Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO – Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus.
Centralka Firmy to usługa, która działa jak wirtualna recepcja, z którą łącza się osoby dzwoniące. To ona wita dzwoniących, przedstawia ofertę firmy, przekierowuje połączenia pod wybrane numery, odbiera wiadomości i fax, a nawet może wysłać SMS-a z informacją dla wszystkich dzwoniących.
Co usłyszą dzwoniący i gdzie będą przekierowywane ich połączenia ustawia się w aplikacji usługi na stronie internetowej. Poprzez aplikację jest też możliwość dokonywania zmian funkcjonalności dostępnych w ramach usługi, a także konfigurowania jej na własne potrzeby. Wybór stopnia złożoności ustawień zależy tylko od decyzji użytkownika i jego indywidulanych preferencji. Do wyboru, w aplikacji usługi są: Centralka podstawowa, Centralka optymalna, Centralka zaawansowana, Centralka własna.
Możliwości Centralki Firmy na numerze komórkowym:
- indywidulane powitanie z ustawianym menu do wyboru tonowego dla osoby dzwoniącej,
- automatyczne przekierowania połączeń pod zdefiniowane numery, zależnie od wyboru osoby dzwoniącej,
- przekierowania bezpośrednio na numer telefonu użytkownika Centralki ,
- odczytywanie dowolnych informacji dla osób dzwoniących – automatyczna zamiana wpisanych treści na mowę,
- wysyłanie wpisanej treści SMS-em – zależnie od wybranej tonowo opcji przez osobę dzwoniącą,
- odbieranie wiadomości fax na swój adres e-mail,
- poczta głosowa.
Na kanale sieci Plus na YouTube znajdują się filmy prezentujące usługę w różnych wersjach:
Miesięczna opłata za korzystanie z usługi wynosi 7,90 złotych netto (9,72 z VAT), a aktywacja usługi oraz rezygnacja z niej są możliwe za pośrednictwem bezpłatnego SMS-a, telefonicznie oraz u sprzedawcy w Punkcie Sprzedaży Plusa.
Szczegółowe informacje o nowej usłudze dla firm są dostępne na stronie www.plus.pl oraz w regulaminie usługi.
źródło: Plus
Kan
O formatowaniu tekstu słyszeli? Tego copy/paste nie da się czytać…
Dobra, byłem za szybki… Albo Wy za wolni 😉
Bywa :), ale gratuluję szybkości. Dziękuję za zainteresowanie. Andrzej
Dość ciekawe rozwiązanie. U mnie w firmie powinno się sprawdzić, a Plus widzę, że nie życzy sobie wielkiego ekwiwalentu za usługę.
Coś takiego mi było trzeba 🙂 Muszę skoczyć przez weekend do salonu Plusa wypytać o szczegóły.
Nie zapomnij odebrać prowizji za pisanie pochlebnych komentarzy, jesteś na etacie czy na um. o dzieło?
To rozwiązanie Plusa było już chyba w Orange. Sama usługa jest dość interesująca w przypadku małych firm, bo pozwala na przekierowywanie rozmów do różnych działów i co najważniejsze informacje głosowe.
Dokładnie jak piszesz, jest. Wygoda, wygoda i jeszcze raz wygoda, będąc przedsiębiorcą, oczekuję tego. Tu Plus zasłużył na zauważenie,