Klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu mogą już korzystać z unikatowej oferty ubezpieczeń gwarantowanych przez jednego z największych ubezpieczycieli na polskim rynku – ERGO Hestię. Od teraz ubezpieczenie samochodu, domu czy podróży będzie dostępne jeszcze szerzej – można je uzyskać w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu.

Grupa Cyfrowy Polsat we współpracy z Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń ERGO Hestia wprowadziła nową propozycję dla swoich klientów. „JA+ Ubezpieczenia” to pakiet produktów ubezpieczeniowych zaprojektowany przez ERGO Hestię specjalnie dla nowych lub obecnych klientów Plusa lub Cyfrowego Polsatu.

„JA+ Ubezpieczenia” to kolejny etap rozwoju naszego flagowego programu smartDom. Cały czas pracujemy nad dodatkowymi korzyściami dla klientów, którzy wybierają nasze usługi” – mówi Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Ofertą Plusa i Cyfrowego Polsatu.

– „Ubezpieczenia doskonale wpisują się w założenia programu smartDOM, w ramach którego można w jednym miejscu u jednego dostawcy otrzymać najważniejsze usługi potrzebne dla całej rodziny i domu, uzyskując przy tym dodatkowe korzyści i oszczędności.”

Program smartDom pozwala na korzystne łączenie wielu usług takich jak telefonia komórkowa i stacjonarna, Internet LTE, telewizja satelitarna, energia elektryczna czy usługi finansowe, dzięki czemu można płacić mniej za domowe rachunki i uzyskiwać duże oszczędności. Teraz został on poszerzony o ubezpieczenia. To pierwsza tego typu oferta na polskim rynku.

Od 17 sierpnia klientom Plusa i Cyfrowego Polsatu oferowane są trzy rodzaje ubezpieczeń:

  • majątkowe – ubezpieczenie mieszkania/domu,
  • również z cesją na bank,
  • komunikacyjne – OC, AC, NNW oraz
  • ASSISTANCE,
  • podróżne – koszty leczenia i NNW w podróżach zagranicznych.

Sprzedaż polis realizowana będzie w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu przez przeszkolonych w tym zakresie i certyfikowanych pracowników, a ochronę ubezpieczeniową realizować będzie ERGO Hestia.

„Przygotowując pakiet produktów ubezpieczeniowych dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu, chcieliśmy z jednej strony zapewnić każdemu klientowi najwyższy standard ochrony, z drugiej jak najbardziej uprościć wybór odpowiedniego wariantu ubezpieczenia.” – wyjaśnia Renata Mordaka, Dyrektor Biura Bancassurance i Ubezpieczeń Masowych z ERGO Hestii.

źródło: Plus

Kan