15 listopada T-Mobile rozpoczyna kampanię dla świątecznych ofert, w której każdy abonent otrzyma prezent.

Nowa, świąteczna kampania T-Mobile prowadzona pod hasłem „Grzeczny czy niegrzeczny i tak dostaniesz prezent” będzie promowała oferty z dodatkowymi usługami na święta. Wszyscy nowi klienci ofert abonamentowych otrzymają od T-Mobile prezenty. Dla klientów, którzy skorzystają z oferty Internetu z netbookiem, laptopem lub tabletem otrzymają w prezencie usługę Blueconnect noc, dzięki której będą mogli korzystać bezpłatnie z nielimitowanego dostępu do Internetu w nocy. Natomiast abonenci taryf głosowych, minutowych i multimedialnych będą mogli wybrać prezenty spośród specjalnych świątecznych pakietów nielimitowanych rozmów oraz SMS-ów i MMS-ów.

Kampania świąteczna T-Mobile obejmuje TV, outdoor, prasę, Internet, social media oraz materiały BTL. Projekt został zrealizowany przez agencję G7 oraz dom mediowy Starcom.

Reżyserem spotu reklamowego jest Marc Wilkins, laureat nagrody Złotego Lwa na festiwalu w Cannes w 2003 roku. Muzykę na potrzeby filmu skomponował uznany, niemiecki twórca Lars Löehn.

Spoty przygotowane dla kampanii świątecznej:

źródło: T-Mobile

Kan