Do 26.02.2014 r trwa promocja dla obecnych i nowych Klientów Heyah, w ramach której Klient Heyah posiadający taryfę Dniówka, Nowa Heyah lub Taryfę Pakietową, który w okresie trwania promocji wyśle SMSa o treści TAK na wskazany numer oraz uzupełni konto dwukrotnie w ciągu 5 dni dowolną kwotą, w ramach nagrody otrzyma dodatkowe uzupełnienie konta od Operatora oraz dodatkowo otrzyma nagrodę gwarantowaną.
Oferta dostępna będzie po spełnieniu łącznie poniższych warunków i w następującej kolejności:
a. Wysłanie SMSa o treści TAK na numer 80404
b. Doładowanie konta dwukrotnie w ciągu 5 dni kalendarzowych, dowolną kwotą.
Promocyjne doładowanie w ramach Oferty to kwota dodatkowego doładowania w PLN od Operatora, którego wartość:
a. Jest równa kwocie w złotych, którą zostało doładowane konto po raz drugi i jeżeli wartość tego doładowania wyniosła od 5 PLN do 150 PLN
b. Jest równa kwocie 150 PLN, jeżeli konto po raz drugi zostało doładowane kwotą
150 PLN lub wyższą
c. Może być wykorzystane w dowolnym czasie i na dowolne usługi
d. Zawiera się w cenie zakupionego kuponu uzupełniającego Heyah lub elektronicznego doładowania
e. Nie powoduje przedłużenia ważności konta
f. Nie jest premiowane bonusami pochodzącymi z innych ofert.
Wysłanie SMSa o treści TAK na nr 80404 wiąże się jednocześnie z zakupem pakietu:
a. Dla Klientów którzy skorzystali z oferty: „Podwójne doładowanie” obowiązującej w okresie od dnia 02.12.2013 do dnia 15.12.2013 przyznawany jest:
1. dla Klientów korzystających z taryf: Nowa Heyah, Taryfa Pakietowa – „Pakiet Internetowy 250 MB”, którego koszt to 10 złotych z VAT,
2. dla Klientów korzystających z taryfy Dniówka – „Internet 1 GB”, którego koszt to 10 złotych z VAT,
b. Dla pozostałych oraz nowych Klientów przyznawany jest:
1. dla Klientów korzystających z taryf: Nowa Heyah, Taryfa Pakietowa – „500 SMS do wszystkich sieci”, którego koszt to 5 złotych z VAT
2. dla Klientów korzystających z taryfy Dniówka – „1000 SMS w T-Mobile i Heyah”, którego koszt to 5 złotych z VAT,
Regulamin „Podwójne Doładowanie” dla obecnych i nowych Użytkowników Heyah: Tutaj
źródło: Heyah
Kan
A może sieć ERA zabierze się za przemeblowanie swojego internetowego BOK do zarządzania numerami? Bo BOK internetowy Heyah wygląda przedpotopowo, funkcjonalność niemalże zerowa, brak możliwości sprawdzania historii powyżej miesiąca wstecz – i to ma być cytuję SIEĆ NAJWIĘKSZYCH MOŻLIWOŚCI? Od czasu zmiany kolorków na różowy promocje są tak sprytnie konstruowane, że regulamin trzeba minimum 3 razy przeczytać, żeby nie wpakować się w jakąś promocję „bez wyjścia” (jak chociażby brak możliwości powrotu do starej taryfy jeśli ktoś przejdzie na tą żenującą taryfę pod nazwą dniówka). Jestem rozczarowany tym, co się wyprawia w obecnej sieci ERA – kiedyś w ERZE było znacznie lepiej, promocje też były lepsze i bez haczyków (dawne sławne podwójne doładowanie bez aktywowania jakiś płatnych pakietów – to było coś).
~klient, kiedyś było lepiej, owszem, ale te teraz nie są złe, im większe drugie doładowanie, tym mniej odczuwalna strata na wykupieniu obowiązkowego pakietu.
Heyah zapomniała dodać że w momencie wysłania „Tak” zgadzam się na opłatę 3zł co miesiąc za aktywację „bez terminu ważności”.
Bzdura, gdzie to masz napisane w regulaminie?