Nowe zasady rocznej ważności konta w PTC będą pozwalały na łączenie jej z wszystkimi promocjami i ofertami dostępnymi dla klientów usług na kartę. Wprowadzenie nowych funkcjonalności będzie wiązało się z opłatą, z której klient będzie mógł w dowolnym momencie zrezygnować bez utraty benefitu związanego z wydłużonym terminem ważności konta.

Od 19 marca br. PTC wprowadza zmiany dla wszystkich klientów T-Mobile na kartę oraz Heyah korzystających z promocji „Rok ważności konta po każdej rozmowie”. Usługa polega na przedłużaniu ważności konta na rok po wykonaniu lub odebraniu połączenia, wysłaniu lub odebraniu wiadomości tekstowej albo multimedialnej oraz połączeniu z Internetem i teraz będzie można ją łączyć z wszystkimi promocjami i usługami dostępnymi w T-Mobile na kartę i Heyah. Promocję „Rok ważności konta po każdej rozmowie” będzie można łączyć z bardzo popularnymi wśród klientów usługami, m.in., „Prezentobranie”, „2x Więcej na konto” czy „Pakiet 60 minut do wszystkich sieci”. W związku z tymi zmianami PTC wprowadza opłatę za korzystanie z usługi „Rok ważności konta po każdej rozmowie” w wysokości 3 złotych miesięcznie. Koszt aktywowania usługi dla nowych użytkowników będzie wynosił 5 złotych wraz z wliczonym w tę cenę abonamentem za pierwszy miesiąc. Dotychczasowi klienci będą mogli kontynuować korzystanie z usługi na nowych zasadach bez ponoszenia kosztów opłaty aktywacyjnej.

Wyłączenie usługi „Rok ważności konta po każdej rozmowie”, zgodnie z nowymi zasadami, nie powoduje skrócenia terminu ważności konta.

Usługę „Rok ważności konta po każdej rozmowie” można aktywować wysyłając SMS-a o treści Tak na numer 568 w Heyah oraz 668 w T-Mobile na kartę. Aktywną usługę będzie można wyłączyć w dowolnym momencie wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści NIE na numer 568 dla Heyah i 668 w T-Mobile na kartę, Ekspresowym kodem, w internetowym serwisie lub kontaktując się bezpośrednio z odpowiednim biurem obsługi.

O wprowadzanych zmianach klienci usług przedpłaconych PTC będą informowani bezpośrednio oraz w komunikacji na stronie www, Facebooku, w biurze obsługi oraz w salonach i sklepach.

źródło: T-Mobile

Kan