Marcin Prokop i Czesław Mozil są już w T-Mobile. Przekonał ich wielki zasięg i świetna obsługa klienta. Rozpoczyna się nowa kampania T-Mobile Polska promująca, potwierdzone badaniami, wielki zasięg i najlepszą jakość sieci w Polsce, najlepszą obsługę klienta nagrodzoną w tym roku Gwiazdą Jakości Obsługi. Wielki zasięg i świetna obsługa przekonały też Marcina Prokopa i Czesława Mozila, którzy dołączają do T-Mobile.
Na początku roku T-Mobile otrzymał Gwiazdę Jakości Obsługi – prestiżową nagrodę przyznawaną firmom wyróżniającym się pod względem standardów obsługi i poziomu satysfakcji klientów. Wyróżnienie przyznawane jest w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi. W ramach tegorocznej edycji programu ocenie poddano ponad 42 tysiące firm z 200 branż.
Raport T-Mobile: mamy Najlepszą Sieć komórkową
Na przełomie stycznia i lutego 2014r. niezależna firma P3 communications, na zlecenie Deutsche Telekom, przeprowadziła badanie jakości sieci mobilnych w Polsce. Sieć T-Mobile uzyskała najlepsze wyniki spośród 4 operatorów infrastrukturalnych, bądź nie gorsze niż liderzy badania w każdym z nich. Największe przewagi sieci T-Mobile to jakość połączeń głosowych, a także średnie prędkości transmisji danych, czas przeglądania stron internetowych i wysyłka poczty e-mail.
Marcin i Czesław są już w T-Mobile – kampania
Ogólnopolska kampania reklamowa T-Mobile z udziałem celebrytów obejmuje szerokie media: telewizję, radio, Internet, outdoor, media społecznościowe i komunikację w salonach T-Mobile. Spoty będzie można zobaczyć i usłyszeć w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych i radiowych, wizerunki Marcina Prokopa i Czesława Mozila, których przekonał wielki zasięg T-Mobile i świetna obsługa klienta zobaczyć będzie można na terenie całego kraju na reklamach wielkoformatowych. Kampania obejmie także popularne serwisy internetowe, a w mediach społecznościowych prowadzone będą sprofilowane działania z dedykowaną dla odbiorców tych serwisów kreacją. Obok znakomitej obsługi klienta i możliwości wielkiego zasięgu T-Mobile, spoty promować będą także nowe smartfony dostępne w T-Mobile od złotówki – na początek br. Samsunga GALAXY Core Plus, a od 11 kwietnia br., czyli dnia premiery tego smartfona, najnowszego Samsunga GALAXY S5.
Za przygotowanie kreacji i realizację kampanii odpowiadają: Agencja G7, agencja Engine i dom mediowy Starcom.
źródło: T-Mobile
Kan
Ale ich wzrostem dobrali 😀 reklama dobra, wiadomo czy to tylko jedna reklamówka w tym zestawieniu będzie czy cała seria?
pozdrawiam płatnego klakiera 🙂
Play pobity własną bronią. Jak widać celebryci nie zawsze są wierni temu co mówiuz ekranu
Serio wierzysz reklamom ? Ile masz lat 12? Bez urazy.
Czy ja wiem czy Play pobity. W Play’u te reklamy były żałosne, a teraz T-mobile to powiela. To tylko pokazuje jak trudno wymyślić dobrą reklamę…
Nawet jak by mi dopłacali żebym z nimi był to bym t mobile nie wzioł.
Wcale nie taka najlepsza. W mojej okolicy T-mobile zapewnia tylko GPRS. Pod tym względem wszyscy wypadają lepiej.
he he he zapłacili to i przeszli:) sprzedawczyki 🙂 no ale…. a co do T-mobile to pff w życiu nie będę u tego operatora…
Co wy z tymi sprzedawczykami? Nie podpisali „lojalki” lub była w niej klauzula to sobie mogą reklamować co chcą. Kto im zabroni?
Podejrzewam, że wszyscy co teraz krytykują przyklaskiwali jak mumio zmieniło barwy. A prawda jest taka, że w nowej odsłonie duet jest na pewno bardziej zabawny niż w wcześniejszych spotach.
Wszyscy celebryci to prostytutki.
I kasa heh
Celbryci? Najkrótszy dowcip jaki słyszałem ostatnio. Oprócz bohaterskiej armii co to bez jednego wystrzału oddała co miała oddać. W tym porzypadku lepeij byłoby powiedzieć; W reklamówce za udział wzięli: (i tu po nazwisku, po nazwisku…!)
I znowu się obłowią, a prawdziwe talenty w kółek teatralnych nadal wystawiają hamleta. Ten importowany artysta jak się dostał do mediów ? Bełkotliwy głos z wadą wymowy. Czyli nie najlepsi a właściwi się dostają. Zasada prosta jak produkt reklamuje tzw. znana twarz to produktu nie kupuję. Bo nie mam najmniejszej ochoty finansować tego cyrku i reklamowych wygłupów.
Ty se możesz nie kupować takiego produktu, ale miliony nie dość, że kupi taki produkt stojąc po niego w kolejce to jeszcze poleci do sklepu (jak ma kasę) i się ubierze tak jak reklamujący celebryta. Prawo tłumu! Wiesz, że ratownicy z nadmorskich plaż mają darmowy wstęp do knajp i dyskotek w kurortach? Zastanawiałeś się dlaczego? Dlatego, że ratownicy wyglądają jak milion dolarów i ściągają do knajp setki, chcących ich „podziwiać”, panienek.
Prokop i Welman „gwiazdy tvn-u” mnie raczej zniecheca do wyboru produktu i to jakiegokolwiek 🙂 A mozil co zrobil u pana Łukasza Jakóbiaka w 20M2 TALK-SHOW gdy ten nazwal go nie czesław a czesiek? Ten furiat powinnien miec zakaz wystepowania. A slowo celebryta w tym przypadku to naduzycie.
Obejrzałem furię Mozila, szok! Chyba nie jedyny ominę z daleka jego występy, tak jak omijam nieobliczalnych. Skoro dobieram sobie towarzystwo znajomych, z którymi lubię przebywać i za to nie płacę, tym bardziej wybrednie dobieram sobie 'towarzystwo’ osób, które za moje pieniądze mają mi dać wartościową rozrywkę, np. ze sceny. Pan Mozil nie powinien żałować swych środków, by sobie pomóc i korzystać z terapii dobrego psychologa, a może też i psychiatry. I teraz tak, jak po obejrzeniu sympatycznej reklamy dla Play myślałem o udaniu się na jakiś jego koncert, tak po obejrzeniu incydentu w czasie rejestrowania wywiadu w programie „20 m² Łukasza” – wręcz przeciwnie. Szkoda mi takich ludzi 🙁 ale cóż poradzę? 😎