W sobotę rusza kolejna odsłona kampanii promującej nowe atrakcyjne oferty T-Mobile: gwarancję najtańszych smartfonów na start oraz dwóch tabletów za złotówkę.
Podobnie jak w poprzedniej odsłonie kampanii, tak i tym razem operator postawił na koncepcję krótkich, pełnych humoru scenek nakręconych w windzie. W nowej odsłonie kampanii oferty T-Mobile promuje Zbigniew Wodecki.
Nowe spoty promujące oferty: „Gwarancja najtańszych smartfonów na start” oraz „Dwa tablety za złotówkę w T-Mobile” pojawią się w telewizji i Internecie już w sobotę, 1 lutego br. Kampania obejmie również ponadto media ogólnopolskie i stacje radiowe oraz media społecznościowe i działania w punktach sprzedaży T-Mobile. Projekt zrealizowano we współpracy z agencją kreatywną G7 oraz domem mediowym Starcom.
Spoty reklamowe już dziś można obejrzeć przedpremierowo na oficjalnym kanale Youtube T-Mobile:
źródło: T-Mobile Polska
Kan
Znowu ta winda. Za te reklamy powinni dostać odpowiednik złotych malin.
Beznadziejna ta reklama z windą. Nie znam nikogo kto by się o niej pozytywnie wypowiedział. Jedyne co im się ostatnio udało to nad morzem, że można się zwyczajnie wyłączyć.
Reklamy T-mobile z windą też mi się nie podobają.
A ciekawe z jakiej sieci przeszedł Wodecki ? 😉 😛 Reklamy T-mobile nigdy nie przypadały mi do gustu… a nawet denerwowały mnie te dla firm i głos tej dziewczyny z tak tak fona 😉
Kupujecie ofertę bo reklamówka leci czy kierujecie się własnym rozumem
Ja zawsze kupuje u operatora, który ma najlepszą reklamę. A co?
KUŚWA i znowu ta winda !!!!. Wodecki umie grać w reklamach 🙂 ,ale z tą windą przesadzają !!!. Dobre oferty dla osób prywatnych ,firm są tylko w internecie 🙂 w salonach NIE MA CO SZUKAĆ !!!. Przez tą windę !!! reklama jest do kitu !!!!!!.
Windom do nieba 🙂
Czy innych pomysłów (niż te nudne reklamy w windzie) już nie ma? Ile będzie jeszcze odcinków z serii „w windzie”?
Kolejna winda http://www.youtube.com/watch?v=UnRhzXqW7Aw
A mi się te windy podobają. Tylko mogli dać zaśpiewać Wodeckiemu „majuuuu…m majuuu…m” zamiast „mają mają”. Albo jeszcze lepiej niech zaśpiewa: „Miami, miami” Ludzie, co wam te reklamy przeszkadzają? Nie rozumiem tego.
Jak slysze te durne reklamy tmobile to zmieniam kanał…
z dobrze poinformowanych źródeł wiem, że te reklamy cieszą się dużą sympatią wśród ludzi. Motyw z windą to świetny pomysł i pan Wodecki zapina całość okraszając to z właściwym sobie humorem okraszając całość muzycznie. Należą się duże brawa dla pomysłodawców reklamy. Jestem przekonana, że reklama wejdzie do kanonu polskich reklam i za lat 15 będzie się wspominać z sympatią, tak jak dzisiaj wspomina się reklamy pewnego proszku 'ociec prać?’ czy pumeks purokolor ;). Dziękuję za uwagę i pozdrawiam
Nie żartuj. Z dobrze poinformowanych źródeł wiem,, że ludzie przełączają program w tv jak widzą te reklamy T-Mobile.
Piszesz jak pracownik tej agencji reklamowej.
Robię to samo – gdy tylko widzę te reklamy w windzie, zmieniam kanał telewizyjny albo wychodzę do kuchni po coś do jedzenia.
im głośniej pieski konkurencji szczekają tym bardziej dowodzi to, że reklama odnosi większy sukces niż zakładali jej twórcy. Pomysł z windą trafiony, bo oryginalny, nieszablonowy, że tak powiem kolokwialnie: o to chodziło!
@Wezyr, wszystko się zgadza, ale następnym razem wymyśl swój tekst i nie posługuj się cudzymi.
Mumio w Play to bida z nędzą. Dobrali się jak w korcu maku, kabaret, którego już nikt nie zaprasza i operator z nędzną ofertą. Hehe tandem niezły
Te reklamy w windzie są bardziej beznadziejne niż Mumio w Plusie teraz w Play…
Mumio w Play to porażka.
Mumio w Plusie to był szał. W Play jest porażką.
Im większa aktywnośc trolla tym bardziej dowodzi to, że reklama odnosi zamierzony skutek.
Ale odwrotny, to nie Wall Street – nie ważne co mówią, ważne żeby mówili. To Polska i niemiecki operator. Tutaj się pamięta negatywne rzeczy, o pozytywnych zapominamy następnego dnia.
TMobile i ta agencja musi mieć kreatywnych ludzi, że właśnie takie nieszablonowe reklamy robią. Nie wyświchtane z kabaretem tylko w miejscach wydawałoby się nie nadających się na reklamę. Kolejny rz udowodniono, że liczy się pomysł a ten mieli genialny. Prawdą jest, że masa ludzi lubi tę reklamę i podśpiewuje sobie pod nosem. Wiem, to z pewnych źródeł. Reklama wbrew temu co piszą amplifierzy konkurencji, cieszy się ogromą sympatią. Wyniki badań nie kłamią. TM wyznaczył nowy trend, kierunek, w którym powinna zmierzać reklama dzisiaj, bo celebryci są niewiarygodni. Pan Zbyszek nie mówi, że przeszedł do TM.
Genialny pomysł z windą – nudniejszego nie było?
To najgorsze reklamy na rynku i te inne: „mówiłam, że mówiłam”
Im większy szum w mediach tym lepiej. Takie jest założenie i jak widać po dyskusji cel został osiągnięty.
Widzę że nikt nie zwrócił uwagi na to że oferty abonamentowe zdrożały w T-mobile. Już oferty bez limitowej tylko sim za 40 zł nie ma. Teraz ta opcja kosztuje około 55 zł.
Bo reklama odstrasza. Nie zachęca do zrewidowania ofert. Tym lepiej, bo ludzie się przynajmniej nie zawodzą idąc do konkurencji.
Nigdy nie kieruje się reklamą w wyborze ofert operatorów. Jak ktoś tak robi to jego sprawa, ale na pewno nie dokona dobrego wyboru.
Winda w reklamie.. ? No bo telefony działają pod „Windą8” :D:D:D A reklamy beznadziejne, widzę w TV, zmieniam kanał – tak jak ktoś już tutaj napisał. Podobnie z Mumio w Play – odgrzewany i w dodatku bardzo zepsuty „kotlet”. Jeszcze w plusie na początku było stosunkowo śmiesznie i fajnie (przykuwało wzrok). W Play… porażka. Kto im te spoty tam wymyśla ?
Zdecydowanie wolę już windę, niż zbiegowisko celebrytów w Play, nie mówiąc o tym zagraniu z Mumio.
A co? Wydymali Plusa i dlatego piszesz „zagranie”? Akurat w windzie tez jest celebryta.
Bo wzięli Mumio, które nikogo już nie bawi i każdy zdążył zapomnieć, że w ogóle istnieje coś takiego? Faktycznie dokopali Plusowi, uuu… A co do windy, to ok, jest sobie Wodecki, ale nie ma w każdej reklamie nowej gwiazdki i robienia wokół tego niepotrzebnego szumu. Jakby tmobile działało jak Play, to w windzie by już dawno zabrakło miejsca, a co za dużo to…
Widać niemiecki operator nie ma innych pomysłów? To już ich niemieckie reklamy za granicą są lepsze, bo te polskie są totalnie nudne.
Mumio nie bawi bo przeszedł do Play. Skąd wiesz, że Munio już nikogo nie bawi? Przecież jeszcze tak naprawdę nic nie zaczęli robić a już są niezabawni. Nie zauważyłeś, że z chwilą przejścia do Playa każdy znany, szanowany i lubiany z miejsca staje się beznadziejny, beztalentny i brzydki?
w porównaniu do reklamy play i Mumio, to ta reklama jest majstersztykiem. Im więcej ujadania trolli to tym większy dowód na to, że konkurencja i opłacani przez nią klakierzy nie mają pomysłu na porównywalną reklamę.
Masz rację tylko sam się wkopałeś: to na reklamę Playa psy szczekają. Ta TM pozostaje niezauważona. Nie ma nic gorszego jak wydać pieniądze na reklamę która jest może i majstersztykiem technicznym ale nie wzbudza w ogóle żadnych emocji . Jak Claudia Schiffer, niby ładna, niby miła a wieje od niej jak od otwartej lodówki.
Nie wypowiadaj się na temat wzbudzania przez kobiety emocji u prawdziwych mężczyzn, bo jako homoś nigdy tego nie zrozumiesz.
A co masz do homusiów? Jesteś homofobem? To może być karalne :lol ależ musiałem cię wqrwić.