Historia Mistrza, Cienkiego, Łysego i Złotego została wyróżniona w prestiżowym Konkursie KTR. Nagrodzony dwiema brązowymi statuetkami spot „Heyah Bobasy” był elementem kampanii promującej ofertę Heyah „60 minut za złotówkę do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych”.
Jury Konkursu Klubu Twórców Reklamy wyróżniło kreację „Heyah Bobasy” w dwóch kategoriach – Produkty i Usługi Komunikacyjne oraz Animacja. Promujące ofertę „60 minut za złotówkę do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych” spoty z Bobasami Heyah pojawiły się w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych w marcu 2013 roku. Zabawne, odważne dialogi kreskówkowych Bobasów Heyah – Mistrza, Cienkiego, Łysego i Złotego – szybko zyskały im przychylność widzów i internautów.
Za animację i reżyserię spotu odpowiadał Leszek Nowicki oraz Palatige Image. Linię kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, za działania w mediach społecznościowych odpowiadała agencja Interactive Solutions, a kreację w internecie agencja Engine. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.
Konkurs KTR, to największy i najbardziej rzetelny polski festiwal kreacji reklamowej, w którym co roku spośród wielu nominowanych nagradzane są najlepsze reklamy.
Zwycięska reklama:
źródło: T-Mobile Polska
Kan
Zanim się ludzie zaczną zachwycać, pozwolę sobie PIERWOTNĄ reklamę tej oferty
https://www.youtube.com/watch?v=92DT7d82ns4
Generalnie rysunkowe reklamy to specjalność heyah odkąd pamiętam- kot rysiek, Jak, czy właśnie bobasy.
Heyah potrafi robić reklamy animowane, jedynie nju coś kombinuje, ale jak dla mnie jeszcze trochę brakuje im do heyah. Stare czasy kota Ryśka z „no to sru” „nawijaj aż zbaraniejesz” i te sprawy 🙂