Prezentacja T-Mobile jako sponsora tytularnego była zaplanowana na wczoraj. Została w ostatniej chwili przesunięta na przyszły tydzień, liga startuje już za 9 dni, ale z informacji dziennika Życie Warszawy wynika, że ta nagła zmiana nie oznacza, iż kontrakt jest zagrożony.

Kontrakt ze sponsorem tytularnym ma dać lidze ok. 20 mln rocznie. Kluby dostały umowę ze sponsorem do akceptacji już w ubiegłym tygodniu, przedwczoraj do Ekstraklasy wpłynęły ostatnie brakujące pełnomocnictwa do podpisania kontraktu.

Sieć komórkowa Era, która niedawno przejęła nazwę T-Mobile – i właśnie liga ma się nazywać T-Mobile Ekstraklasa, starała się już swego czasu o tytuł sponsora ligi, ale wówczas przegrała rywalizację z Orange. Była też sponsorem m.in. Wisły Kraków.

Przesunięcie o tydzień z opublikowaniem sponsora tytularnego ma miec związek z przygotowanie kampanii reklamowej. Liga startuje za dziewięć dni: z nowym sponsorem, nowym logo, nowym terminarzem.

źródło: Życie Warszawy