżeństwo polskich sportowców – Robert oraz Anna Lewandowscy.

Cała kampania rozpoczęła się teaserem, który zdradzał jedynie nazwę nowej taryfy – Jump!

Natomiast już od 18 czerwca emitowany jest spot telewizyjny z udziałem Anny i Roberta. Dowiadujemy się z niego, że Jump! to nielimitowane rozmowy, SMSy i MMSy do wszystkich, a także szybki T-Mobile w aplikacji TVP Stream to szeroka baza materiałów reporterskich zza kulis turnieju w wersji na żywo. A jeśli korzystamy z taryfy JUMP! to wszystkie te treści otrzymujemy bez opłat za transfer danych.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, natomiast za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom.


Jump! to łącznie sześć taryf. Najtańsza z nich dostępna jest już za 39,99 zł i jest przeznaczona dla klientów podpisujących umowę bez telefonu. W każdej z ofert abonent otrzyma nielimitowane minuty oraz SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci. Jednocześnie będzie mu przysługiwał pakiet danych od 250 MB (49,99 zł) do 2 GB (199,99 zł). Każda z taryf wykorzystuje najnowszą technologię LTE 4G.

źródło:
T-Mobile Polska

Kan