Mobile PL przeprasza za awarię.
Chcielibyśmy raz jeszcze przeprosić klientów, którzy w minioną sobotę
odczuli skutki awarii światłowodów naszego zewnętrznego dostawcy.
Mamy
nadzieję, że pakiet, który dla Was przygotowaliśmy, choć w niewielkim
stopniu wynagrodzi Wam te utrudnienia – czytamy w komunikacie PTC na
Facebooku.
– Pragniemy Was zapewnić, że dołożymy starań, by zapobiec takim sytuacjom w przyszłości – dodaje T-Mobile.
Pakiet 10 minut wymiennych na 40 SMSów można aktywować do końca listopada, wysyłając darmowego SMSa o treści TAK na numer 80807.
Co to jest 10 minut a ile w tym czasie można było stracić, jeżeli zewnętrzna firma nie spełnia standardów to się ją zmienia lub karze. Ale + za dobre chęci dla TM
10 minut za prawie pol dnia to smieszne wrecz jak dla tak wielkiej i szanujacej sie firmie. A mogli zyskac na tym wiekszym rabatem a tak przepadlo. szkoda . Darmowa reklama jak mozna dbac o klientow w takich sytuacjach. Widac na wiecej ich nie stac. Pozostaje niesmak tylko.
10 minut. Do TM, Heyah i stacjonarne. W sieci, hehe. Czyli prawie jakby nic nie dali.
Wszyscy wiedzą że NIEMIECKA sieć komórkowa jest dla NIEMIECKICH obywateli 😛 jak komuś się nie podobała awaria to kupić sobie abonament w POLSKIEJ! upsss… przecież takich nie ma 😛 no to sorki 😛
Nicku 'zyebiszek z wc’ ty tak głupa palisz i czepiasz się bezmyślnie dla taniego lansu na forach czy wyniosłeś to po kimś w genach? 🙄
A co takiego głupiego napisałem kolego???? Slogan wziąłem z reklamy z TV,a treść z życia 🙂 Jeżeli wskażesz mi, która sieć jest jeszcze w Polskich dłoniach to się wycofam z tych opinii 🙂 no nie do końca wiem jak sytuacja Plusa wygląda 🙂
Ja w ogóle nie odczułem awarii ale 10min przyda się. Wiadomo, że awarie zdarzają się wszędzie. W takim Play wg mnie stan awarii trwa stale, szczególnie na 2G, wiem, bo korzystam.
Mam pytanie ponieważ mam zamiar zakupic ten telefon i nie wiem czy ma on wi-fi a to jest dla mnie bardzo ważne wiec prosze o odpowiedz moze byc na gg 13389712.
Ja nie odczułem żadnych skutków awarii. Dzwoniłem normalnie bo jak sie dowiedzialem o awarii to zaraz sprawdziłem i wszystko działało
u mnie podobnie – też nie odczułam awarii, ale gratisowe minuty chętnie przygarnę 🙂 w Heyah na szczęście też działa.
„Pakiet można aktywować” czyli po raz kolejny OP liczy, że połowa klientów się nie dowie i nie odpali pakietu. Niemiecka solidność poparta polską rzetelnością
No to juz spróbowałem wysłać i aktywować pakiet w TakTak w końcu to tez Tmobile i co? i okazało się że wyskakuje napis Nie można wysłać wiadomości wiadomości zabroniona, czy jakoś tak. Czyli lipa i oszustwo
pomocy na samsungu c3050 gry mi nie działąją dużo razy mi przesyłali gry ale żadne nie mogłem grać pomocy!!
Może przesyłają ci niekompatybilne z telefonem. Spróbuj sam pobrać grę np z tąd http://www.waptrick.com/ i sprawdz czy działają. Gry sa tam za darmo więc mozesz smiało pobierać płacisz tylko za transfer danych chyba ze masz juz pakiet internetowy to też nic nie płacisz
W mojej okolicy to było dwa dni z rzędu po pół dnia. 10 minut w buty sobie mogą wsadzić. 5 lat temu Plus za awarię, której nie odczułem dał 30 minut w sieci bez potrzeby aktywacji (pamiętacie ile wyższe były wtedy ceny połączeń)
A próbowałeś aktywować teraz ten Pakiet w TM bo mi sie nie udało
zbyszekswce – jakbyś się cokolwiek orientował w temacie to byś takich bzdur nie wypisywał! Polkomtel S.A. jest jedynym operatorem, który jest w większości Polski i poprzez wykupienie przez Solorza Plusa nadal taki pozostaje!
Plus, to nie jest polska sieć, tylko cypryjska w posiadaniu pana Krok-Podgórski-Solorz-Żak z kilkoma paszportami. Ufacie facetowi, który ma 4 nazwiska, nie wiadomo które z nich jest prawdziwe…
Jaki operator, takie zadośćuczynienie 😛
Względnie sprawiedliwa dla abonamentowców byłaby ulga w abonamencie, procent od ilości 'siekniętych’ dni utrudnienia/uniemożliwienia korzystania z usług w sieci przez swoich abonentów w stosunku do ilości dni miesiąca rozliczeniowego. I tak np. za 2 dni 'utrudnieniowe’ byłoby to np. 2 : 30 x 100% = ponad 6,66%. Przy niziuńkich abonamentach od ok. 30 zł/mies byłoby to 2 zł, przy internecie BlueConnect z abo przyjmijmy 100 zł/mies byłoby to jakieś 6,66 zł a przy najwyższych abonamentach rzędu 300-400 zł/mies byłoby to już 20-26,66 zł. A prepaidowcom… nie wiem, jak możnaby wynagrodzić, co możnaby dać?… Może faktycznie 10 minut do wszystkich wielkich W3 oraz na stacjonarne, wymiennych na 20 mmsów lub 40 smsów?… Wyłganie się dziesięcioma minutkami wymiennymi na 40 smsów do wszystkich jak leci, także klientów biznesowych, mających umowy na spore abonamenty – to kpina w biały dzień! Nie pozostawię suchej nitki na operatorze, który prawie darmo próbuje się wyłgać za utrudnienia, ponieważ nawet, jeśli przyczyną jest uszkodzenie spowodowane działaniem firm/osób trzecich, to myślicie, że T-Mobile nie będzie się dochodzić sowitych odszkodowań i nie otrzyma ich?… Nie mówiąc o tym, że są z pewnością ubezpieczeni i od asekuracji też zgarną swoje. Koniec końców Ti-Mobajl zarobi na tej awarii sporo, a tym, którzy tak naprawdę ucierpieli w mniejszym lub większym – czasem ogromnym – stopniu, swoim klientom, proponują żenujący ochłapik. Nie pozostawiam suchej nitki na firmie, która tak postępuje wobec swych klientów, szczególnie dlatego, że jestem klientem biznesowym także polskiego T-Mobile.
Moim zdaniem nie ma co narzekać. Fajnie, że operator dał zadośćuczynienie. Nie każdego operatora stać na coś takiego, więc chyba nie ma co narzekać. Mogliby jeszcze wprowadzić jakieś zmiany w taryfach, bo od momentu pojawienia się tego operatora na rynku niewiele się działo- poza oczywiście roamingiem. W tym samym czasie Orange wprowadził wiele nowych możliwości- szczególnie w taryfach biznesowych, czego tutaj troszkę mi brakuje.
Troche Was nie rozumiem… Przeciez T-Mobile mogloby na dobra sprawe nic Wam nie dac i sprawa by ucichla. Wpadki zdarzaja sie kazdemu… A taka rekompensata i tak jest całkowicie w porzadku.