Polska Telefonia Cyfrowa, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w kraju, wspiera kampanię dotyczącą równego traktowania i tolerancji przygotowaną z inicjatywy Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania.
PTC rozpoczyna dzisiaj specjalną akcję informacyjną i edukacyjną dla swoich abonentów poprzez kampanię SMS-ową, MMS-ową i banerową. T-Mobile chce dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, aby promować właściwe postawy tolerancji i niedyskryminacji. Kampania ma na celu przede wszystkim uświadomienie odbiorcom, jak reagować i przeciwstawić się zjawiskom dyskryminacji bez względu na to czy dotyczą one nierównego traktowania ze względu na niepełnosprawność, płeć, status społeczny, wiek, religię, orientację seksualną, światopogląd czy rasę i pochodzenie etniczne.
Dla T-Mobile – międzynarodowej i wielokulturowej marki – działania na rzecz równego traktowania są niezwykle istotne. Firma w swojej codziennej działalności biznesowej łączy standardy poszanowania prawa i przepisów ze szczególnymi wymaganiami dotyczącymi etycznego zachowania. W firmie obowiązuje Kodeks Etyki Biznesu, którego zasadami pracownicy kierują się wykonując swoje codzienne obowiązki. Wspiera on budowanie kultury korporacyjnej, w której równe traktowanie jest podstawą współpracy zarówno między pracownikami firmy, jak i w kontaktach z naszymi klientami i partnerami biznesowymi.
źródło: T-Mobile
Kan
No fajna rzecz, T-Mobile pokazuje też, że zależy im na ludziach i chcą ich wspierać, kampania ma za zadanie uświadomić ludziom, jak trzeba reagować i przeciwstawić się zjawiskom dyskryminacji bez względu na wszystko. Bardzo poztywne, tylko czy to będzie na samym T-Mobilu czy też użytkownicy Heyah też będą brali udział w kampanii ? przecież PTC to i T-Mobile i Heyah. W artykule jest raz napisane że T-Mobile, a raz że PTC. 🙂
Dobry pomysł , tylko się obawiam że taka kampania i tak nic nie zmieni na lepsze.
Uświadamianie i wsparcie i tak bardzo się liczy nawet jeśli dotrze do choćby niewielkiej grupy osób, jak dla mnie takich akcji powinno być jak najwięcej, chwali się natomiast to, że telekom zdecydował na swój udział w całym przedsięwzięciu.
Jestem pozytywnie zaskoczony tym, że T-Mobile włączył się w tego rodzaju kampanie.
Wielki szacun dla organizacji, które po za swoimi czynami, dla ktorych zostaly stworzone wykorzystuja swoj kapital w innych kwestiach, jak np ta ukierunkowana wrecz charytatywnie. Jeśli chodzi PTC to ostatnio naprawde wielki uklon w ich strone. Pomogli juz ptakom, teraz tolerancja. Oby tak dalej. Nalezy sie oskar pokojowy :d