Jesteś tutaj:-, Newsy, Rynek, T-Mobile, Taryfy komórkowe-T-Mobile startuje 5 czerwca 2011 roku: oficjalnie

T-Mobile startuje 5 czerwca 2011 roku: oficjalnie

Polska Telefonia Cyfrowa
rozpoczęła proces wprowadzenia na polski rynek globalnej marki T-Mobile. Nowa marka zastąpi
dotychczasową od dnia 5 czerwca 2011
roku
. Proces jej wprowadzenia potrwa kilka miesięcy. Firma PTC
będzie kontynuowała działalność na polskim rynku pod swoją
dotychczasową nazwą z wykorzystaniem strategii i wartości marki
T-Mobile należącej do Grupy Deutsche Telekom, współzałożyciela i
jedynego właściciela PTC.

Wraz z wprowadzanymi zmianami sieć T-Mobile w Polsce zyska
również nowe logo – „T” oraz
hasło przewodnie „Chwile, które łączą”,
polską wersję hasła DT „Life is for sharing”. Nastąpi też szereg zmian
w działaniu firmy i w ofercie. W ciągu najbliższych tygodni dostosowany
zostanie wygląd ponad 1000 salonów i sklepów sieci T-Mobile do
standardów i wizualizacji tej marki na świecie. Z dniem 5 czerwca
nastąpią też zmiany we wszystkich systemach wewnętrznych i
zewnętrznych, zarówno tych widocznych, jak i niewidocznych dla
klientów. Jednym z elementów tych zmian będzie uruchomienie nowej
strony internetowej www.t-mobile.pl., na którą będą automatycznie
przekierowywani internauci z dotychczasowej strony www.era.pl. Będą tam
zamieszczone wszystkie informacje o produktach, usługach,
technologiach, zasięgu i ofertach T-Mobile w Polsce, a także materiały
związane z dotychczasową ofertą sieci Era. Zmienione zostaną firmowe
adresy e-mail, ale dotychczasowe będą jeszcze obowiązywały równolegle
przez pewien czas. Sukcesywnemu dostosowaniu do nowej marki ulegną też
wszystkie materiały reklamowe i promocyjne.

Jesteśmy dumni, że PTC staje się
pełnoprawną częścią rodziny Deutsche Telekom, a marka T-Mobile już
wkrótce pojawi się na polskim rynku. PTC jest drugą co do wielkości
firmą w naszym europejskim portfolio, liderem mobilnych technologii i
czołowym polskim pracodawcą
„, powiedział Roland Mahler, Chief
Regional Officer Europe w Deutsche Telekom. „Polski rynek telekomunikacyjny przedstawia
olbrzymie możliwości dalszego korzystnego wzrostu – jest przecież
największym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej i nadal się rozwija
”.
Wraz z nową na polskim rynku,
międzynarodową marką T-Mobile wprowadzamy jej globalne wartości:
prostota, kompetencje i innowacyjność. Będą one przyświecać wszystkim
naszym działaniom i wprowadzanym, nowym ofertom. Natomiast w naszym
podejściu nie zmieni się to, co zawsze było naszą najmocniejszą stroną:
jakość, obsługa klienta i profesjonalizm pracowników
” –
podkreślił Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Sieć T-Mobile będzie oferować
wszystkie dotychczas świadczone przez PTC pod marką Era
usługi i produkty mobilne oraz stacjonarne,
zarówno w systemie abonamentowymi, jak i przedpłaconym, dla klientów
indywidualnych oraz instytucjonalnych. Dlatego klienci PTC korzystający
obecnie z usług sieci Era będą mogli bez żadnych przeszkód kontynuować
swoje dotychczasowe umowy i jednocześnie korzystać z nowych promocji
oferowanych przez T-Mobile.
Wprowadzenie sieci T-Mobile nie będzie niosło żadnych utrudnień dla
klientów sieci i z ich punktu widzenia będzie całkowicie nieodczuwalne.
Wszystkie zmiany zostaną wprowadzone płynnie, bez przerw w świadczeniu
usług i bez konieczności podejmowania przez nich jakichkolwiek działań
i zostaną udostępnione dla wszystkich automatycznie. Nie zmienią się
numery telefonów, ani sposób ich wybierania. Wszystkie produkty Ery
dostępne dotychczas w punktach sprzedaży pozostają aktywne i zostanie
na nich umieszczona specjalna naklejka potwierdzająca ten fakt.
Stopniowo na rynku będą się pojawiały nowe produkty o niezmienionych
funkcjonalnościach oznakowane T-Mobile.

Nowa globalna marka T-Mobile na polskim rynku to nie tylko zmiana
nazwy i wizualizacji jednej z największych polskich sieci komórkowych.
To również unikalna oferta możliwa dzięki globalnemu zasięgowi nowej
marki. Po raz pierwszy klienci za stałą opłatę uzyskają możliwość
nielimitowanych połączeń do wszystkich w globalnej sieci na świecie i w
Polsce. Start międzynarodowej marki T-Mobile oznacza również nową
jakość w ofertach dostępu do Internetu, które będą umożliwiały
korzystanie z pakietów transmisji danych poza granicami kraju bez
dodatkowych kosztów po ich wyczerpaniu.

Przygotowana specjalnie dla polskich klientów z okazji inauguracji
T-Mobile oferta składa się z 3 głównych filarów, a jej podstawą jest
międzynarodowy i globalny zasięg sieci T-Mobile.

Po raz pierwszy w historii – i jako
pierwsi w Grupie Deutsche Telekom – klienci T-Mobile w Polsce w ramach
opłaty abonamentowej otrzymają możliwość nielimitowanych połączeń
zarówno na krajowe numery T-Mobile, jak i numery T-Mobile na całym
świecie
.
Drugim elementem nowej oferty są usługi
roamingowe i międzynarodowe
– tak tanie,jak usługi krajowe – pod
nazwą „Wszędzie rozmawiaj”.
Transmisja danych w roamingu to trzeci filar propozycji T-Mobile
skierowanej do polskich klientów. Jako pierwszy w Polsce T-Mobile
uruchamia najtańszą transmisję danych w roamingu w całej Unii
Europejskiej, umożliwiającą pełną kontrolę kosztów. W ramach oferty
dostępne są pakiety transmisji danych, dostosowane do zróżnicowanych
potrzeb klientów zarówno z laptopem, jak i z telefonem. Dzięki
przynależności do globalnej Grupy Deutsche Telekom klienci PTC będą
mogli również skorzystać ze specjalnej oferty nowoczesnych smartfonów
oraz tabletów.

PTC, będąc częścią globalnego koncernu telekomunikacyjnego Deutsche
Telekom, może w pełni korzystać z międzynarodowych doświadczeń jednej z
największych grup telekomunikacyjnych na świecie. Dzięki temu ma pełen
dostęp do najnowocześniejszych technologii oraz rozwiązań, które
umożliwiają świadczenie klientom w Polsce unikalnych produktów i usług
oraz dostarczanie korzystnych ofert obejmujących niskie stawki za
połączenia głosowe i transmisję danych zarówno w kraju, jak i za
granicą. PTC uczestniczy w realizacji globalnej strategii Grupy
Deutsche Telekom, która oparta jest na trzech podstawowych zasadach:
usprawnienie (FIX), przekształcenie (TRANSFORM), innowacja (INNOVATE).
Podstawą działania Grupy Deutsche Telekom jest wizja: globalny lider w
zakresie zintegrowanych usług komunikacyjnych dla klientów prywatnych i
instytucjonalnych oraz aspiracja: być najbardziej cenioną firmą
usługową w branży telekomunikacyjnej.
Międzynarodowa marka T-Mobile oparta jest na trzech podstawowych
wartościach:

    Innowacja – wyznaczamy
    nowe standardy, rozwijamy komunikację grupową;

    Kompetencje – sieć, usługi,
    produkty i relacje z klientami są u podstaw wszystkiego, co robimy;
    Prostota – nasze rozwiązania
    są proste, po to żeby klienci mogli się skupiać na tym, co dla nich
    najważniejsze.

Przynależność PTC do Grupy Deutsche Telekom przynosi również
wymierne korzyści pracownikom firmy. Rozszerzająca się współpraca to
szereg nowych możliwości związanych ze zdobywaniem doświadczenia
poprzez międzynarodowe staże i wymianę pracowników, a także obejmowanie
stanowisk we wszystkich firmach Grupy na całym świecie.

Spółka Polska Telefonia Cyfrowa została współzałożona w 1995 roku
przez Deutsche Telekom, jeden z największych koncernów
telekomunikacyjnych na świecie. Wprowadzenie do Polski marki T-Mobile
jest możliwe dzięki pełnej integracji PTC z Grupą Deutsche Telekom na
początku bieżącego roku. Grupa Deutsche Telekom jest jedną z wiodących
światowych korporacji telekomunikacyjnych, która obsługuje około 128
milionów klientów usług mobilnych, 36 milionów linii stacjonarnych i w
przybliżeniu 17 milionów linii szerokopasmowych (dane na 31 marca
2011). Grupa świadczy usługi i produkty dla sieci stacjonarnych,
telefonii komórkowej, Internetu oraz IPTV, a także oferuje rozwiązania
ICT dla klientów biznesowych i korporacyjnych. Deutsche Telekom jest
obecny w ponad 50 krajach i zatrudnia około 244 tysięcy pracowników na
całym świecie. Grupa wypracowała w roku finansowym 2010 przychody w
wysokości 62,4 miliarda euro; ponad połowa z nich pochodziła spoza
Niemiec (dane na 31 grudnia 2010). PTC jest obecnie drugą co do
wielkości w Grupie Deutsche Telekom firmą świadczącą usługi telefonii
mobilnej, a Polska jednym z najważniejszych dla koncernu rynków.

źródło: PTC

Kan

Warto przeczytać:
Konferencja prasowa Polskiej Telefonii Cyfrowej: LIVE: T-Mobile od 5 czerwca



Autor |2011-05-19T12:59:00+02:0019 maja 2011 12:59|Kategorie: Internet mobilny, Newsy, Rynek, T-Mobile, Taryfy komórkowe|Tagi: , , |9 komentarzy

9 komentarzy

  1. strzalka 19 maja 2011 w 11:04 - Odpowiedz

    Dobra, to teraz czekamy na szczegóły oferty i nowe telefony.

  2. Walduss 19 maja 2011 w 11:20 - Odpowiedz

    Nie powiem szybko dość, spodziewałem się, że konkretnych zmian przed sierpniem, a tu proszę 🙂 Oferta zapowiada całkiem przyjemnie zobaczymy tylko jak cenniki wyglądają (zwłaszcza na pakiety internetowe w roamingu)/

  3. klim 19 maja 2011 w 15:04 - Odpowiedz

    No, wygląda nieźle, szczególnie te tanie międzynarodowe i roaming 😉 Czekam na pełną odsłonę 5 czerwca 😉

  4. ktoś 19 maja 2011 w 19:42 - Odpowiedz

    a będzie można zerwać umowę z nimi przez to?

    • boom 19 maja 2011 w 20:06 - Odpowiedz

      Nie, bo umowę masz podpisaną z Polską Telefonią Cyfrową, a Era to tylko ich marka.

  5. DOROTA 19 maja 2011 w 20:06 - Odpowiedz

    BATERIA SZYBKO PADA – TAK WSZYTSKO OK ::d

  6. Molek 20 maja 2011 w 13:29 - Odpowiedz

    Eh, badziewie….:/ Co mogą dać więcej niż tańsza oferta? Konkurencja jest gotowa- Plus idealnie się wbił w ten temat i szykuje się na ofensywę. I wydaje mi się że mają całkiem mocne szanse, żeby zostać liderem!

    • k 20 maja 2011 w 18:53 - Odpowiedz

      Przeczytaj zapowiedzi. Prócz tańszej oferty dadzą coś, czego nie ma nikt inny, czyli m.in. nielimitowane rozmowy w sieci, czyli do T Mobile we wszystkich krajach.

    • Poll 20 maja 2011 w 19:54 - Odpowiedz

      Równie dobrze mogli dać za darmo połączenia na Marsa. Tylu jest klientów którzy na to [b] CZEKALI[/b] ŁOŁ!!!!!

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.