Od 16 kwietnia br. klienci Alior Sync mogą korzystać z usługi T-Mobile – MyWallet, umożliwiającej płatności zbliżeniowe telefonem komórkowym. W „mobilnym portfelu” bank udostępnia dwie karty – debetową i kredytową.


Korzystanie z usługi MyWallet jest równie proste, jak płacenie kartą zbliżeniową. Klient może umieścić w „mobilnym portfelu” jedną lub kilka kart debetowych oraz kredytowych i płacić telefonem we wszystkich miejscach akceptujących płatności zbliżeniowe. Obecnie, takich punktów jest w Polsce około 145 000. W przypadku płatności powyżej 50 zł, transakcję należy potwierdzić kodem PIN.

MyWallet: jak korzystać z usługi i płacić telefonem z NFC od T-Mobile (wideo)

W MyWallet można także ustawić dodatkowe zabezpieczenia, takie jak hasło lub telefon z funkcją Near Field Communication (NFC – ang. – komunikacja bliskiego zasięgu), z kartą SIM przystosowaną do NFC. Obecnie klienci mogą wybierać spośród ponad 20 modeli telefonów, za pomocą których można korzystać z oferty MyWallet. Klient, po pobraniu na swój telefon aplikacji MyWallet powinien złożyć w Bankowości Internetowej wniosek o wydanie karty NFC. Do października 2014 r. usługa MyWallet w T-Mobile jest bezpłatna.

Dotychczas do usługi MyWallet dostęp mieli klienci następujących banków: Alior Bank, eurobank, Getin, mBank, Noble Bank i Raiffeisen Polbank.

T-Mobile Usługi Bankowe wkracza w kolejny etap

W ramach współpracy T-Mobile Polska i Alior Banku, w przeciągu kilku tygodni zostanie przeprowadzony rebranding marki Alior Sync na „T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank”. Wszystkie produkty i usługi będą świadczone na tych samych warunkach: numery kont pozostaną bez zmian, a karty debetowe i kredytowe będą działać zgodnie z terminami ważności, pozostaną te same loginy i hasła, a od klientów nie będą wymagane dodatkowe działania związane ze zmianą marki.

źródło: T-Mobile

Kan