wczorajsze utrudnienia zostały wyeliminowane, więc jeśli dalej macie problemy z siecią należy je zgłosić je do Biura Obsługi Abonenta” – poinformował w niedzielę na swoim profilu na Facebooku operator sieci T-Mobile.

Z działem technicznym można kontaktować się też na sposoby podane na tej stronie:
http://www.t-mobile.pl/pl/kontakt.

Problemy klientów T-Mobile na wschodzie kraju zaczęły się w sobotę przed południem. W oficjalnym komunikacie T-Mobile na Facebooku można było przeczytać, że „trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności sieci w jak najkrótszym czasie„.

W tym samym czasie na tym obszarze milczały także telefony klientów Orange. Operator ze swoją awarią uporał się w sobotę po południu. Jak wyjaśnił Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska, problemy z dostawą usług na terenie południowo-wschodniej części krajów pojawiły się po awarii kontrolerów urządzeń technicznych.

źródło: T-Mobile, Orange

Kan