T-Mobile Polska, na stronie Heyah już odlicza do startu nowego cennika. A szefowie T-Mobile nie ukrywają, że w ten sposób zamierzają przeciwstawić się szybkiemu podbojowi rynku przez sieć Play. – Nowa taryfa Heyah „non-stop”, to uderzenie głównie w segment Playa – deklaruje na łamach DGP Miroslav Rakowski, prezes T-Mobile Polska.

To nie my rozpoczęliśmy wojnę cenową, ale musimy odpowiedzieć na ruchy konkurencji – dodaje. Operator wykorzysta markę Heyah, ponieważ jest skierowana do młodszego klienta, ale także by nie osłabiać głównej marki T-Mobile niższymi cenami – relacjonuje DGP.

T-Mobile Polska, operator sieci T-Mobile posiada 15,92 mln klientów na koniec I kwartału 2013 roku co stanowi wzrost o 9,7% w stosunku do roku ubiegłego. T-Mobile notuje nieprzerwany od 7 kwartałów spadek ogólnej liczby użytkowników, zyskuje jednak klientów w segmencie abonamentowym (7,014 mln).

Jak informuje Dziennik Gazeta Prawna, w pierwszym kwartale 2013 Play przejął ok. 220 tys. klientów tracąc zaledwie 20 tys.. Na drugim miejscu uplasował się T-Mobile zyskując 120 tys. nowych klientów.

T-Mobile nie ujawnia jeszcze, ile miesięcznie zapłacą klienci Heyah. Warto przypomnieć, że Orange dla zwiększenia atrakcyjności swojej oferty wprowadził Nju.mobile z rozmowami no limit za 29 zł, na którą Play odpowiedział wprowadzeniem New Red Bull Mobile. Niewykluczone, że Heyah zaoferuje podobne warunki cenowe w ramach taryfy „non-stop”.

Obecnym właścicielem spółki PTC (obecnie T-Mobile Polska) jest koncern o globalnym zasięgu, Grupa Deutsche Telekom, do którego należą: T-Mobile i T-System. Spółka obejmuje swoim zasięgiem 50 krajów i obsługuje ponad 180 mln klientów.

źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Kan