W programie smartDOM „drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę” pojawiła się nowość – „Gwarancja najniższej ceny” dla wybranych zestawów usług. Mogą z niej skorzystać klienci, którzy w czasie trwania promocji kupią w ramach programu wszystkie trzy usługi abonamentowe: telewizję satelitarną, Internet mobilny i telefonię komórkową od Cyfrowego Polsatu i Plusa.
Jeśli klient znajdzie u innego operatora ofertę o porównywalnych parametrach: podobnej liczbie GB, minut, SMS/MMS-ów oraz liczbie kanałów telewizyjnych i oferta ta będzie w niższej cenie niż w programie smartDOM to Plus i Cyfrowy Polsat gwarantują obniżenie opłat pobieranych w ramach programu do poziomu wskazanego przez klienta. Co więcej, niższa opłata będzie obowiązywać przez kolejne 24 okresy rozliczeniowe. Parametry porównywalnych usług nie powinny odbiegać więcej niż 10% od tych dostępnych w ramach smartDOM. Klient ma aż 60 dni od zakupu ostatniej z trzech usług w programie smartDOM na zgłoszenie porównywalnej oferty.
Przykładowe zestawy usług w programie smartDOM z gwarancją ceny:
Zgłoszenia porównywalnych ofert należy składać pocztą elektroniczną, w przypadku Plusa na bok@plus.pl lub przez formularz na stronie www.plus.pl/zadaj-pytanie , w Cyfrowym Polsacie na kontakt@cyfrowypolsat.pl lub po zalogowaniu się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta ICOK, w tytule wiadomości dopisując „Gwarancja najniższej ceny”.
Kampania reklamowa
„Gwarancję najniższej ceny” w smartDOM wspierać będzie kampania reklamowa ze spotami telewizyjnymi z udziałem ambasadorów programu Joanną Brodzik i Pawłem Wilczakiem. Spoty pojawią się w emisji 24 maja w kanałach głównych i tematycznych Polsatu, TVN i Telewizji Polskiej. Działania kampanijne obejmą także stacje radiowe, outdoor i Internet.
Oszczędzanie w smartDOM
W ramach programu smartDOM Cyfrowego Polsatu i Plusa klient może skompletować wyjątkowo atrakcyjne zestawy usług w przystępnych cenach, łącząc telewizję satelitarną z kanałami dla całej rodziny, superszybki Internet działający w największej polskiej sieci LTE, która obejmuje zasięgiem blisko 97% Polaków, usługę telefoniczną z rozmowami, SMS-ami i MMS-ami bez limitu do wszystkich sieci, prąd od Plusa i usługi PlusBanku. SmartDOM łączy się z wieloma innymi promocjami, w tym z ofertami dla osób przenoszących numer. Z oferty można skorzystać w każdym punkcie Cyfrowego Polsatu i Plusa, a także telefonicznie lub przez Internet: www.cyfrowypolsat.pl i www.plus.pl .
źródło: Plus
Kan
Smart dom ciągle nie rozczarowuje. Bardzo dobra oferta, Tanio i przyzwoite usługi. A teraz moment na przejście do CP jest optymalny, bo można u nich obejrzeć Euro w całości, mecz po meczu. (Jeśli oczywiście ktoś ma takie plany, możliwości i wytrzymałość…)
Na chwilę obecną nie ma lepszej multi oferty. Połączenie 3 usług z których korzysta prawie każdy w jeden tani pakiet… Nic dziwnego, że się to im tak dobrze sprzedaje… Sam zamierzam przejść do CP, ale muszą mi się najpierw pokończyć umowy z innymi operatorami.
Mam smardom już od roku 🙂 Aż dziwne, że przez ten czas nie powstała żadna lepsza albo chociaż porównywalna oferta 😛 Konkurencja śpi? 😛
Wygląda na to, że śpi. Mnie ten program przekonał nie tylko do Plusa, ale ogólnie do netu mobilnego. Nigdzie w moim mieście nie dało się znaleźć tańszego po kablu, a mobilny ma swoje zalety. I zasięg lte też robi wrażenie.
Konkurencja ma problemy finansowe – np. grupa canal+, telekomy – potężne koszty z tytułu aukcji LTE (trzeba jakoś przenieść na klienta – co widać po ofertach). Polsat nie musi tego robić i dlatego może dowolnie dyktować swoje ceny i w przypadku smartdomu wyglądają one zachęcająco.
W niektórych branżach sprawdza się bardzo dobrze w innych trochę mniej – ale uważam, że jeżeli ktoś pracuje na co dzień z dużą ilością osób, podejmuje decyzje, negocjuje, zajmuje się pozyskiwaniem i utrzymywaniem kontaktów z klientami – to warto. Szkolenia z tego zakresu realizowane są przez Akademię Sokratesa w Krakowie: [url]http://akademiasokrates.pl/coaching/[/url]