Historia Mistrza, Cienkiego, Łysego i Złotego została wyróżniona w prestiżowym Konkursie KTR. Nagrodzony dwiema brązowymi statuetkami spot „Heyah Bobasy” był elementem kampanii promującej ofertę Heyah „60 minut za złotówkę do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych”.

Jury Konkursu Klubu Twórców Reklamy wyróżniło kreację „Heyah Bobasy” w dwóch kategoriach – Produkty i Usługi Komunikacyjne oraz Animacja. Promujące ofertę „60 minut za złotówkę do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych” spoty z Bobasami Heyah pojawiły się w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych w marcu 2013 roku. Zabawne, odważne dialogi kreskówkowych Bobasów Heyah – Mistrza, Cienkiego, Łysego i Złotego – szybko zyskały im przychylność widzów i internautów.


Za animację i reżyserię spotu odpowiadał Leszek Nowicki oraz Palatige Image. Linię kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, za działania w mediach społecznościowych odpowiadała agencja Interactive Solutions, a kreację w internecie agencja Engine. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.

Konkurs KTR, to największy i najbardziej rzetelny polski festiwal kreacji reklamowej, w którym co roku spośród wielu nominowanych nagradzane są najlepsze reklamy.

Zwycięska reklama:

źródło: T-Mobile Polska

Kan